Ik ben eerder te lui om uit te zoeken hoe dat ding werkt en wat het lekkerste standje isquote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben echt te fucking lui. Zelfs om mezelf te vingeren. Trilding er tegenaan, klaar.
Ik ga echt niet zelf al die moeite zitten doen
Nog zo'n schattige mini dus?quote:
Nou dat was SHE zegt heb ik dus ook. Ik ben niet zoals Ise, die binnen 2 minuten klaarkomt van vingeren. Altijd als ik goed bezig ben, moet ik ineens weer aan iets anders denken en dan kan ik weer opnieuw beginnenquote:
Dat ding in je hebben en dan dat het onverwachts aangaat is niet fijn, iig vond ikquote:Op woensdag 19 november 2008 20:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben eerder te lui om uit te zoeken hoe dat ding werkt en wat het lekkerste standje isVingers zijn zoveel makkelijker
En geloof me, die groentensoep is ook GOED te doenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:13 schreef SHE het volgende:
[..]
* SHE] geeft Greysie een pets [ afbeelding en schuift een heilzaam bordje groentensoep naar Aventura
Heel wijs.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ons huis is alleen op mijn inkomen en ik zou het alleen kunnen betalen (wel minder vaak biefstuk dan). Ik vind dat een prettig idee.
Mwah, ik heb het niet zo op iets wat de hele tijd hetzelfde trilt.... variatie rulesquote:Op woensdag 19 november 2008 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat ding in je hebben en dan dat het onverwachts aangaat is niet fijn, iig vond ikMaar ik heb dat ding net en het is best leuk eigenlijk! En wel lekker lui ja
Geen idee, want ik kan me niet herinneren dat het ooit gelukt is zonder trilding / douchestraalquote:Op woensdag 19 november 2008 20:23 schreef Ewelina het volgende:
Mijn god, hoelang ben je dan wel niet bezig zonder apparaat?
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee, want ik kan me niet herinneren dat het ooit gelukt is zonder trilding / douchestraal.
quote:
Ik vraag me nu af of het geluid wel eens is afgegaan op het moment dat je bezig wasquote:Op woensdag 19 november 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me dan weer af hoe je een wekker zo lang af kunt laten gaan.
Stopt dat niet net op het verkeerde moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |