abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:35:11 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_64059073
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ben je ook weer zwanger amaranta?
Nee ik ben niet weer zwanger.
Maar ken ik jou dan soms, dat je zo een vraag aan mij stelt?
pi_64059550
Ja geef mijn "naam genootje" maar een knuffel
  woensdag 17 december 2008 @ 16:03:25 #203
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_64091396
Gossip:

'Birgit Schuurman is zwanger' "

AMSTERDAM - Birgit Schuurman dronk tijdens de première van de film Wielklem, waarin ze de hoofdrol speelt, geen druppel alcohol. Naar eigen zeggen was de actrice wat grieperig, maar enkele dames die op het feestje aanwezig waren weten wel beter: "Er is een klein Schuurmannetje op komst!"

Waarom wilde Birgit geen champagne? Ze hoefde niet achter het stuur. Manager Gerry van de Zwaard bracht haar na afloop weer naar Amsterdam. Toen de actrice liet weten dat ze 'wat grieperig' was, werd ze niet serieus genomen. "Ze bestelde het ene flesje appelsap na het andere en toen we wat meer gingen letten op een beginnend opbollend buikje, werd duidelijk dat Birgit wel eens verrassend goed nieuws bij zich zou kunnen dragen", schrijft het weekblad Story.

Enkele dames die op de première aanwezig waren, twijfelen er niet aan: "Die is hartstikke zwanger! Ik was net zo toen ik in verwachting was van de eerste. Moet je kijken hoe ze huppelt en geniet!"

De actrice/zangeres trouwde in juli met haar grote liefde Arne Toonen.
  woensdag 17 december 2008 @ 17:05:01 #204
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_64093276
Kennen jullie d'r ook nog van vroeger, Christine Aaftink, ze is zwanger van een tweeling, van de winter wordt ze mama!
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_64094699
Jenna Jameson haar commentaar over d'r zwangerschap is best wel grappig
quote:
"I can't even express the extreme serenity that came over me once I saw my children inside me. It has been my dream to have children for an extremely long time, and I truly feel like finally... the time is right and God has blessed me. I have never felt more like a woman, or more alive."
Ik heb nu al medelijden met de kinderen; kom je er later achter dat je moeder is genaaid door een ziljoen mannen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_64096883
quote:
AMSTERDAM - Froukje de Both vond haar bevalling 'het heftigste dat ze ooit heeft meegemaakt'.

De 36-jarige moeder vertelde dit vanmorgen bij Edwin Evers op Radio 538. “Ik had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn. Maar alle clichés zijn waar: als het kindje er is, valt alles weg.”

De bevalling van Froukje duurde erg lang. Na uren zwoegen kwam Emma Sarah met een keizersnede ter wereld.

De tv-vrouw ligt dus noodgedwongen enkele dagen in het ziekenhuis. Terwijl ze het liefst maar huis wil. “Het voelt toch een beetje alsof je op visite bent”.

Emma Sara is het eerste kindje van Froukje de Both en haar vriend Jeroen te Rehorst.
Don't you love her madly?
pi_64110040
quote:
Lindsay Davenport Expecting Second Child

Tennis star Lindsay Davenport has withdrawn from upcoming events -- but not because she is injured! Lindsay and husband Jonathan Leach have announced that they are expecting their second child next year. The new baby will join brother Jagger Jonathan, 18 months.

The three-time Grand Slam champion, 32, is "thrilled" with the pregnancy, even though "this unexpected but exciting surprise now means I will be putting tennis on hold for the foreseeable future."
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_64118776
quote:
Lleyton Hewitt & Wife Welcome A Son

Australian tennis champ Lleyton Hewitt, 27, and his wife, actress Bec Cartwright Hewitt, welcomed son on December 11th in Sydney. They have named him Cruz.

“All are doing well and are very excited about the new addition to the family,” they wrote in the birth announcement on their Web site.

Cruz joins big sister Mia Rebecca, 3. Lleyton and Bec, 25, married in 2005, after having dated for eight weeks.

David and Victoria Beckham also have a son named Cruz! Cruz Beckham is 3.

In June, when her pregnancy was announced, Bec said of Mia, “She understands something’s happening, and she’s really excited about it … She’ll be just over 3 when the baby arrives, and we think she’ll be a good little helper.”
pi_64149467
Een huwelijk en een baby was helaas niet "eind goed, al goed" voor Jodie Sweetin. Misschien hoort het hier niet helemaal...
quote:
AMSTERDAM - Ex-kindsterretje Jodie ('Stephanie' uit Full House) mag haar dochter van acht maanden niet zien zonder supervisie.

Jodie (26, een ex-Crystal Meth-gebruiker) en haar man Cody Herpin gingen twee maanden terug uit elkaar na een huwelijk van een jaar, maar sindsdien wordt het gesteggel tussen beiden alleen maar erger...

De twee verwijten elkaar van alles, maar de rechter gaf Cody gelijk en besliste dat Jody haar dochter Zoie alleen mag zien als er een derde persoon bij is. Cody beweerde tijdens de rechtszaak dat ze een slechte moeder was en zelfs onder invloed met hun dochter in de auto stapte.

Haar dokter moest ook getuigen en liet weten dat de inderdaad een terugval heeft gehad maar hulp heeft gevraagd en regelmatig AA-bijeenkomsten bijwoont. Bovendien woont ze nu weer bij haar ouders, die haar in de gaten houden. Jodie laat weten dat ze koste wat kost zal vechten om de gedeelde voogdij te krijgen.

Dit meldt US Magazine.
Arm kleintje De dochter he, ik heb het niet over Jodie
pi_64174084
quote:
AMSTERDAM - SBS-presentatrice Marlayne Sahupala is drie maanden in verwachting.

De zangeres, die bezig is met een nieuw album, was met stomheid geslagen, maar wel heel erg blij. 'Ik voel me soms wel erg moe, maar ik hang gelukkig niet met met mijn hoofd boven pot.'
  zaterdag 20 december 2008 @ 12:17:51 #211
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64174562
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef Lovechild het volgende:
Een huwelijk en een baby was helaas niet "eind goed, al goed" voor Jodie Sweetin. Misschien hoort het hier niet helemaal...
[..]

Arm kleintje De dochter he, ik heb het niet over Jodie
How rude!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64175010
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja geef mijn "naam genootje" maar een knuffel
Dat zal ik doen. Zie ik je binnenkort nog een keer?
pi_64188311
Angie Harmon Welcomes Third Daughter, Emery Hope

It's a girl! Actress Angie Harmon and her husband, former NFL player Jason Sehorn, welcomed their third daughter, Emery Hope Sehorn, via c-section on Thursday, December 18th in California. Although no birth details are being released, a rep for the couple tells PEOPLE that Emery is "a healthy baby girl." She joins big sisters Finley Faith, 5, and Avery Grace, 3 ½.

In August, after much speculation, Angie, 36, and Jason, 37, denied they were expecting their third child; however a week later, the couple confirmed the pregnancy! In her first public appearance since the announcement, a glowing Angie showed up at a grand opening, and gave us a peek at a slightly protruding belly. Only a month later, there was no hiding her growing bump! In November, Angie and her close friends gathered for her baby shower -- although the gifts were kept gender neutral, the couple already knew they were having another girl! Gracing the cover of Pregnancy magazine, Angie shared that after a rough pregnancy, the couple agreed that they were done having children. Just weeks before welcoming her baby girl, Angie revealed that she was excited to share her very unique baby name!
pi_64188391
Julianne Nicholson Expecting Second Child

A rep for Law & Order: Criminal Intent has confirmed to Entertainment Weekly that actress Julianne Nicholson and her husband Jonathan Cake are expecting their second child! Although the 37-year-old actress has yet to discuss the news herself, the rep shares that the show's writers are currently "weighing various options" when it comes to tying her pregnancy into the series. "At this point, there is no definite plan," notes the rep.

While the writers devise plans to deal with Julianne's burgeoning belly, they may consider the strategy the franchise used three years ago when Law & Order: SVU star Mariska Hargitay revealed she was expecting! The show decided to schedule shooting around her pregnancy until she gave birth to her son in June 2006.

The new baby will join big brother Ignatius, 15 months.
pi_64191710
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 21:19 schreef areke81 het volgende:
Angie Harmon Welcomes Third Daughter, Emery Hope
Ik hoor er echt alleen maar MRI in, van de MRI-scan
pi_64308676
quote:
Lance Armstrong To Be A Father Again!!!!!!!!
Filed under: Exclusives! > Lance Armstrong

wenn5191299.jpg

This is a-m-a-z-i-n-g.

Not only is he returning to racing, but he's also gonna be a dad for the fourth time.

Lance Armstrong has super sperm!

Sources reveal exclusively to PerezHilton.com that the multiple Tour De France winner is expecting a child with his girlfriend, a non celeb.

"Lance and Anna [Hansen] have been quietly dating since July," a source tells us. "They met through Lance's charity work. Anna works at a non-profit for cancer survivors."

The two are said to be "thrilled" with the joyous baby news.

After Armstrong found out he had testicular cancer in the '90s, he had his sperm frozen. The three children Lance had with his ex-wife were conceived through in vitro.

Now, all these years later, his sperm is active again - something that only occurs in a handful of testicular cancer survivors.

Lance and Anna's baby was not planned but it's a little miracle.

"They couldn't be happier," a source tells us.

Lance Armstrang is totally a real-life Superman - and he totally has super sperm!!!

Congrats!!!!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  woensdag 24 december 2008 @ 08:17:15 #217
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_64315048
AMSTERDAM - Een heerlijk kerst voor tv-maker Reinout Oerlemans en zijn vrouw Daniëlle. Zij is opnieuw zwanger. 'Ik ben nu negen weken op weg. En bij de gynaecoloog hebben we het hartje al horen kloppen"
Reinout: „Het is helemaal gepland. Daan en ik hebben er eerst over gepraat en toen besloten ervoor te gaan. Het is wonderwel gelukt.”

Nuchtere Daan, die vlak voor ons gesprek van de loopband komt – „Een uur per dag wandelen is gezond” – refereert met die opmerking aan Reinout jr. Zij verloor dat kleintje na vijf maanden in de baarmoeder. Daniëlle is er openhartig over. Zoals over alles.

Reinout en Daniëlle emigreerden vijf maanden geleden met hun drie kinderen Thijmen van zeven, Fiene van vier en Benjamin van twee jaar naar Hollywood. Het gezin heeft het er zeer naar zijn zin. Reinout: „Je woont in een soort reservaat van sterren. Maar het is minder plastic dan wij Nederlanders denken. Ik vermoed dat wij hier wel echte vrienden opdoen. "

Daniëlle vertelt: „Weet je wat grappig is? Dat ik die sterren allemaal niet van naam ken. Terwijl Reinout dit een ’sterrenreservaat’ noemt. We zitten vaak met de kinderen in een parkje vlak bij ons huis, omdat onze tuin en het zwembad niet klaar zijn. De kleine Ben speelt daar met het jongste geadopteerde zoontje van actrice Sharon Stone. Dat weet ik nu inmiddels. Maar laatst zat ik onbekommerd te kletsen met een door de dokter mooi strakgetrokken mevrouw. Toen ze opstond werden de paparazzi wild; bleek ze een ster in Desperate Housewives. Dat wist ik dan weer niet.”
pi_64316819
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:17 schreef AnnaStesia het volgende:

Reinout en Daniëlle emigreerden vijf maanden geleden met hun drie kinderen Thijmen van zeven, Fiene van vier en Benjamin van twee jaar naar Hollywood.
Over namen he; dat vind ik ook wel apart, dat je je jongste zoon Benjamin noemt en dan daarna nóg een kind krijgt.
Of sta je daar dan niet bij stil dat Benjamin ook aangeeft dat iemand de jongste in de familie is?

Overigens heb ik Danielle indertussen in iets teveel bladen zien blaten dat ze écht niet weet wie al die celebs zijn om het nog te geloven...
  woensdag 24 december 2008 @ 10:25:23 #219
125420 Starlie
pi_64317099
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:12 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Overigens heb ik Danielle indertussen in iets teveel bladen zien blaten dat ze écht niet weet wie al die celebs zijn om het nog te geloven...
Nou precies ik geloof er ook werkelijk niets van... maar ja ze willen daarmee waarschijnlijk aangeven dat ze nog heel gewoon zijn gebleven....
  woensdag 24 december 2008 @ 15:56:09 #220
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_64328000
Ja, en heel graag laten weten dat ze met de sterren praten en er dus echt bijhoren.
pi_64329200
Casual namedropping
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_64339606
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:12 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Over namen he; dat vind ik ook wel apart, dat je je jongste zoon Benjamin noemt en dan daarna nóg een kind krijgt.
Of sta je daar dan niet bij stil dat Benjamin ook aangeeft dat iemand de jongste in de familie is?
Ik ken genoeg Benjamins die niet de jongste zijn, dus ik denk dat het ze gewoon geen reet interesseert, waarom ook niet als je het een leuke naam vind?
And you know I might
pi_64339688
Eerste babyfoto van Naomi Watts d'r kind;
And you know I might
pi_64354951
quote:
AMSTERDAM - Oud PSV-spits Ronaldo Nazario de Lima is vader geworden van een dochter.

Zijn verloofde Maria Beatriz Antony beviel in Rio de Janeiro van Maria Sofia, zo meldt De Pers. De baby woog bij de geboorte 6,57 pond.

Ronaldo tekende onlangs een contract bij de Braziliaanse voetbalclub Corinthians en herstelt op dit moment van een knieoperatie. Hij heeft al een zoontje van 8 uit een eredere relatie.
pi_64491091
Lexie Grey is zwanger Voor de 3e keer en ze is 26, ik denk dat ze Justin Chambers achterna gaat
quote:
Grey’s Anatomy actress Chyler Leigh is expecting her third child!

“They are absolutely thrilled and looking forward to the new addition to their young family,” her rep tells PEOPLE.

The actress, 26, and her actor/musician husband, Nathan West, are already parents to two children: son Noah Wilde, 5, and daughter Taelyn, 2 ½.

Chyler’s pregnancy will not be written into the Grey’s Anatomy storyline, according to her rep. She joined the show in July of 2007.
And you know I might
pi_64491274
O, en Bristol Palin is tienermoeder geworden
quote:
Sarah Palin's teenaged daughter has given birth.

Bristol, 18, and her hot hick of a fiancee, Levi Johnston, welcomed their newborn son on Sunday in Alaska.

The baby is called….

Tripp Easton Mitchell Johnston
Arm kind.
And you know I might
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:11:04 #227
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64491401
Tja, als je zelf gezegend bent met de naam Bristol
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64491830
Leuk filmpje van Rebecca Romijn & Jerry O'Connell
http://www.funnyordie.com(...)ecca-romijn-from-jbj
And you know I might
pi_64491918
en je oma is Palin
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64556432
quote:
[img]Is Jen Having Her Baby?????
Filed under: Ben Affleck > Baby Blabber > Love Line > Jennifer Garner

Will Jennifer Garner and Ben Affleck bring in a new baby on New Year's Day?

The loving parents to the adorable Violet Affleck were spotted entering the Cedars-Sinai medical hospital in Los Angeles on Wednesday.

So were they just there for a check up?

Is Jen in labor?

Will they induce the labor today?

Maybe they'll have the baby now during the holidays so the paparazzi won't hound them as much.

Either way, they are definitely going to have that baby - soon.

Jen is freaking HUGE![/img]
pi_64557738
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef Dakota het volgende:
en je oma is Palin
Heb nu al medelijden met het kind. Sneu
pi_64579434
quote:
Jochem Myjer vader geworden van meisje

AMSTERDAM - Cabaretier Jochem Myjer en zijn vriendin Marloes Nova zijn vandaag de trotse ouders geworden van een dochter.

"Na een loodzware bevalling is onze dochter Limoni Maria Marja Myjer geboren", vertelt een uitgelaten Jochem. "Een doosje met liefde waarvan we het bestaan niet wisten is zojuist opengegaan. Moeder en kind maken het goed."

De cabaretieren Soulvation-zangeres Marloes hebben sinds 2006 een relatie met elkaar. Afgelopen zomer liet hij weten dat met de zwangerschap van Marloes een grote droom in vervulling was gegaan: "Mijn grootste wens ooit is uitgekomen. De leraren zullen er niet blij mee zijn, maar er komt nóg een adhd’ertje op deze aarde!”
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:55:01 #233
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_64581145
Limoni.... .net of je limonade roept
ach ja Bronx of Mowgli of Limoni... tis om het even
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:10:16 #234
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64581703
Limoni, ze ruikt zeker lekker naar limoentjes?
En dan Maria Marja, das ook een beetje dubbelop he.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64581839
Limoni... ben benieuwd hoe ze daar bij op zijn gekomen.
Zal ze dan later Limo worden genoemd?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_64582359
Limoni.... dat klinkt als een nieuwe frisdrank....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2009 @ 16:32:59 #237
43556 miss_dynastie
pi_64582439
quote:
Na een loodzware bevalling
Kan het kind niet verwijten dat ze geen zin had om ter wereld te komen met zo'n naam En dan ook nog eens Maria Marja erachter
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:04:52 #238
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_64583587
En dat op mijn verjaardag....belachelijke naam!!
pi_64598209
Goddamn, Li-fucking-mony??!?
Doet me meteen denken aan Lemony Snicket, Lemony Flutter.

pi_64598375
En de Telegraaf meldt dat Linda toch echt niet zwanger is.
quote:
AMSTERDAM - Linda de Mol heeft zich tegoed gedaan aan bitterballen op oudjaarsavond. "Ik neem er nog één, ze denken toch al dat ik zwanger ben."
Jeroen van Koningsbrugge, teamcaptain van Ik hou van Holland, legde liefkozend zijn hand op Linda's buikje. "Ja, het is van hem", lachte de presentatrice.

Linda, die van tijd tot tijd kampt met overtollige kilo's, was gisteren het middelpunt van de show, waar de hapjes gul werden uitgedeeld. Ze scoorde 1.877.000 kijkers voor RTL.

[ Bericht 4% gewijzigd door cinnamongirl op 02-01-2009 23:14:07 ]
pi_64598417
Hilarisch.
And you know I might
pi_64646173
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef rena het volgende:
Hilarisch.
Nou ja, ze pakt het luchtig op in ieder geval. Niemand vind het prettig om voor zwanger uitgemaakt te worden als je dat niet bent
  maandag 5 januari 2009 @ 17:00:37 #243
125420 Starlie
pi_64692517

Twee dochters voor Rebecca Romijn
AMSTERDAM - Actrice Rebecca Romijn en haar man Jerry O'Connell zijn de trotse ouders geworden van twee meisjes: Dolly Rebecca Rose en Charlie Tamara Tulip.

Moeder en dochters maken het goed. De tweeling kwam op 28 december ter wereld, maar Rebecca (36) en de twee jaar jongere Jerry onthulden het blijde nieuws maandag pas.

Eerder grapte Jerry dat ze overwogen hun baby's overwogen Mary-Kate en Ashley (naar de Olsen Twins) te noemen. De acteur was toen ook wel in voor twee voornamen die rijmen. En dat is gelukt...

Rebecca en Jerry trouwden in juli vorig jaar. Ze was eerder getrouwd met acteur John Stamos.

Toch wel een soort van leuk dat ze het nog even lekker geheim hebben gehouden dat de meisjes geboren zijn! Maar aan de naam Dolly moet ik ff wennen... moet dan toch altijd denken aan een blonde opblaaspop achtig typje...
pi_64695086
Wat leuk Tweelingen zijn tof Grappig dat er eentje als 2e en 3e naam Tamara Tulip heet, daar zie je duidelijk Rebecca's Nederlandse roots in terug
And you know I might
pi_64695741
Ik had nog de kleine hoop dat de roepnamen Rebecca en Tamara zouden worden, maar volgens celebrity baby zijn het Dolly en Charlie. Dolly zou van Dolly Parton komen, Charlie zou naar Jerry's broer zijn vernoemd en Tamara zou van Rebecca's zus komen
pi_64700446
Jennifer Meyer ( vrouw van Tobey Maguire )

pi_64703263

Kate Moss lijkt superzwanger en zuipt en rookt er op los! Krijg je van die lekker kleine kindjes van die je er in een zucht, een stoot en een snuifje coke uit kan persen.
pi_64708256
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:00 schreef Starlie het volgende:
De acteur was toen ook wel in voor twee voornamen die rijmen. En dat is gelukt...
Mis ik nou iets, sinds wanneer rijmen de namen Dolly en Charlie?
  maandag 5 januari 2009 @ 23:07:25 #249
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64710804
quote:
Op maandag 5 januari 2009 @ 22:15 schreef Carmella het volgende:

[..]

Mis ik nou iets, sinds wanneer rijmen de namen Dolly en Charlie?
Ik denk dat er allitereren bedoeld wordt
Tamara Tulip en Rebecca Rose.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64719368
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]

Kate Moss lijkt superzwanger en zuipt en rookt er op los! Krijg je van die lekker kleine kindjes van die je er in een zucht, een stoot en een snuifje coke uit kan persen.
Ik hoop echt dat het niet waar is. Sowieso; dit zal je moeder maar zijn
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')