M_M is wel een heel tof meisje hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
Oh Vik, dat is tof werk!
En nobel![]()
En die emo sloerie van een memento mori heeft mij een overgewaarde user genoemd![]()
De hell!
De fury!
GATquote:Op woensdag 19 november 2008 21:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien willen de katjes het wel schoonlikken..het lijkt best op Brinta, qua looks dan!
Ik jou de populairste en interessantst om te volgen, en wiens mening is nou belangrijker?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
Oh Vik, dat is tof werk!
En nobel![]()
En die emo sloerie van een memento mori heeft mij een overgewaarde user genoemd![]()
De hell!
De fury!
Idd, door admiraal_anaalquote:Op woensdag 19 november 2008 21:02 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij was SHE al eerder door iemand genomineerd daarvoor trouwens.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar zou ik ook weinig trek in hebben...
Leuk dat je dat doet.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat kost geld en dat heb ik niet.
Bovendien heb ik slechte ervaringen met vibratoren (niks is krachtig genoeg!) en ik ben bang dat ik vergeet dat ding goed op te ruimen
Het zoontje van Marks zus kwam hier vroegah wel eens en die nam alles van mijn kamer mee naar Marks kamer. Ik moet er niet aan denken dat hij met mijn vibrator was komen aan zetten.
Puur eigenbelang dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zit nu toch maar thuis en heb geen idee hoe lang het nog duurt voor ik werk heb. Nu doe ik iets leuks en ik vul het gat in m'n cv op.
Héél slim ook, dan zien toekomstige werkgevers dat je bereid bent nuttig werk te verrichtenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zit nu toch maar thuis en heb geen idee hoe lang het nog duurt voor ik werk heb. Nu doe ik iets leuks en ik vul het gat in m'n cv op.
Tip: doe er niet daadwerkelijk schuurpapier op.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkelijk waar... Hier zegt een dinnetje van me heeeeel gelukkig van te worden!!!
Schijnt ook fijn te zijn als je rugpijn hebt.
Auuuuw!!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tip: doe er niet daadwerkelijk schuurpapier op.
Ikzelf verricht uit principe alleen nutteloos werk.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Héél slim ook, dan zien toekomstige werkgevers dat je bereid bent nuttig werk te verrichten
Daar heb ik laatst de deurposten in mijn huis mee geschuurd. Dat ding trilt beyond hard. Als je die tegen je muts aanhoudt, gaat je klit onder narcose denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkelijk waar... Hier zegt een dinnetje van me heeeeel gelukkig van te worden!!!
Schijnt ook fijn te zijn als je rugpijn hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ikzelf verricht uit principe alleen nutteloos werk.
Wordt die gewaardeerd dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind yvonne de meest overgewaardeerde user maar ze heeft al een pleurishekel aan me dus laat maar.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst de deurposten in mijn huis mee geschuurd. Dat ding trilt beyond hard. Als je die tegen je muts aanhoudt, gaat je klit onder narcose denk ik.
quote:
het zijn typisch genoeg ook de grootste losers die dat doenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:02 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij was SHE al eerder door iemand genomineerd daarvoor trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |