Whehehequote:Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Whehe, alle lurkers schrikken zo dat ze aan het posten slaan
Ja en nee, maar ik weet wel wat je bedoelt denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:06 schreef conleche het volgende:
Hee Marzje!! as jij nu ook bij Heather Nova, maandje geleden en vond jij het ook net EO's jongerendag??
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een vibo incognito. Maw: ik gebruik hem als vibo, maar zo is 'ie niet bedoeld, het is nml mijn wekker
. Vroegah was het trilmechanisme regelmatig stuk en dan bracht mijn moeder hem naar mijn oom. Terwijl er allemaal wit spul op zat
![]()
![]()
. Mijn moeder dacht dat het stickerrestanten waren
.
Heb mijn relax knop gevondenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je anti-stress knop gevonden?
GMTAquote:
Dat ligt niet aan je instellingen... Dat paarse ding ís best langgerekt.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef Ewelina het volgende:
Gadverdamme, ik heb per ongeluk mijn internetopties aangepast ozo, en nu wordt alles heel langgerekt op mijn beeldscherm.Weet iemand waar het aan kan liggen?
Omg dan is die dildo van de eerste pagina bij jou wel heuuuul groot!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef Ewelina het volgende:
Gadverdamme, ik heb per ongeluk mijn internetopties aangepast ozo, en nu wordt alles heel langgerekt op mijn beeldscherm.Weet iemand waar het aan kan liggen?
Nee, dat niet, maar dat tekst meer uitgerekt is ligt wel aan de instellingen. Het kijkt kutquote:Op woensdag 19 november 2008 19:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je instellingen... Dat paarse ding ís best langgerekt.
k was gewoon aan 't interneten en heb waarschijnlijk op een verkeerde toets ofzo gedrukt.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Omg dan is die dildo van de eerste pagina bij jou wel heuuuul groot!![]()
Maar nee, geen idee? Waar was je mee bezig toen het gebeurde? Dan weet mijn ICT-vriendje het misschien wel
Is je lettertype groter geworden? Want dat komt door alt of control ofzo en dan scrollen met je scrollwieltje... Maar ik weet niet of je dat bedoelt...quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 19:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar dat tekst meer uitgerekt is ligt wel aan de instellingen. Het kijkt kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |