Ken ik alquote:
ow, ja poste het op me mobiel, dan ga ik niet moeite doen om hele dinges erin te kopierenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:50 schreef Witchfynder het volgende:
Een n00bie ok, maar van Jorikjet hadden we wel meer kunnen verwachten..
Ik zei "Nee." Alsin dat het de moeder niet was...quote:
Inderdaad! Wist dat ze hem al een paar jaar doen en hoopte dat ze hem zouden spelen, en zie daarquote:Op woensdag 19 november 2008 19:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik zei "Nee." Alsin dat het de moeder niet was...
En voor de rest...
Die cover van Depeche Mode (Enjoy the Silence) door Lacuna Coil was verrassend goed ^^
Wij noemden dat "riffs met een knikje"quote:Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef Witchfynder het volgende:
Tof ding man!.
Zo, dat zijn ook lekkere maatsoorten..
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Inderdaad! Wist dat ze hem al een paar jaar doen en hoopte dat ze hem zouden spelen, en zie daar
En Bullet was wel na Forever and Always afgelopen toch?
Hahaquote:Op woensdag 19 november 2008 22:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij noemden dat "riffs met een knikje"
Forbidden, Cynic, Nevermore. En later wat Zweedse dingetjes erbij. Maar we hebben nooit meer dan 5 nummers gemaakt en nooit een zanger gehadquote:Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Haha. Wie waren jullie invloeden? Beetje Voivod, Forbidden?
.
Mijn riff writing is erg beïnvloed door Heathen, maar er zijn maar weinig mensen in Nederland die die band kennen.
"uniek"quote:Op woensdag 19 november 2008 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
Oh btw...las net over een album van Death Angel wat 246 unieke riffjes zou moeten tellen..
Goed idee!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef The_Dean het volgende:
Wil wel weer op les trouwens, hoor nu steeds vaker van mensen en andere bands/gitaristen dat er veel meer in me zit dan er nu uitkomt, en dat voel ik zelf ook...
Ah, ik dacht dat je het over een nieuw album hadquote:Op woensdag 19 november 2008 23:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat album is ouder dan jij, dus toen was het nog zeker mogelijk ja.
Je kunt er gewoon meer in kwijt, denk ik. Hoop punk/hardcore bands zijn later in hun carriere meer richting metal gegaan, zelfs Agnostic Front.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs wij denderen nu richting (thrarsh)metal... Laatste 3 nummers die we gemaakt hebben zijn echt geen punk meer
Weet niet hoe dat kan... Ben een punker, maar thrash spelen ligt me op een of andere manier veel beter... Tenminste, momenteel.
Wil wel weer op les trouwens, hoor nu steeds vaker van mensen en andere bands/gitaristen dat er veel meer in me zit dan er nu uitkomt, en dat voel ik zelf ook...
Nope.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je het over een nieuw album had
Ach momenten, gewoon doen wat je ligtquote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs wij denderen nu richting (thrarsh)metal... Laatste 3 nummers die we gemaakt hebben zijn echt geen punk meer
Weet niet hoe dat kan... Ben een punker, maar thrash spelen ligt me op een of andere manier veel beter... Tenminste, momenteel.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb schoenen van Jim Morrison![]()
[ afbeelding ]
Vergeef me.quote:
Ik kan beter de meer duistere dingen verzinnen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:55 schreef Cynic het volgende:
Muse is anders een stuk beter te doen dan Tool...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah okay, ik dacht meer speltechnisch. Want dan is het wel duidelijk lijkt mequote:Op woensdag 19 november 2008 23:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik kan beter de meer duistere dingen verzinnen.
Ja leuke muziek wel, sommige dan, andere zijn weer hélemaal niks. Word alleen beetje té erg opgehemeld altijdquote:Op woensdag 19 november 2008 23:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Robbie Krieger is een toffe gitarist trouwens, speelde ook nog eens zonder plectrum ook.
die sh4 is ook zo slecht nog niet hoor,. maar ik heb beter gehoord,. tis ook een kwestie van smaak, die air norton heb ik in me'n 6 snarige op de hals en klinkt ook erg goed.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:06 schreef Cynic het volgende:
Vreemd, een vriend van me heeft ook die blackjack 7-string en die sh4 geeft superveel definitie en een heel strak geluid. Misschien moet je eens naar een andere cab kijken?
Ik heb zelf Dimarzio Evolution en Air Norton in mijn 7-snaar, die werken ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |