Ik ga met een reden naar AH toe.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ga in plaats van de AH naar de Aldi, dan hou je geld over dat je weer aan hem kunt geven.
Graag gedaan.
Laat me niet langer in spanning.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:35 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ik ga met een reden naar AH toe.
Lieve jongen, soms wil ik heerlijke fruitsappen kopen. AH heeft lekkere fruitsappen.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:36 schreef koemleit het volgende:
knoop een praatje met de man aan en zeg: "sorry man zit zelf ff krap, als het wat beter gaat koop ik weer bij je".
trouwens wel vreemd dat je geen geld hebt voor zo'n krantje maar wel om bij de AH te winkelen? zo'n krantje kost 2 euri ofzo dus ik denk dat je het gewoon niet meer wilt...
dan zeg je tegen de verkoper,quote:Op woensdag 19 november 2008 18:36 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Lieve jongen, soms wil ik heerlijke fruitsappen kopen. AH heeft lekkere fruitsappen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
dan zeg je tegen de verkoper,
tja ik wil wel een krantje kopen maar ik prefereer toch de heerlijke fruitsappen van de AH sorry mate.
kan best hoor doe maarquote:Op woensdag 19 november 2008 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
Is het gepast om nu een opmerking te maken over mijn eigen ''heerlijke sappen'' of is dat not done?
Dat is ook gezond, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
Is het gepast om nu een opmerking te maken over mijn eigen ''heerlijke sappen'' of is dat not done?
Het heeft natuurlijk wel iets moois... Ik krijg 25 euro voor 1.5 uur werk, dan ga ik naar de AH, en geef mijn geld aan een man die ook voor zijn geld werkt. Kringloop en zo.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:37 schreef IJsbergsla het volgende:
Hoe duur is zo'n krantje nou? Dat geld kan je toch wel missen zeker![]()
Of anders: wat koemleit zegt
nee en daar gaat het ook helemaal niet om...quote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef LasTeR het volgende:
Alsof iedereen hier braaf een krantje koopt bij die schofferds.
Ja, interessante vraag. Zou hij oprecht naar mij glimlachen?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Zegt ook altijd hallo met een glimlach. Alsof hij het meent...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |