Ik ben zo gestoord, you ain't seen nothing yet.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Laat dat puberende jochie maarhij kan er ook niets aan doen dat hij met een verstandelijke handicap geboren is
Van mijn stuk gebracht? Absoluut niet. Geirriteerd? Absoluut.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ben zo gestoord, you ain't seen nothing yet.![]()
Ik vind het prachtig hoe makkelijk sommige mensen van hun stuk te brengen zijn. Als mij dat als 'puberend' bestempeld, dan ben ik nog steeds een rasechte puber!
Hangt er wel vanaf watvoor pillen natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 18:31 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Best irritant.
Maar ach, troost je! Mijn moeder vond mij een hoer toen zij pillen vond in mijn kast.
Nog mooier!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Van mijn stuk gebracht? Absoluut niet. Geirriteerd? Absoluut.
Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Florian_ het volgende:
Bwoh, die van mij vroeg laatst (ben 20) "zeg, ben jij al een keer klaargekomen"
Omdat ze anders vond dat ik maar eens naar de dokter moest omdat er dan iets mis was
NietZwangerWorden-pillen natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 18:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf watvoor pillen natuurlijk
Wat een lelijke jongen. Dat meisje moet vast ook kankervies zijn anders had ze wel een beter exemplaar uitgekozen.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit je toch al in de broek van die gast
En die homo maar stom voor zich uit kijken alsof hij niets in de gaten heeft
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat klopt, is overigens wel een beetje een rare fotoin het echt is hij veeeeel leuker
!
Ohjee. Ga je mensen anders heel hard uitschelden?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nou maak er wat moois van, ga hier niet meer reageren anders haal ik mezelf een ban op de hals
GVD die rechter ziet er wel zeer appetijtelijk uit! Die memmenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:43 schreef piekartz87 het volgende:
[ afbeelding ]
zeg TS... jij keurt dit gedrag van je vriend goed?
of ben jij daar die linker?
Is jouw E-penis nu ook wat harder geworden? Faler.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohjee. Ga je mensen anders heel hard uitschelden?![]()
Die zullen wel aan het janken zijn over posts op een internet forum.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:49 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Waar zijn die moderators nou als je hen nodig hebt.
Heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Held
Dat doe ik ook wel eens als het te walgelijk wordt. Dat doen mensen met een deugdelijke moraal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, welkom in KLBquote:Op woensdag 19 november 2008 18:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jeetje, ik was vergeten hoe kinderachtig sommige FOK!kers zijn zeg!![]()
Pff ik heb gewoon totaaaal geen zin om nog op wat dan ook in te gaan, jullie zijn toch niet voor rede vatbaar.
Doe maar een slotje, ontopic gaat het toch niet meer worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |