Whahaha dat ding ziet eruit als een buitenaards wezen wat kan vliegenquote:
Dat lijkt wel een vibo uit zo'n grijpding op een kermis in Tsjernobyl.quote:
Kloptquote:Op woensdag 19 november 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me dan weer af hoe je een wekker zo lang af kunt laten gaan.
Stopt dat niet net op het verkeerde moment?
Leuk voor naar schoolquote:Op woensdag 19 november 2008 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah, maar dat wist Mr PF niet helemaal geloof ik![]()
[ afbeelding ]
PVibe is een klasiek gevormde van metaal gemaakte vibrator welke tevens eem fraai sierraad op het nachtkastje, of als sieraad om uw hals gedragen kan worden.
Halssieraad??
Indiaantjequote:Op woensdag 19 november 2008 20:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Whahaha dat ding ziet eruit als een buitenaards wezen wat kan vliegenEn zulke geluiden maakt: "Aboeboeboeboe!"
Zeer un-sexy.
Je wekker ziet er gewoon zo uitquote:Op woensdag 19 november 2008 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Na een minuut of 7, dus ik moet opschieten
.
En dan moet ik tussendoor niet gaan kijken op hoe laat hij staat, want dan stopt 'ie meteen.
Het gebeurt idd wel eens dat ik er bijna ben en dat 'ie dan uit gaat.
Er zit een knop op waarmee ik het volume uit kan zetten. Maar soms verschuift die knop en dan knippert het licht ineens (dat doet Mark dan) om me te waarschuwen dat hij mij kan horenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af of het geluid wel eens is afgegaan op het moment dat je bezig was
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je wekker ziet er gewoon zo uitIk heb (gelukkig) nog geen mental image
[ afbeelding ]
Ik zou van mijn bed af rollen van het lachen als iemand daarmee aankwamquote:Op woensdag 19 november 2008 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is nou ook niet direct lustbevorderend:
[ afbeelding ]
Zie de post boven jequote:Op woensdag 19 november 2008 20:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is het geluid wel eens afgegaan als je bezig was?
Afknapper numero uno lijkt me.
Het is geloof ik nog een opzetstuk ookquote:Op woensdag 19 november 2008 20:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Whahaha dat ding ziet eruit als een buitenaards wezen wat kan vliegenEn zulke geluiden maakt: "Aboeboeboeboe!"
Zeer un-sexy.
Ik zou "Awwww, wat liefquote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou van mijn bed af rollen van het lachen als iemand daarmee aankwam
Weet hij dan dat je je wekker daarvoor hanteert? Of ben je zelf gewoon luid?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zit een knop op waarmee ik het volume uit kan zetten. Maar soms verschuift die knop en dan knippert het licht ineens (dat doet Mark dan) om me te waarschuwen dat hij mij kan horen![]()
.
Zeker balen. Maar wij waren niet van plan een tophypotheek af te sluiten. Ik verdien bovenmodaal, vriend een stuk minder (zelfstandig ondernemer- maar heeft netto net zoveel te besteden als ik door aftrekposten etc.), ik heb een flinke overwaarde en we krijgen ook nog een bedrag met 4 nullen van mijn schoonouders. Daardoor hebben we al een veel lagere geldlening nodig dan dat we nodig hebben om huisjes in onze prijsklasse te kunnen kopen. Ik kan de prijsklasse die wij willen overigens dus ook al met alleen mijn inkomen kopen. En ook qua lasten kan het ruim.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Wees er blij mee, serieus...je zal niet de eerste zijn die de boot in gaat!
Ik ben dan ook altijd voor het hypotheek op 1 salaris principe; tophypotheken zijn de doodssteek voor je relatie en je toekomst.
En ik ben een big spender hoor, geen cash mietje
Maar hypotheken..nu?![]()
Wel balen hoor, ik kan me de pret zo goed voorstellen
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee zoiets.
En dat platte ronde ding leg je dan onder je kussen en dan word je 's morgens wakker getrild.
Ik zou het ook kopen en in de boekenwinkel van de school leggen. En iedereen een email sturen dat we dat boek nodig hebbenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Weet hij dan dat je je wekker daarvoor hanteert? Of ben je zelf gewoon luid?
@SHE: way 2 go!! I'd buy it!
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
*geeft Viking een zakdoekje*![]()
Cinnamon!Die heb ik bij de Mediamarkt gezien! Toen riep ik ook luidkeels ende verrukt uit naar mijn vriendje: "Kijk, een rupsje!
" *zwaait naar vriend met rupsdildo*
Why people would use that for sexy bizniz is beyond me
Brrr, nee dank u. Seks moet voor mij geen pijn doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Deze is ook eng
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |