Dan is dat het probleem denk ikquote:Op woensdag 19 november 2008 19:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dank je
Oh en remlof ik ben clean van de pillen dus WHAT THE FUCK GAST!?>!?!?
Wat Ricko probeert te zeggen is dat jullie het niveau naar beneden halen hier met dit soort topics, en daar ben ik het geheel mee eensquote:Op woensdag 19 november 2008 18:59 schreef RickoKun het volgende:
WAT IS DAT TELKENS MET DIE KANKERNEWBS DIE ALLEEN MAAR EEN OF ANDERE LAME PAUPER TT BEDENKEN MET [INSERT NAME] + FIPO\LAPO\TIETEN
EN DAN VERVOLGENS IN HET THEMA NIKS ZETTEN OF ALLEEN DIE KANKER MEET.
STERF HARD!!!!!!!!!!!
ok nu ben je officieel een meisje of een mooiboyquote:Op woensdag 19 november 2008 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
Goffedomme, moet zometeen m'n schone haren wassen omdat het niet goed zit.
Post die van jou ff, zet ik ze wel in de headersquote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat Ricko probeert te zeggen is dat jullie het niveau naar beneden halen hier met dit soort topics, en daar ben ik het geheel mee eenser moeten toch op zn minst tieten in de OP.
Daor hebben we een feedbacktopic veur.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
Remlof, doe eens slotje hierop: Moeder bemoeit zich teveel..
Geen van beide.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok nu ben je officieel een meisje of een mooiboy
Maar weet je wat ik altijd het lekkerst vind met het sexen?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat Ricko probeert te zeggen is dat jullie het niveau naar beneden halen hier met dit soort topics, en daar ben ik het geheel mee eenser moeten toch op zn minst tieten in de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Heb van 20:30 tot 21:30 les.quote:
Hij hangt hier rond, dus dan ziet ie het vast eerder.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daor hebben we een feedbacktopic veur.
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar weet je wat ik altijd het lekkerst vind met het sexen?Pfoe, dat heb ik nou altijd al willen weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh en, NEE.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Post die van jou ff, zet ik ze wel in de headers
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar weet je wat ik altijd het lekkerst vind met het sexen?Cilinder op 1000 slaat 'ie net niet af slimbo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd voor het eerst overigens?
Jij bent na iedere beurt weer maagd?
0 topics op naam. 14.gif
Wat gade ge spele?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook. Heb van 20:30 tot 21:30 les.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |