Ken ik alquote:
ow, ja poste het op me mobiel, dan ga ik niet moeite doen om hele dinges erin te kopierenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:50 schreef Witchfynder het volgende:
Een n00bie ok, maar van Jorikjet hadden we wel meer kunnen verwachten..
Ik zei "Nee." Alsin dat het de moeder niet was...quote:
Inderdaad! Wist dat ze hem al een paar jaar doen en hoopte dat ze hem zouden spelen, en zie daarquote:Op woensdag 19 november 2008 19:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik zei "Nee." Alsin dat het de moeder niet was...
En voor de rest...
Die cover van Depeche Mode (Enjoy the Silence) door Lacuna Coil was verrassend goed ^^
Wij noemden dat "riffs met een knikje"quote:Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef Witchfynder het volgende:
Tof ding man!.
Zo, dat zijn ook lekkere maatsoorten..
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Inderdaad! Wist dat ze hem al een paar jaar doen en hoopte dat ze hem zouden spelen, en zie daar
En Bullet was wel na Forever and Always afgelopen toch?
Hahaquote:Op woensdag 19 november 2008 22:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij noemden dat "riffs met een knikje"
Forbidden, Cynic, Nevermore. En later wat Zweedse dingetjes erbij. Maar we hebben nooit meer dan 5 nummers gemaakt en nooit een zanger gehadquote:Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Haha. Wie waren jullie invloeden? Beetje Voivod, Forbidden?
.
Mijn riff writing is erg beïnvloed door Heathen, maar er zijn maar weinig mensen in Nederland die die band kennen.
"uniek"quote:Op woensdag 19 november 2008 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
Oh btw...las net over een album van Death Angel wat 246 unieke riffjes zou moeten tellen..
Goed idee!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef The_Dean het volgende:
Wil wel weer op les trouwens, hoor nu steeds vaker van mensen en andere bands/gitaristen dat er veel meer in me zit dan er nu uitkomt, en dat voel ik zelf ook...
Ah, ik dacht dat je het over een nieuw album hadquote:Op woensdag 19 november 2008 23:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat album is ouder dan jij, dus toen was het nog zeker mogelijk ja.
Je kunt er gewoon meer in kwijt, denk ik. Hoop punk/hardcore bands zijn later in hun carriere meer richting metal gegaan, zelfs Agnostic Front.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs wij denderen nu richting (thrarsh)metal... Laatste 3 nummers die we gemaakt hebben zijn echt geen punk meer
Weet niet hoe dat kan... Ben een punker, maar thrash spelen ligt me op een of andere manier veel beter... Tenminste, momenteel.
Wil wel weer op les trouwens, hoor nu steeds vaker van mensen en andere bands/gitaristen dat er veel meer in me zit dan er nu uitkomt, en dat voel ik zelf ook...
Nope.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je het over een nieuw album had
Ach momenten, gewoon doen wat je ligtquote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs wij denderen nu richting (thrarsh)metal... Laatste 3 nummers die we gemaakt hebben zijn echt geen punk meer
Weet niet hoe dat kan... Ben een punker, maar thrash spelen ligt me op een of andere manier veel beter... Tenminste, momenteel.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb schoenen van Jim Morrison![]()
[ afbeelding ]
Vergeef me.quote:
Ik kan beter de meer duistere dingen verzinnen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:55 schreef Cynic het volgende:
Muse is anders een stuk beter te doen dan Tool...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah okay, ik dacht meer speltechnisch. Want dan is het wel duidelijk lijkt mequote:Op woensdag 19 november 2008 23:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik kan beter de meer duistere dingen verzinnen.
Ja leuke muziek wel, sommige dan, andere zijn weer hélemaal niks. Word alleen beetje té erg opgehemeld altijdquote:Op woensdag 19 november 2008 23:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Robbie Krieger is een toffe gitarist trouwens, speelde ook nog eens zonder plectrum ook.
die sh4 is ook zo slecht nog niet hoor,. maar ik heb beter gehoord,. tis ook een kwestie van smaak, die air norton heb ik in me'n 6 snarige op de hals en klinkt ook erg goed.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:06 schreef Cynic het volgende:
Vreemd, een vriend van me heeft ook die blackjack 7-string en die sh4 geeft superveel definitie en een heel strak geluid. Misschien moet je eens naar een andere cab kijken?
Ik heb zelf Dimarzio Evolution en Air Norton in mijn 7-snaar, die werken ook prima.
Nja, nu weer de hopeloze zoektocht naar een toffe leraar...quote:
Ik zit al een uur op mijn werk en het is nog steeds veel te vroeg.quote:Op donderdag 20 november 2008 07:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het nog steeds vroeg.. Maar op naar mijn werk. Vandaag een kleine inrichtsessie op Schiphol
.
.
ja,. daar zat ik ook al op te kijken, misschien probeer ik toch dat setje blaze,. met die x2n issie gelijk geschikt voor niks anders en alleen metalquote:Op donderdag 20 november 2008 00:28 schreef Cynic het volgende:
Die Evolution heeft ook een erg hoge output, maar blijft wel organisch klinken (ik ben zelf een beetje bang dat zo'n x2n bijvoorbeeld iets teveel van het goede is)
Lekker 2 weekjes vrij dan voor jouquote:Op donderdag 20 november 2008 08:50 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik moet ook maar wat verlof aanvragen. Ik heb nog 12 dagen over.
Ik zou niet weten wat ik moet doen met zo veel vrije tijd.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:57 schreef KaMo het volgende:
Lekker 2 weekjes vrij dan voor jou
En dan heb je nog 2 daagjes voor een langweekend
Ik kan wel even een filmpje proberen te maken van de mijne.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:08 schreef nightfall het volgende:
die evo's vind ik trouwens nogal "schreeuwerig"..
gitaar spelen natuurlijk!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik moet doen met zo veel vrije tijd.
Ik moet maar eens kijken of ik ook een aantal dagen kan verkopen, kan ik van dat geld mooi nieuwe gear aanschaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan moet je er weer zoveel belasting over betalen... Wij kunnen op het werk die dagen bruto inzetten voor computerapparatuur (en ook nog een gedeelte consumentenapparatuur) dan heb je er heel wat voordeel van. Zo heb ik vorig jaar mijn 40"LCD TV gekocht, netto gezien kostte het me dus heel weinig.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet maar eens kijken of ik ook een aantal dagen kan verkopen, kan ik van dat geld mooi nieuwe gear aanschaffen.
Klopt, dat is wettelijk bepaald.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef Aresdreams het volgende:
ik moet er van me baas 20 per jaar vrij nemen, minimaal
ja, maar jij bent dan ook een luie hondquote:Op donderdag 20 november 2008 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Met een beetje geluk ga ik 20 dagen per jaar naar school
Met een beetje geluk ga ik nooit weer naar schoolquote:Op donderdag 20 november 2008 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Met een beetje geluk ga ik 20 dagen per jaar naar school
Een CD maken.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Screeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaming, screaming for vengeaaaaance!!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 08:08 schreef nightfall het volgende:
die evo's vind ik trouwens nogal "schreeuwerig"..
Ik heb er nu nog 36 per jaar (+ nog 2 verplichte vrije dagen met carnaval)quote:Op donderdag 20 november 2008 13:17 schreef Aresdreams het volgende:
das wel mooi dan
moet je wel genoeg vrije dagen hebben though...
met mijn 26 per jaar red ik het niet echt om er veel voer te houden...
Maken of opnemen?quote:
Stap 1: muziek opnemen;quote:
st?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:01 schreef brother52 het volgende:
De 1e helft van stap 1 gaat al lastig worden
Ja, als je wilt spelen en iemand roept constant st, dan komt er natuurlijk nooit wat op cd.quote:
instant emo schoenenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb schoenen van Jim Morrison![]()
[ afbeelding ]
Als het aan mij ligt gaan we die kant ook een beetje op maar de rest wil nog niet echt mee.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
Ga sowieso metal spelen, dan wordt het tenminste nog iets van muziek.
Laat ik daar nou toevallig erg goed in zijn...quote:Speel iig geen indie, want dat klinkt gewoon alsof iemand die zijn snaren aan het oppoetsen is met de versterker nog open..
Ik vind het beiden tof.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
Ga sowieso metal spelen, dan wordt het tenminste nog iets van muziek. Speel iig geen indie, want dat klinkt gewoon alsof iemand die zijn snaren aan het oppoetsen is met de versterker nog open..
Mag ik je aanraden om thuis te blijven?quote:
Begin je er eenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt gaan we die kant ook een beetje op maar de rest wil nog niet echt mee.
[..]
Laat ik daar nou toevallig erg goed in zijn...
Dat mag, maar ik ga... Met mijn vriendin...quote:Op donderdag 20 november 2008 19:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mag ik je aanraden om thuis te blijven?
Ik heb ze 2 keer gezien en beide keren vond ik het dramatisch slecht.
Dit topicquote:Op donderdag 20 november 2008 20:58 schreef GoodGawd het volgende:
Beste Jazzers en Rockers, is er ergens een vergelijkingssite net zoals Kieskeurig maar dan ook voor gitaren oid?
Dat is misschien wel een idee, even kijken of er hier muzikanten in de buurt wonen die voor een metalbandje te porren zijn.quote:
Dan hoop ik voor je dat ze die 2 keer dat ik ze zag een slechte dag hadden.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:01 schreef KaMo het volgende:
Dat mag, maar ik ga... Met mijn vriendin...
En moet verslagen schrijven voor school, dus waarom ook niet ^^
Sja, van BFMV had ik ook veel slechte dingen gehoord, was ook topquote:Op donderdag 20 november 2008 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze die 2 keer dat ik ze zag een slechte dag hadden.
Een goeie winkel waar gitaren/versterkers over het algemeen goedkoper dan bij de concurentenquote:
Je woonde toch in Almere? Of wel in Lely?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een idee, even kijken of er hier muzikanten in de buurt wonen die voor een metalbandje te porren zijn.
Daantke, metalbandje beginnen? Dan hebben we alleen nog een drummer en basmeisje nodig.
Die hing/hangt bij Feedback Rotterdam.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:49 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
En over Amerikaans Chauvinisme gesproken.
Het eerste wat ik zou doen, is de scherpe hoeken eraf zagenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die hing/hangt bij Feedback Rotterdam..
Ovaaltje?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zou doen, is de scherpe hoeken eraf zagen
Met Brother erbij is er ook iemand oud genoeg om auto te rijden, da's altijd handig!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Daantke het volgende:
[..]
Je woonde toch in Almere? Of wel in Lely?
Ik weet wel een drummer en een (bi) basmeisje.
Ik woon in Lelystadquote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Daantke het volgende:
Je woonde toch in Almere? Of wel in Lely?
Ik weet wel een drummer en een (bi) basmeisje.
Damn, kan ik weer niet drinkenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:53 schreef Cynic het volgende:
Met Brother erbij is er ook iemand oud genoeg om auto te rijden, da's altijd handig!
En om de gageverklaringen te tekenen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met Brother erbij is er ook iemand oud genoeg om auto te rijden, da's altijd handig!
Dan mag er niemand drinken dusquote:Op donderdag 20 november 2008 23:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Damn, kan ik weer niet drinken
Wat heb jij tegen Washington, Florida en Maine?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zou doen, is de scherpe hoeken eraf zagen
Bij the american guitarstore in Enschede hebben ze hem ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Witchfynder het volgende:
Die hing/hangt bij Feedback Rotterdam..
Dan moeten we eerst maar op de locale podia spelen, kan ik er op de fiets heen.quote:
Wij willen ook wel in Flevoland optreden dan.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst maar op de locale podia spelen, kan ik er op de fiets heen.
Dan moet ik natuurlijk wel een fiets hebben.
Groove Factoryquote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Een goeie winkel waar gitaren/versterkers over het algemeen goedkoper dan bij de concurenten
Ik zie dat ze ook Lag verkopen, is dat sinds kort?quote:
Dat zuigt behoorlijk.quote:
Dat mag nu ook welquote:Op donderdag 20 november 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wij willen ook wel in Flevoland optreden dan..
Mijn eerste in het buitenland werd gecancelt...quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:53 schreef Aresdreams het volgende:
ik zou ook wel wat meer in het 'buitenland' op willen treden
mijn eerste concert in het buitenland verliep dramatisch
Vind ik ook!quote:
Ik moest even denken of we eigenlijk ooit wel in Flevoland hebben gespeeld...quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Wij moeten nog in:
Flevoland
Friesland
Groningen
Drenthe
Zeeland
Limburg
Dan hebben we heel Nederland gehad..
Om maar even een paar opties te noemenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Wij moeten nog in:
Flevoland -> Underground, Lelystad
Friesland -> Romijn, Leeuwarden; Bolwerk, Sneek; Iduna, Drachten
Groningen -> Vera, Groningen; Simplon, Groningen
Drenthe
Zeeland
Limburg
De Sparrow te Erica wordt hem niet meer hoorde ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:30 schreef Cynic het volgende:
Drenthe - Podium Hoogeveen, De Dobbe (Roden), Rocks (Assen)
Volgens mij gebeuren dat soort dingen in de hardcore-scene af en toe nog wel, verder is het inderdaad veel meer gereguleerd geworden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
Eind jaren 90 had je in Erica wel 'Teejo's Barn'
Boerenschuur, met toffe bands. Je kent het wel, 25 gulden inleg -> onbeperkt zuipen.
Dat soort dingetjes zie ik nu veel minder georganiseerd worden, maar dat kan ook aan mij liggen?
Als het goed is geeft je stemapparaat dat vanzelf aan, maar dat kan op 2 manieren dat ligt eraan per stemapparaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef Wunny het volgende:
Tuned half step down
Iemand die weet hoe ze dat bedoelen met een stemapparaatje?
Huuu ik ben óveral gna gnag gnaquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Wunny het volgende:
Dribbel. zit jij toevallig ook op Gitaarnet?
Nee bij allemaalquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Wunny het volgende:
Dus, het hoeft alleen bij de lage E of bij allemaal?
Nee, dat moet dan bij alle snarenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Wunny het volgende:
Dus, het hoeft alleen bij de lage E of bij allemaal?
Oke, bedankt!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Huuu ik ben óveral gna gnag gna
[..]
Nee bij allemaal![]()
Ja ik zit met de telefoon half in m'n hand dat ik em morgen kom oppikken dat stelt ie em nog eens helemaal precies af enz. Tas erbij en gaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:11 schreef Aresdreams het volgende:
en zoiets heb je niet per direct meegenomen?
-Hey Ap wat moet je voor die PRecision hebben nou =Dquote:
Hij heeft hem vast niet linkshandig staan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
-Hey Ap wat moet je voor die PRecision hebben nou =D
Had ik je toch al gezegt 180
-Huu sorry de lijn kraakte zei je nou 150![]()
![]()
-Ah ik sponsor je ook al met die draadloze set he en ze moeten toch weg.
Okee okee, 165 euro maak ik em vandaag voor je in orde kan je em morgen oppikken.
ik win
Je bent hollander of niet hequote:
Nah dat waren de laatste 2quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij heeft hem vast niet linkshandig staan.. Blech!
Hier in actie! Rockin' Henriquote:Op donderdag 20 november 2008 21:49 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
En over Amerikaans Chauvinisme gesproken.
Okee ba(a)squote:Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef Witchfynder het volgende:
Een jazz is lelijk, een precision niet..
Een P heeft een humbucking element, een jazz 2 singlecoils. Tegenwoordig worden de j-elementen wel stacked gemaakt om humbucking te krijgen met een singlecoil feel. Verder heeft een jazz een smallere hals dan een P, maar er worden nu modellen van P's gemaakt met jazzhalzen (de standard lijn van Squier bijv).
Beetje wat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:52 schreef Witchfynder het volgende:
P's klinken wel snel wollig, j-elementen prikken vaak sneller door de mix heen omdat ze meer knorren. Maar ja, je kunt natuurlijk ook gewoon een echt goed P-element er in zetten (kan al voor 55,-, Seymour Duncan) en een beetje equilisen..
Oh? Hoe kan dat dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:04 schreef Cynic het volgende:
Hm, net maar eens wat begonnen mee te spelen met de demoversies van de nummers, ik hoorde dat de drums er al bijna helemaal opstaan en de bas komt er eind november ook op dus ik kan me beter wat gaan voorbereiden.
Maar die demo's staan op de één of andere manier net wat lager of hoger dan 440, dus het klinkt niet helemaal optimaal
De eerste nummers zijn /vind ik veel met 'Bucketwerk' , daar hou ik opzich niet zo van, de laatste 8 nummers zijn beter en dan met name Catcher in the Rye, I.R.S. , This I Love en Sorry.quote:
Soundclips op pedaal/versterkerbouwersites?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:34 schreef YuckFou het volgende:
Hoi
Mag ik jullie topic even komen vervuilen met een vraag?
Ik ben op zoek naar losse gitaarfiles, een soort accapella gitaarwerk zeg maar om effecten uit te proberen die ik dan weer live wil gebruiken als ik bandjes mix.
Ik zoek losse metal/rock&punkrockrifs, iemand van jullie enig idee of ik dat ergens kan horen/vinden/downloaden?
Ik snap het niet helemaal goed, want deze demo's hebben we gewoon digitaal opgenomen. Tijdens oefenen hadden we wel eens dingen opgenomen op een tapedeck en dat vervolgens naar mp3 omgezet, dan snap ik nog waarom het allemaal niet zuiver klinkt, maar waarom dat nu zo is?quote:
Op de site van seymour duncan staan er ook wel wat, denk bij andere pickup merken ook wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Soundclips op pedaal/versterkerbouwersites?
Oude GNR is zeker vet, alleen na 14 jaar en 14 miljoen dollar verwachtte ik er wel wat van. Dit is je er snel afmaken en teren op je naam uit de gloriedagen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:33 schreef Cynic het volgende:
Ik koop hem toch wel, ik kan niet objectief luisteren.
Man, GNR is de reden dat ik destijds überhaupt gitaar ben gaan spelen!
Je snel ervanaf maken zou ik niet willen zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oude GNR is zeker vet, alleen na 14 jaar en 14 miljoen dollar verwachtte ik er wel wat van. Dit is je er snel afmaken en teren op je naam uit de gloriedagen.
Ah! Dacht al, vergeet iets...quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Op de site van seymour duncan staan er ook wel wat, denk bij andere pickup merken ook wel.
Kom maar naar zeeland jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Wij moeten nog in:
Flevoland
Friesland
Groningen
Drenthe
Zeeland
Limburg
Ik mix live diverse bandjes met veelal gitaargeweld, heb thuis een en ander aan effect apparaten (19") staan waar ik wat instellingen mee wil proberen om dat, als het thuis bevalt, live te proberen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe bedoel je precies wat je ermee van plan bent? Je doet de mix bij optredens van bandjes of meer studio werk?
Enlighten me? ik zoek losse riffs, of liefst nummers waar ik aan het geluid kan sleutelen, dus afspelen->effecten erdoor->afluisterenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:42 schreef The_Dean het volgende:
Soundclips op pedaal/versterkerbouwersites?
Noem maar een toffe zaal.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kom maar naar zeeland ja
Wel zeeuwsvlaanderen dan ^^
Den Dullaertquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:15 schreef Cynic het volgende:
Brogum in Zierikzee is een leuk zaaltje.![]()
Oh, en alleen het feit dat je met heel veel mensen bent maakt je geen grote band hoor
Zolang er naast het spelen ook nog doordeweeks gewerkt moet worden hou ik het op bandjequote:Op vrijdag 21 november 2008 20:22 schreef Witchfynder het volgende:
"Bandjes"? Ik speel niet in een "bandje"![]()
.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar ik vind het een beetje irritant als zo'n website het over een "bandje" heeft. Alsof ze in feite zeggen "awww wat lief, je speelt in een bandjeeee, wat schattiiiig", alsof je niet serieus te werk gaat met je muziek ofzo. Men mag blij zijn dat jeugd in "bandjes" speelt in plaats van bushokjes in elkaar trappen of fietsenstallingen in de fik steken..
Lach je me nu uit omdat ik een rode gitaar heb?quote:
Zonder je verder te willen afzeiken, ik mix al 20 jaar bandjes en heb inmiddels monitors&front gemixt bij bandjes als Fear Factory, Sepultura, Discipline, The Exploited, Direct, Hans Dulfer, GBH, DRI en mix nu vooral Sinister en NG-Pro dus ik weet wat ik bandjes noemquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar ik vind het een beetje irritant als zo'n website het over een "bandje" heeft.
Uh, jouw reactie heeft werkelijk geen moer te maken met waar ik het over had, maar bedankt voor je CV.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:45 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zonder je verder te willen afzeiken, ik mix al 20 jaar bandjes en heb inmiddels monitors&front gemixt bij bandjes als Fear Factory, Sepultura, Discipline, The Exploited, Direct, Hans Dulfer, GBH, DRI en mix nu vooral Sinister en NG-Pro dus ik weet wat ik bandjes noem![]()
Ik heb heilig respect voor iedereen die meer met muziek doet dan z'n iPod afluisteren dus voel je vooral niet aangevallen
Gelukkig niet neequote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:50 schreef Witchfynder het volgende:
Uh, jouw reactie heeft werkelijk geen moer te maken met waar ik het over had, maar bedankt voor je CV..
*slingert google aan en laat jullie snarenplukkers weer met rust, bedankt!quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef The_Dean het volgende:
EMG, Seymour Duncan, Dimarzio, Bare Knuckle...
Hehe, och, geen probleem hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:03 schreef YuckFou het volgende:
[..]
*slingert google aan en laat jullie snarenplukkers weer met rust, bedankt!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:58 schreef YuckFou het volgende:
ben ik gewoon al 2 posts lang op jou aan t reageren terwijl het daar niet over ging
*sorry*
Neeee, niet je originele V!quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:06 schreef The_Dean het volgende:
Iemand mogelijk interesse in een zwarte Dean VX met EMG H3's en koffer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, in hoeverre origineel... die transburst had ik eerder, en die is ook al wegquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Neeee, niet je originele V!.
Ik ben bezig hun hele archief te downen, a VERY BIG thank you!quote:
vet! voor Sinister ben ik bezig een nieuw gitaar concept uit te denken, t is een death metal band met 1 gitarist die op zich veel herrie maakt, maar ik ben voor mezelf aan het uitdenken hoe ik zijn geluid verder in de breedte en diepte kan trekken zonder aan definitie in te boeten of z'n eigen geluid geweld aan te doen, hij moet immers hetzelfde blijven klinken maar ik hou ervan een muur van gitaar neer te zetten als dat op z'n plek is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:07 schreef The_Dean het volgende:
Alles gitaargerelateerd is hier welkom
Breek me de bek niet los, niet alleen willen ze er dan "zo'n bandje" bij, graag willen ze dan van een PA verhuur bedrijf een proffesionelle insttallatie (met dubbel ff&ll&ttquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:17 schreef Witchfynder het volgende:.
Ik had het over van die zalen en stichtingen enzo die allerlei dingen organiseren en dan willen ze "er wel ff zo' n bandje" bij, zonder ook maar enige waardering voor al de moeite die zo'n band wellicht steekt in hun product.
Onze zanger is ook een live geluidstechnicus uit voornamelijk de theaterwereld. Hij gaf toen op het Hofpleintheater ook weleens rondleidingen en dan ging hij ook de PA uitleggen. Waren er altijd wel mannetjes die iets zeiden in de trant van "ja ik ken het, ik ben ook DJ"quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:28 schreef YuckFou het volgende:
Breek me de bek niet los, niet alleen willen ze er dan "zo'n bandje" bij, graag willen ze dan van een PA verhuur bedrijf een proffesionelle insttallatie (met dubbel ff&ll&tt) voor weinig, maar dan wel eentje die genoeg geluid voor 1000 man levert
en nog wat lampen...
damn, verleidelijk, maar ik denk dat mn ouders drie gitaren wel genoeg vinden... En stiekem wil ik ook eerst n betere versterker en n bandjequote:Op vrijdag 21 november 2008 23:37 schreef The_Dean het volgende:
Nja, die Dean hoeft niet voor duur weg hoorHad hem voor 200, voor dat geld mag jij hem ook hebben. Incl de koffer en de later geïnstalleerde EMG's. En uiteraard nieuwe snaren en goed afgesteld.
Zijn dat die EMG's van mij?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:06 schreef The_Dean het volgende:
Iemand mogelijk interesse in een zwarte Dean VX met EMG H3's en koffer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De pest voor je PA systeem, DJ's...zelfs de pro's snappen niet dat rood op de mixer te hard betekend .quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Onze zanger is ook een live geluidstechnicus uit voornamelijk de theaterwereld. Hij gaf toen op het Hofpleintheater ook weleens rondleidingen en dan ging hij ook de PA uitleggen. Waren er altijd wel mannetjes die iets zeiden in de trant van "ja ik ken het, ik ben ook DJ".
Ik ben vandezomer in de baroeg geweest en hun mixer is een toffe vent, hun limiet ligt bij 100dB maar zonder limiter, als je als band erover gaat en je bent goed bezig laat ie je met rust, als je bezig bent de zaak naar de klote te draaien grijpt ie in, t is sowieso een minizaaltje maar ze hebben fijne spullen en t klonk erg prettig!quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Goed nieuws voor hen die onze gig willen bezoeken in de Baroeg. We proberen een eigen geluidsman te regelen. We vinden het namelijk fijn wanneer ons publiek onze muziek kan horen en niet de volgende dag naar de KNO-arts moet..
Jepquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Nja, of Witchfynder moet nu rechtshandig worden en dat ding kopen
Tijd terug was de zanger van Roadkill door omstandigheden ff buiten beeld. Ze hadden twee bevriende zangers gevraagd in te vallen (waaronder die van ons). Eén nummer zou door beide zangers gedaan worden. De onze hoorde je amper, dus wij zeiden wat tegen de geluidsman van daar. Zegt hij "tja, de één zingt harder dan de ander he...". Ja en daar heb jij schuifjes voor! Geez.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:43 schreef YuckFou het volgende:
Ik ben vandezomer in de baroeg geweest en hun mixer is een toffe vent, hun limiet ligt bij 100dB maar zonder limiter, als je als band erover gaat en je bent goed bezig laat ie je met rust, als je bezig bent de zaak naar de klote te draaien grijpt ie in, t is sowieso een minizaaltje maar ze hebben fijne spullen en t klonk erg prettig!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tijd terug was de zanger van Roadkill door omstandigheden ff buiten beeld. Ze hadden twee bevriende zangers gevraagd in te vallen (waaronder die van ons). Eén nummer zou door beide zangers gedaan worden. De onze hoorde je amper, dus wij zeiden wat tegen de geluidsman van daar. Zegt hij "tja, de één zingt harder dan de ander he...". Ja en daar heb jij schuifjes voor! Geez..
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Zegt hij "tja, de één zingt harder dan de ander he...". Ja en daar heb jij schuifjes voor! Geez..
quote:I won't listen to this and I won't even take the free Dr. Pepper that goes along with it. I'll pay the 60 cents on my own, so that I have no real or implied financial obligation to Axl Rose or his overinflated sense of self-importance.
Heck, I'll even fork over the $1.50 for a 2-liter. Even though they've indirectly aligned themselves with His Greatness, we don't want to tarnish our feelings towards Dr. Pepper over this.
quote:My love for Dr. Pepper is too strong to let it tarnish over the nasty that is this album.
quote:It sounds like a horrible movie soundtrack from the 70's.
quote:the only thing this means to me is that i get a free dr pepper.
quote:This is the worst album a I listened to at this year.
...and I tried to give st.anger a second chance...
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
stuur de volgende keer maar een PM
Gelukkig is om kwart voor 7 opstaan wel vet relaxedquote:Op zaterdag 22 november 2008 03:27 schreef brother52 het volgende:
Bah, 's nachts werken zuigt, klote maintenance windows.
De Impact series van Fender zijn bijna 2 meter. Ik kan mijn gitaar bijna op mijn enkels hangen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:25 schreef metallicattim het volgende:
Weet misschien iemand waar je LANGE gitaarbanden kunt kopen?
Ik heb er nu 1 die is 140 cm en dat blijkt overal de max. lengte te zijn, maar ik wil mn gitaar lager kunnen hangen!
Het liefst natuurlijk een leren/comfortabele riem!
En liefst niet zo'n band zoals ik nu al heb:
[ afbeelding ]
Dat is zo'n soort geweven band, ik weet niet hoe ze die noemen, maar ik wil het liefst een leren/gevoerde band die comfortabeler is als je 3 a 4 uur je gitaar om moet hangen.
Thx!
Dat moet de baroeg in een andere dimensie geweest zijn, niet die in Rotterdamquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:43 schreef YuckFou het volgende:
Ik ben vandezomer in de baroeg geweest en hun mixer is een toffe vent, hun limiet ligt bij 100dB maar zonder limiter, als je als band erover gaat en je bent goed bezig laat ie je met rust, als je bezig bent de zaak naar de klote te draaien grijpt ie in, t is sowieso een minizaaltje maar ze hebben fijne spullen en t klonk erg prettig!
Kloptquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:14 schreef Aresdreams het volgende:
dean zou je een autogordel aanraden
Tja d'r is maar 1 Baroeg he, hoezo dan? zelf slechte ervaringen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:57 schreef Cynic het volgende:
Dat moet de baroeg in een andere dimensie geweest zijn, niet die in Rotterdam
Ik vind ze eigenlijk ook niet mooi maar ze zijn wel lang genoeg. Meestal zijn de standaard banden net iets te kort voor me.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:24 schreef metallicattim het volgende:
Thx voor de tips!
Die Fender dingen vind ik echt niet mooi! En die Ernie Ball zijn nu juist gemaakt van dat spul wat ik niet meer wil
Kwil gewoon een leren band
Ben ik lastig?
Ja, maar jij bent er een tijd geleden geweest. Na de steekpartij hebben ze het verbouwd en nieuwe spullen aangeschaft. Nu hebben ze bijvoorbeeld ook een garderobe enzo.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat moet de baroeg in een andere dimensie geweest zijn, niet die in Rotterdam
Goed dat je nu een echt tof instrument gaat bespelen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen met Herr von Jimbo op gaan halen vandaag
Hij is gegaan voor de Jazz puik ding ook![]()
De beste manier om je minderheden te begrijpen is je orienteren in hun leefgebiedquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed dat je nu een echt tof instrument gaat bespelen..
.
Hoax, er zitten maar 4 snaren op.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, nu je het zegt.quote:
Ongeraffineerd stuk hout!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:12 schreef Witchfynder het volgende:
It wil be mine, oh yes, it will be mine..
[ afbeelding ].
Hangen hier bij de lokale gitaarboerquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:12 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk ook niet mooi maar ze zijn wel lang genoeg. Meestal zijn de standaard banden net iets te kort voor me.
Maar ja, ik heb nou eenmaal ook een telecaster.![]()
Het is trouwens weer tijd om de winterbanden aan de gitaar te hangen.
[ afbeelding ]
Nice !!quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was vanavond bij Brigitte Kaandorp, die had een elektrische ukelele, klonk briljantquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef The_Dean het volgende:
Hangen hier bij de lokale gitaarboer
Erg toffe dingen
Hebben ze die gevangenis-wc's nog steeds? Die van aluminium zonder bril?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent er een tijd geleden geweest. Na de steekpartij hebben ze het verbouwd en nieuwe spullen aangeschaft. Nu hebben ze bijvoorbeeld ook een garderobe enzo.
En hoeveel chromosomen heeft dit ding nou weer teveel?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:12 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ].
Geen idee. Ik gebruik alleen het urinoir daar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hebben ze die gevangenis-wc's nog steeds? Die van aluminium zonder bril?
Ja zeg...men speelt hier soms op gedrochten van gitaren en wanneer iemand een V-vormige ukulele maakt is het ineens een probleem.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En hoeveel chromosomen heeft dit ding nou weer teveel?
Fucking vetquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:07 schreef Witchfynder het volgende:
Wow, best toffe kleur.
[ afbeelding ]
Ik was vanavond bij een fanfare najaarsconcert. Weer eens wat anders...quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:24 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Ik was vanavond bij Brigitte Kaandorp, die had een elektrische ukelele, klonk briljant
mooi ding,. daar verkoop ik mijn vriendin en mogelijk ook mijn kind voor..quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:07 schreef Witchfynder het volgende:
Wow, best toffe kleur.
[ afbeelding ]
Info, pics, specs?quote:Op zondag 23 november 2008 01:42 schreef nightfall het volgende:
[..]
mooi ding,. daar verkoop ik mijn vriendin voor..
22 jaar, veel bespeeld, enkele slijtageplekken,. foto's post ik zodra ik er in de was heb gezet.quote:
Waarom denk je dat alle topkoks mannen zijn. Dat vrouwen kunnen koken is een mythe.quote:Op zondag 23 november 2008 11:31 schreef Witchfynder het volgende:
Maar die kunnen niet koken. Je vriendin wel?
Amen to thatquote:Op zondag 23 november 2008 11:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alle topkoks mannen zijn. Dat vrouwen kunnen koken is een mythe.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
My Fender and my Gibson for my recordingsquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:51 schreef Jimbo het volgende:
daar zijn ze dan , de pics
[ afbeelding ]
De bas![]()
NIcequote:Op zondag 23 november 2008 12:44 schreef xLittlestarx het volgende:
[..]
[..]
My Fender and my Gibson for my recordings![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op zondag 23 november 2008 12:44 schreef xLittlestarx het volgende:
[..]
[..]
My Fender and my Gibson for my recordings![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook heul geen SCquote:
Zocht Brian niet zo'n ding?quote:Op zondag 23 november 2008 11:58 schreef Svyatagor het volgende:
Hee negerts,
Ik heb besloten mijn Orange weer te verkopen, het is toch niet wat ik wil.
Mocht er interesse zijn: dit is de link naar Marktplaats.. ga denk ik maar geen ad op Fok! zetten, want daarvoor is de doelgroep te klein. Hij staat overigens ook op gitaarmarkt. Game on.
Thanks.quote:Op zondag 23 november 2008 13:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zocht Brian niet zo'n ding?
En welkom terug trouwens
Yeps! Zonde dat ie alweer weggaat!quote:Op zondag 23 november 2008 13:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Brian is guitarist.nl toch?
Ja, best wel. Maar het is toch net niet wat ik zoek..clean met een randje kan alleen als ie heel hard staat, en dat is dus ongeveer nooit. Nouja, het zal altijd wel een zoektocht blijven naar het mooiste geluid...quote:Op zondag 23 november 2008 13:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yeps! Zonde dat ie alweer weggaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |