* SHE geeft Greysie een petsquote:Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik vind het echt supersneu voor je!
Is er niets te regelen met ouders die garant staan ofzo, qua hypotheek? Ik roep ook maar iets hoor. Gatverdarrie, ik kan me echt voorstellen hoe verdrietig en teleurgesteld je bent! Daar heb je geen reet aan natuurlijk. Sorry![]()
* Greys schuift Aventura een bord patat en andere ongezonde maar lekkere dingen toe.
Nee, Vief heeft 't in de vriezer en wordt eraan herinnerd omdat Greys frituurzooi maakt. Maar wat is het? Ze schreef echt stanaskerk.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'satanskerk?
Geen idee waar 't over gaat hoor
Ik vind het echt onzin.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:12 schreef Aventura het volgende:
Jullie zijn lief!
@ Ise: klopt, is niet bindend. Maar mijn werkgever (financiele instelling en zelf ook geldverstrekker inzake hypotheken) vindt het niet integer om dergelijke verklaringen af te geven terwijl ze niet kunnen garanderen dat je ook in vaste dienst komt. Dat heeft weer te maken met de crisistijd.
DIe zag ik bij de mediamarkt!!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:09 schreef Isegrim het volgende:
Mijn pocket rocket is trouwens net stuk gegaan.Ik wil zo'n leuke roze met diamantjes erop.
Wees er blij mee, serieus...je zal niet de eerste zijn die de boot in gaat!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:12 schreef Aventura het volgende:
Jullie zijn lief!
@ Ise: klopt, is niet bindend. Maar mijn werkgever (financiele instelling en zelf ook geldverstrekker inzake hypotheken) vindt het niet integer om dergelijke verklaringen af te geven terwijl ze niet kunnen garanderen dat je ook in vaste dienst komt. Dat heeft weer te maken met de crisistijd.
Mark gelooft jou niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
DIe zag ik bij de mediamarkt!!
Die vind ik echt tof.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
DIe zag ik bij de mediamarkt!!
Oh, gister bij de ladies night hadden ze echt leuke!
http://www.hiddensecrets.nl/
Oh lol, nipple coversmet kwastjes
[ afbeelding ]
Denk dat het een typo'tje is en ze bedoelt dat er zich duivelse zaken bevinden in haar vriezerquote:Op woensdag 19 november 2008 20:12 schreef Ewelina het volgende:
Vief? Wat is stanaskerk?
Daar ben ik het wel mee eens. Ons huis is alleen op mijn inkomen en ik zou het alleen kunnen betalen (wel minder vaak biefstuk danquote:Op woensdag 19 november 2008 20:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Wees er blij mee, serieus...je zal niet de eerste zijn die de boot in gaat!
Ik ben dan ook altijd voor het hypotheek op 1 salaris principe; tophypotheken zijn de doodssteek voor je relatie en je toekomst.
En ik ben een big spender hoor, geen cash mietje
Maar hypotheken..nu?![]()
Wel balen hoor, ik kan me de pret zo goed voorstellen
U gaat door voor de frituurpan met ingebouwde trilfunctie.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'satanskerk?
Geen idee waar 't over gaat hoor
Nou ik geloofde het ook niet, aan de ene kant van het schap staan elektrische tandenborstels, aan de andere kant vibo'squote:
Echt?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef Vivi het volgende:
Ik heb ook ooit een vibo cadeau gekregen maar ik heb er dus niks mee.
Ise was eerder, dus die frituurpan is voor jou, Ise!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
U gaat door voor de frituurpan met ingebouwde trilfunctie.
Dat is geen comfort foodquote:Op woensdag 19 november 2008 20:13 schreef SHE het volgende:
[..]
* SHE] geeft Greysie een pets [ afbeelding en schuift een heilzaam bordje groentensoep naar Aventura
Wat heb jij voor evils in je vriezer dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
U gaat door voor de frituurpan met ingebouwde trilfunctie.
Nou, ik ben al weken niet meer gezond bezig hoor. Of wel gezond, maar daar komen dan nog heel veel dingen bij die minder ehmm..voedinsgwaarde bevattenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Denk dat het een typo'tje is en ze bedoelt dat er zich duivelse zaken bevinden in haar vriezer
Vivi! Doe het níet!
Ik herken dit gedrag maar al te goed. Zodra ik mezelf te bewust ben van het feit dat ik gezond bezig ben qua eten, gaat het even later juíst mis...
Ik heb dan ook totaal geen libidoquote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben echt te fucking lui. Zelfs om mezelf te vingeren. Trilding er tegenaan, klaar.
Ik ga echt niet zelf al die moeite zitten doen
Volle condoomsquote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat heb jij voor evils in je vriezer dan?BIECHT OP!
Jeuj!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ise was eerder, dus die frituurpan is voor jou, Ise!.
Calorieen verbranden en zulksquote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben echt te fucking lui. Zelfs om mezelf te vingeren. Trilding er tegenaan, klaar.
Ik ga echt niet zelf al die moeite zitten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |