Ik hoop dat dit over je telefoon gaat?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn ouders: Er zat iets in je schoen
Het is paar en het triltIn je sportschoen
Dus ik dacht echt, oké ik was dat ding kwijt, maar daaaaar?????
Nee, wereldvreemde muts! Het gaat natuurlijk over haar P O C K E T R O C K E T!!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit over je telefoon gaat?![]()
Oh kom je ook! Leuk! Ik kom misschien ook even een drankje meepikkenquote:Op woensdag 19 november 2008 @ 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En ik zaterdag, crewmeet!
Dies oudquote:Op woensdag 19 november 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
Vik, dat van die instellingen voor je PM box zodat je 999 berichten op 1 pagina krijgt!
Nee hij heet ribbed rider.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, wereldvreemde muts! Het gaat natuurlijk over haar P O C K E T R O C K E T!!
Ik ookquote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit vrijdag vast in Amsterdamstudieren ja!
![]()
Ik zou dood gaan als mijn ouders zoiets in mijn schoen zouden vinden!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, wereldvreemde muts! Het gaat natuurlijk over haar P O C K E T R O C K E T!!
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee hij heet ribbed rider.
So am I.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dies oud. Heb dat ook al eens aan Cootje verteld
.
De overbuurvrouw. De masseuse die ik op i'net vond woont per ongeluk tegenover me. Gotta go!quote:
O, je wordt vast niet weggestuurdquote:Op woensdag 19 november 2008 19:15 schreef MissBliss het volgende:
Wat een saaie OP [ afbeelding ]
[..]
Oh kom je ook! Leuk! Ik kom misschien ook even een drankje meepikkenHoewel geen crew
Wij ultieme zieligerdsquote:
Doe mij zo'n overbuuf!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:18 schreef loveli het volgende:
[..]
De overbuurvrouw. De masseuse die ik op i'net vond woont per ongeluk tegenover me. Gotta go!
Dacht ik ook al aan iddquote:Op woensdag 19 november 2008 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mental note to self:
Dit topic niet op het werk openen
Waarom denk je dat ik boven zitquote:Op woensdag 19 november 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dood gaan als mijn ouders zoiets in mijn schoen zouden vinden!
Nou zou zoiets bij mij om te beginnen al niet in mijn schoen terecht komen, maar oke...
Dan plaats ik hem toch gewoon nog een keer?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen die tijd is dit topic toch alweer vol, bedenk ik me net
Nee, straks beginnen je ouders over hun sekslevenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dus nu ga ik naar beneden. Ja ik heb een vibo. En een seks leven.Nu jullie
M'n moeder: "O, we doen het nog wel eens even hoor! Hihihi!"quote:Op woensdag 19 november 2008 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, straks beginnen je ouders over hun seksleven![]()
Anders doen jullie alsof zo een ding normaal is, dan hoef ik mij ook niet te schamen. Die sportschoenen waren btw nog nieuw, snap echt niet hoe ze daar komen?? Ik vind soms ook m'n kleding in de prullenmand als ik mij vergis met de wasmandquote:
Ik tien jaar!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:22 schreef Ewelina het volgende:
Zo, daar ben ik weer.had zichzelf buiten gesloten bij het laminaat leggen
Maar de vloer ligt er wel nu!
Morgen na mijn tentamen schoonmaken.
@Goodbye: ik speel officieel 11 jaar klarinet nu, alleen heb ik er de laatste jaren te weinig mee gedaanBinnenkort maar weer eens rietjes halen en een concert spelen. Mozart of Weber. Of Krommer.
OMG een vibrator ofzo, dat is toch alleen voor de ultrasexlords? bahquote:Op woensdag 19 november 2008 19:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Anders doen jullie alsof zo een ding normaal is, dan hoef ik mij ook niet te schamen. Die sportschoenen waren btw nog nieuw, snap echt niet hoe ze daar komen?? Ik vind soms ook m'n kleding in de prullenmand als ik mij vergis met de wasmand
Images uitschakelenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mental note to self:
Dit topic niet op het werk openen
Ieuw Vik!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een vibo incognito. Maw: ik gebruik hem als vibo, maar zo is 'ie niet bedoeld, het is nml mijn wekker
. Vroegah was het trilmechanisme regelmatig stuk en dan bracht mijn moeder hem naar mijn oom. Terwijl er allemaal wit spul op zat
![]()
![]()
. Mijn moeder dacht dat het stickerrestanten waren
.
Zeker ook gestopt toen je ging studeren?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik tien jaar!Doe er nu ook bijna niets meer mee, helaasch.
Thanks for sharing. Ik zou vanavond mijn vriendin gaan beffen...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een vibo incognito. Maw: ik gebruik hem als vibo, maar zo is 'ie niet bedoeld, het is nml mijn wekker
. Vroegah was het trilmechanisme regelmatig stuk en dan bracht mijn moeder hem naar mijn oom. Terwijl er allemaal wit spul op zat
![]()
![]()
.
Oke, daar moet ik dus voortaan ook op gaan letten. Ik heb veel meegemaakt en gehoord maar ditquote:Op woensdag 19 november 2008 19:26 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
.
Ik denk dat 90% van de vrouwen een vibo heeft.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
OMG een vibrator ofzo, dat is toch alleen voor de ultrasexlords? bah
Oquote:Op woensdag 19 november 2008 19:26 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
Oke, daar moet ik dus voortaan ook op gaan letten. Ik heb veel meegemaakt en gehoord maar dit
Dat plan je van te voren?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thanks for sharing. Ik zou vanavond mijn vriendin gaan beffen...
Ik denk het ook wel jaquote:Op woensdag 19 november 2008 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk dat 90% van de vrouwen een vibo heeft.
en ik luister alleen naar piratenmuziekquote:
Whehehequote:Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Whehe, alle lurkers schrikken zo dat ze aan het posten slaan
Ja en nee, maar ik weet wel wat je bedoelt denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:06 schreef conleche het volgende:
Hee Marzje!! as jij nu ook bij Heather Nova, maandje geleden en vond jij het ook net EO's jongerendag??
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:26 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
.
Heb mijn relax knop gevondenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je anti-stress knop gevonden?
GMTAquote:
Dat ligt niet aan je instellingen... Dat paarse ding ís best langgerekt.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef Ewelina het volgende:
Gadverdamme, ik heb per ongeluk mijn internetopties aangepast ozo, en nu wordt alles heel langgerekt op mijn beeldscherm.Weet iemand waar het aan kan liggen?
Omg dan is die dildo van de eerste pagina bij jou wel heuuuul groot!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef Ewelina het volgende:
Gadverdamme, ik heb per ongeluk mijn internetopties aangepast ozo, en nu wordt alles heel langgerekt op mijn beeldscherm.Weet iemand waar het aan kan liggen?
Nee, dat niet, maar dat tekst meer uitgerekt is ligt wel aan de instellingen. Het kijkt kutquote:Op woensdag 19 november 2008 19:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je instellingen... Dat paarse ding ís best langgerekt.
k was gewoon aan 't interneten en heb waarschijnlijk op een verkeerde toets ofzo gedrukt.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Omg dan is die dildo van de eerste pagina bij jou wel heuuuul groot!![]()
Maar nee, geen idee? Waar was je mee bezig toen het gebeurde? Dan weet mijn ICT-vriendje het misschien wel
Is je lettertype groter geworden? Want dat komt door alt of control ofzo en dan scrollen met je scrollwieltje... Maar ik weet niet of je dat bedoelt...quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 19:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar dat tekst meer uitgerekt is ligt wel aan de instellingen. Het kijkt kut
Umm vriendje denkt dat dit misschien kan helpen: rechtermuis op bureaublad, eigenschappen --> instellingen --> bij beeldschermresolutie het dinges op 1024 x 768 of 1280 x 1024 zetten. Helpt dat?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
k was gewoon aan 't interneten en heb waarschijnlijk op een verkeerde toets ofzo gedrukt.
Mag ik bij jou eten?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
Ewelina, ligt het niet aan je schermresolutie instellingen?
Dat zit bij configuratie, beeldscherm en dan de instellingen. Even met het schuifje schuiven
Ik heb patatjes, appelmoes, kroketten, frikandellen en kaassoufflés in de aanbieding.
Ben het allemaal aan het bakken! (Behalve de appelmoes).
Lekkerrrrrquote:Op woensdag 19 november 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
Dat zit bij configuratie, beeldscherm en dan de instellingen. Even met het schuifje schuiven
Ik heb patatjes, appelmoes, kroketten, frikandellen en kaassoufflés in de aanbieding.
Jaaaa, ik wil langskomen!!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
F11 helpt soms?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
k was gewoon aan 't interneten en heb waarschijnlijk op een verkeerde toets ofzo gedrukt.
Aw, wat klote!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:04 schreef Aventura het volgende:
Vik, dat was iets te...plastisch.
Ik ben huilerig, ik heb slecht nieuws ontvangen. Mijn werkgever blijkt dus geen intentieverklaringen af te geven bij een jaarcontract. Nieuw beleid. Weg gaan onze koopplannen. Ik moet nu tot oktober 2009 wachten. En dan moet ik nog maar kijken of mijn jaarcontract overgaat in een vast contract (dat is me wel toegezegd,maar in deze tijden weet je niets meer zeker). Ik heb de bezichtiging voor morgen meteen afgebeld, en we hadden er zo'n zin in (onze eerste bezichtiging samen).
Waarom in godsnaam niet?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:04 schreef Aventura het volgende:
Ik ben huilerig, ik heb slecht nieuws ontvangen. Mijn werkgever blijkt dus geen intentieverklaringen af te geven bij een jaarcontract. Nieuw beleid.
Zondag vroeg de moeder van mr PF wat dan die andere twee cadeaus waren die ik voor mijn verjaardag had gehad (dat ding + benneton condooms met een smaakje)quote:Op woensdag 19 november 2008 19:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Vik LOLLLLLL
en denk ook dat veul vrouwen een vibo hebben![]()
alleen weten de meeste ouders dat dan weer niet![]()
hahaaaaa
PF
Gdvrdmm. Ik heb net zuurkoolstamp op met twee speklappen (crispy ones) en nu herinner je me aan de stanaskerk in de vriezerquote:Op woensdag 19 november 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Zelfs Madge heeft er eentje. Die zal nu wel overuren maken![]()
[ afbeelding ]
Edit: o, wacht, het is een voorbinddildo![]()
Jij bent ook net 14quote:Op woensdag 19 november 2008 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zondag vroeg de moeder van mr PF wat dan die andere twee cadeaus waren die ik voor mijn verjaardag had gehad (dat ding + benneton condooms met een smaakje)
maar wij kregen echt de slappe lach alsof we 14 waren![]()
![]()
En nu dan dit met mijn ouders
Ouderssss
Mijn viboplaatje inspireerde jou tot een masturbatiesessie?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:09 schreef Isegrim het volgende:
Mijn pocket rocket is trouwens net stuk gegaan.Ik wil zo'n leuke roze met diamantjes erop.
Ja! Ik vind het echt supersneu voor je!quote:
Wat naarquote:Op woensdag 19 november 2008 20:04 schreef Aventura het volgende:
Ik ben huilerig, ik heb slecht nieuws ontvangen. Mijn werkgever blijkt dus geen intentieverklaringen af te geven bij een jaarcontract. Nieuw beleid. Weg gaan onze koopplannen. Ik moet nu tot oktober 2009 wachten. En dan moet ik nog maar kijken of mijn jaarcontract overgaat in een vast contract (dat is me wel toegezegd,maar in deze tijden weet je niets meer zeker). Ik heb de bezichtiging voor morgen meteen afgebeld, en we hadden er zo'n zin in (onze eerste bezichtiging samen).
Madge is thans lesbischquote:Op woensdag 19 november 2008 20:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Zelfs Madge heeft er eentje. Die zal nu wel overuren maken![]()
[ afbeelding ]
Edit: o, wacht, het is een voorbinddildo![]()
Niet 'net' als in tien minuten geleden.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn viboplaatje inspireerde jou tot een masturbatiesessie?.
Kaasplankje ontvangt graag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |