Nee ik ben niet weer zwanger.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ben je ook weer zwanger amaranta?
Ik heb nu al medelijden met de kinderen; kom je er later achter dat je moeder is genaaid door een ziljoen mannenquote:"I can't even express the extreme serenity that came over me once I saw my children inside me. It has been my dream to have children for an extremely long time, and I truly feel like finally... the time is right and God has blessed me. I have never felt more like a woman, or more alive."
quote:AMSTERDAM - Froukje de Both vond haar bevalling 'het heftigste dat ze ooit heeft meegemaakt'.
De 36-jarige moeder vertelde dit vanmorgen bij Edwin Evers op Radio 538. “Ik had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn. Maar alle clichés zijn waar: als het kindje er is, valt alles weg.”
De bevalling van Froukje duurde erg lang. Na uren zwoegen kwam Emma Sarah met een keizersnede ter wereld.
De tv-vrouw ligt dus noodgedwongen enkele dagen in het ziekenhuis. Terwijl ze het liefst maar huis wil. “Het voelt toch een beetje alsof je op visite bent”.
Emma Sara is het eerste kindje van Froukje de Both en haar vriend Jeroen te Rehorst.
quote:Lindsay Davenport Expecting Second Child
Tennis star Lindsay Davenport has withdrawn from upcoming events -- but not because she is injured! Lindsay and husband Jonathan Leach have announced that they are expecting their second child next year. The new baby will join brother Jagger Jonathan, 18 months.
The three-time Grand Slam champion, 32, is "thrilled" with the pregnancy, even though "this unexpected but exciting surprise now means I will be putting tennis on hold for the foreseeable future."
quote:Lleyton Hewitt & Wife Welcome A Son
Australian tennis champ Lleyton Hewitt, 27, and his wife, actress Bec Cartwright Hewitt, welcomed son on December 11th in Sydney. They have named him Cruz.
“All are doing well and are very excited about the new addition to the family,” they wrote in the birth announcement on their Web site.
Cruz joins big sister Mia Rebecca, 3. Lleyton and Bec, 25, married in 2005, after having dated for eight weeks.
David and Victoria Beckham also have a son named Cruz! Cruz Beckham is 3.
In June, when her pregnancy was announced, Bec said of Mia, “She understands something’s happening, and she’s really excited about it … She’ll be just over 3 when the baby arrives, and we think she’ll be a good little helper.”
Arm kleintjequote:AMSTERDAM - Ex-kindsterretje Jodie ('Stephanie' uit Full House) mag haar dochter van acht maanden niet zien zonder supervisie.
Jodie (26, een ex-Crystal Meth-gebruiker) en haar man Cody Herpin gingen twee maanden terug uit elkaar na een huwelijk van een jaar, maar sindsdien wordt het gesteggel tussen beiden alleen maar erger...
De twee verwijten elkaar van alles, maar de rechter gaf Cody gelijk en besliste dat Jody haar dochter Zoie alleen mag zien als er een derde persoon bij is. Cody beweerde tijdens de rechtszaak dat ze een slechte moeder was en zelfs onder invloed met hun dochter in de auto stapte.
Haar dokter moest ook getuigen en liet weten dat de inderdaad een terugval heeft gehad maar hulp heeft gevraagd en regelmatig AA-bijeenkomsten bijwoont. Bovendien woont ze nu weer bij haar ouders, die haar in de gaten houden. Jodie laat weten dat ze koste wat kost zal vechten om de gedeelde voogdij te krijgen.
Dit meldt US Magazine.
quote:AMSTERDAM - SBS-presentatrice Marlayne Sahupala is drie maanden in verwachting.
De zangeres, die bezig is met een nieuw album, was met stomheid geslagen, maar wel heel erg blij. 'Ik voel me soms wel erg moe, maar ik hang gelukkig niet met met mijn hoofd boven pot.'
How rude!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef Lovechild het volgende:
Een huwelijk en een baby was helaas niet "eind goed, al goed" voor Jodie Sweetin. Misschien hoort het hier niet helemaal...
[..]
Arm kleintjeDe dochter he, ik heb het niet over Jodie
Dat zal ik doen. Zie ik je binnenkort nog een keer?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja geef mijn "naam genootje" maar een knuffel
Ik hoor er echt alleen maar MRI in, van de MRI-scanquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:19 schreef areke81 het volgende:
Angie Harmon Welcomes Third Daughter, Emery Hope
quote:Lance Armstrong To Be A Father Again!!!!!!!!
Filed under: Exclusives! > Lance Armstrong
wenn5191299.jpg
This is a-m-a-z-i-n-g.
Not only is he returning to racing, but he's also gonna be a dad for the fourth time.
Lance Armstrong has super sperm!
Sources reveal exclusively to PerezHilton.com that the multiple Tour De France winner is expecting a child with his girlfriend, a non celeb.
"Lance and Anna [Hansen] have been quietly dating since July," a source tells us. "They met through Lance's charity work. Anna works at a non-profit for cancer survivors."
The two are said to be "thrilled" with the joyous baby news.
After Armstrong found out he had testicular cancer in the '90s, he had his sperm frozen. The three children Lance had with his ex-wife were conceived through in vitro.
Now, all these years later, his sperm is active again - something that only occurs in a handful of testicular cancer survivors.
Lance and Anna's baby was not planned but it's a little miracle.
"They couldn't be happier," a source tells us.
Lance Armstrang is totally a real-life Superman - and he totally has super sperm!!!
Congrats!!!!
Over namen he; dat vind ik ook wel apart, dat je je jongste zoon Benjamin noemt en dan daarna nóg een kind krijgt.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:17 schreef AnnaStesia het volgende:
Reinout en Daniëlle emigreerden vijf maanden geleden met hun drie kinderen Thijmen van zeven, Fiene van vier en Benjamin van twee jaar naar Hollywood.
Nou precies ik geloof er ook werkelijk niets van... maar ja ze willen daarmee waarschijnlijk aangeven dat ze nog heel gewoon zijn gebleven....quote:Op woensdag 24 december 2008 10:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Overigens heb ik Danielle indertussen in iets teveel bladen zien blaten dat ze écht niet weet wie al die celebs zijn om het nog te geloven...
Ik ken genoeg Benjamins die niet de jongste zijn, dus ik denk dat het ze gewoon geen reet interesseert, waarom ook niet als je het een leuke naam vind?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Over namen he; dat vind ik ook wel apart, dat je je jongste zoon Benjamin noemt en dan daarna nóg een kind krijgt.
Of sta je daar dan niet bij stil dat Benjamin ook aangeeft dat iemand de jongste in de familie is?
quote:AMSTERDAM - Oud PSV-spits Ronaldo Nazario de Lima is vader geworden van een dochter.
Zijn verloofde Maria Beatriz Antony beviel in Rio de Janeiro van Maria Sofia, zo meldt De Pers. De baby woog bij de geboorte 6,57 pond.
Ronaldo tekende onlangs een contract bij de Braziliaanse voetbalclub Corinthians en herstelt op dit moment van een knieoperatie. Hij heeft al een zoontje van 8 uit een eredere relatie.
quote:Grey’s Anatomy actress Chyler Leigh is expecting her third child!
“They are absolutely thrilled and looking forward to the new addition to their young family,” her rep tells PEOPLE.
The actress, 26, and her actor/musician husband, Nathan West, are already parents to two children: son Noah Wilde, 5, and daughter Taelyn, 2 ½.
Chyler’s pregnancy will not be written into the Grey’s Anatomy storyline, according to her rep. She joined the show in July of 2007.
Arm kind.quote:Sarah Palin's teenaged daughter has given birth.
Bristol, 18, and her hot hick of a fiancee, Levi Johnston, welcomed their newborn son on Sunday in Alaska.
The baby is called….
Tripp Easton Mitchell Johnston
quote:[img]Is Jen Having Her Baby?????
Filed under: Ben Affleck > Baby Blabber > Love Line > Jennifer Garner
Will Jennifer Garner and Ben Affleck bring in a new baby on New Year's Day?
The loving parents to the adorable Violet Affleck were spotted entering the Cedars-Sinai medical hospital in Los Angeles on Wednesday.
So were they just there for a check up?
Is Jen in labor?
Will they induce the labor today?
Maybe they'll have the baby now during the holidays so the paparazzi won't hound them as much.
Either way, they are definitely going to have that baby - soon.
Jen is freaking HUGE![/img]
quote:Jochem Myjer vader geworden van meisje
AMSTERDAM - Cabaretier Jochem Myjer en zijn vriendin Marloes Nova zijn vandaag de trotse ouders geworden van een dochter.
"Na een loodzware bevalling is onze dochter Limoni Maria Marja Myjer geboren", vertelt een uitgelaten Jochem. "Een doosje met liefde waarvan we het bestaan niet wisten is zojuist opengegaan. Moeder en kind maken het goed."
De cabaretieren Soulvation-zangeres Marloes hebben sinds 2006 een relatie met elkaar. Afgelopen zomer liet hij weten dat met de zwangerschap van Marloes een grote droom in vervulling was gegaan: "Mijn grootste wens ooit is uitgekomen. De leraren zullen er niet blij mee zijn, maar er komt nóg een adhd’ertje op deze aarde!”
Kan het kind niet verwijten dat ze geen zin had om ter wereld te komen met zo'n naamquote:Na een loodzware bevalling
quote:AMSTERDAM - Linda de Mol heeft zich tegoed gedaan aan bitterballen op oudjaarsavond. "Ik neem er nog één, ze denken toch al dat ik zwanger ben."
Jeroen van Koningsbrugge, teamcaptain van Ik hou van Holland, legde liefkozend zijn hand op Linda's buikje. "Ja, het is van hem", lachte de presentatrice.
Linda, die van tijd tot tijd kampt met overtollige kilo's, was gisteren het middelpunt van de show, waar de hapjes gul werden uitgedeeld. Ze scoorde 1.877.000 kijkers voor RTL.
Nou ja, ze pakt het luchtig op in ieder geval. Niemand vind het prettig om voor zwanger uitgemaakt te worden als je dat niet bentquote:
Mis ik nou iets, sinds wanneer rijmen de namen Dolly en Charlie?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:00 schreef Starlie het volgende:
De acteur was toen ook wel in voor twee voornamen die rijmen. En dat is gelukt...
Ik denk dat er allitereren bedoeld wordtquote:Op maandag 5 januari 2009 @ 22:15 schreef Carmella het volgende:
[..]
Mis ik nou iets, sinds wanneer rijmen de namen Dolly en Charlie?![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Kate Moss lijkt superzwanger en zuipt en rookt er op los! Krijg je van die lekker kleine kindjes van die je er in een zucht, een stoot en een snuifje coke uit kan persen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |