Ik heb geen geluid op m'n pcquote:Op donderdag 20 november 2008 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen
Ik zit de laatste dagen echt obsessief naar dit nummer te luisteren:
Vind het zo mooi
Is ook geen bekend nummer, en de band ook niet echtquote:Op donderdag 20 november 2008 19:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid op m'n pc
en de titel zegt me zo niks.
Ik ben Pink Floyd grijs aan het draaien de laatste tijd
Doe eens mee met het maffia spelquote:Op donderdag 20 november 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
emrez or mmmrez?
Volgende ronde denk ik, beetje weinig tijd en zinquote:
quote:Kom jij morgen ook?
quote:
nog 6 dagen en dan 2 en een halve dag naar Frankrijkquote:Op donderdag 20 november 2008 20:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog 16 dagen werken voordat ik 3 dagen naar frankrijk ga, hopelijk ligt er tegen die tijd ook genoeg sneeuw om te kunnen boarden![]()
Ja, kunnen ze als het niet te hard sneeuwt(sneeuwstorm)quote:Op donderdag 20 november 2008 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nog 6 dagen en dan 2 en een halve dag naar Frankrijk![]()
(kunnen vliegtuigen landen als he sneeuwt?)
Alleen als ze sneeuwkettingen omhebbenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nog 6 dagen en dan 2 en een halve dag naar Frankrijk![]()
(kunnen vliegtuigen landen als he sneeuwt?)
Wat zeg jij nou?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ze kunnen ook al niet landen als het windstil is...
Gaat dit over sexuele voorlichting?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet morgen voorlichting geven en ik heb ineens geen zin meer. Heb het ook nog nooit eerder gedaan. Wat nou als:
ik veel te snel klaar ben
ik te weinig info heb
niemand komt
er te moeilijke vragen gesteld worden
enz..
Denk je dat nou zelf?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat dit over sexuele voorlichting?
Zie je, ik ben niet gekquote:Op donderdag 20 november 2008 20:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Uit Nems invalshoek had ik de vragen nog niet bekeken, maar zou idd ook kunnen
Te snel klaar en te weinig mensen is geen probleem. Dat zijn factoren waar jij niets aan kunt doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet morgen voorlichting geven en ik heb ineens geen zin meer. Heb het ook nog nooit eerder gedaan. Wat nou als:
ik veel te snel klaar ben
ik te weinig info heb
niemand komt
er te moeilijke vragen gesteld worden
enz..
doet me op een of andere manier aan Beyond The Sea denken:quote:Op donderdag 20 november 2008 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
Echt zo'n nummer voor tijdens het dobberen op een bootje
er komen geheid mensen opdagen want dat soort praatjes zijn in 9 van de 10 gevallen verplichtquote:Op donderdag 20 november 2008 20:37 schreef B.ertha het volgende:
Over mijn opleiding, op mijn oude middelbare school. Dus ik ken er mensen
Ja is ook zo'n nummertje jaquote:Op donderdag 20 november 2008 21:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doet me op een of andere manier aan Beyond The Sea denken:
Gezelligquote:Op donderdag 20 november 2008 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende ronde denk ik, beetje weinig tijd en zin
[..]![]()
Dįt zullen we nog wel eens zienquote:
Ja moet je even een seintje geven want ik hou het topic niet in de gaten dus.quote:Volgende keer meedoen hoor
Deze al gespeeld?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef Nesle het volgende:
Me luv guitar hero
Alleen komt het niet zo goed uit want ik heb dinsdag theorie examen hehe
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:09 schreef Cobra4 het volgende:
Dat ik dat nog mee mag maken in mijn drukke schema: #500 !!!
Waar is het feest!?quote:
Ok dan, PARTEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dit is de zeer exclusieve afterpartyquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok dan, PARTEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ps Zijn we maar met twee personen?
Wat voor spul?quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:28 schreef Cobra4 het volgende:
Tof!! Wil jij ook een glaasje Muier Schipper Bitter dan?
Doe maar een glaasjequote:Op vrijdag 21 november 2008 01:39 schreef Cobra4 het volgende:
Muier Schipper Bitter.... in duidelijke taal: kruidenbitter van 30%
Een kist met fles een glaasjes ook goed?quote:
Nog beterquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een kist met fles een glaasjes ook goed?![]()
[ afbeelding ]
Kan beidequote:Op vrijdag 21 november 2008 02:01 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi, en ik kan je zeggen dat een aantal glaasjes van dit bitter er in hakt.
Of zou dit komen doordat ik al 21 uur op ben?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:08 schreef wyccie het volgende:
Nog even snel een tvp voor dit jubileumtopic vol is.
Eén ding weet ik wel. Ik ga nu lekker slapen.quote:
Welke SC'ers roken er eigenlijk? Alleen van MaJo weet ik het zekerquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:45 schreef Nembrionic het volgende:
De opruimploeg meldt zich.
Asbakflesjes
Zie mijn avatar + onderschrift.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke SC'ers roken er eigenlijk? Alleen van MaJo weet ik het zeker
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:37 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben gelukkig gestopt, 8 jaar geleden
Denk dat ie na 8 jaar wel leeg is gelopen maar je mag m hebben hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mag ik zeker jouw aansteker wel hebben?
Doe mij een vuurtje dan, ik kan nog steeds mijn aansteker niet vinden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef MaJo het volgende:
Nog een roker meldt
volgens mij weinig rokers hier. Ben ik de enige vrouw die rookt?
steekt lekker een peuk aan
Dankquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Denk dat ie na 8 jaar wel leeg is gelopen maar je mag m hebben hoor
* MaJo geeft vuurtjequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe mij een vuurtje dan, ik kan nog steeds mijn aansteker niet vinden.
Merci, en ik heb gelukkig mijn aansteker weer gevonden. Hier mee geen last van het briesje.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
* MaJo geeft vuurtje
is trouwens lastig aansteken met deze wind
ah, jij bent die ene horeca medewerker die niet rookt en een rookvrije werkplek wilt hebbenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:37 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben gelukkig gestopt, 8 jaar geleden
Je zou het haast denken ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ah, jij bent die ene horeca medewerker die niet rookt en een rookvrije werkplek wilt hebben
PX10, smerig goedje.....quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dit is idd anders dan asbest of dat reiniginsmiddel dat defensie gebruikt heeft (PX70 ofzo?),
Foei!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef MaJo het volgende:
Nog een roker meldt
volgens mij weinig rokers hier. Ben ik de enige vrouw die rookt?
steekt lekker een peuk aan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |