Arm kind.quote:Sarah Palin's teenaged daughter has given birth.
Bristol, 18, and her hot hick of a fiancee, Levi Johnston, welcomed their newborn son on Sunday in Alaska.
The baby is called….
Tripp Easton Mitchell Johnston
quote:[img]Is Jen Having Her Baby?????
Filed under: Ben Affleck > Baby Blabber > Love Line > Jennifer Garner
Will Jennifer Garner and Ben Affleck bring in a new baby on New Year's Day?
The loving parents to the adorable Violet Affleck were spotted entering the Cedars-Sinai medical hospital in Los Angeles on Wednesday.
So were they just there for a check up?
Is Jen in labor?
Will they induce the labor today?
Maybe they'll have the baby now during the holidays so the paparazzi won't hound them as much.
Either way, they are definitely going to have that baby - soon.
Jen is freaking HUGE![/img]
quote:Jochem Myjer vader geworden van meisje
AMSTERDAM - Cabaretier Jochem Myjer en zijn vriendin Marloes Nova zijn vandaag de trotse ouders geworden van een dochter.
"Na een loodzware bevalling is onze dochter Limoni Maria Marja Myjer geboren", vertelt een uitgelaten Jochem. "Een doosje met liefde waarvan we het bestaan niet wisten is zojuist opengegaan. Moeder en kind maken het goed."
De cabaretieren Soulvation-zangeres Marloes hebben sinds 2006 een relatie met elkaar. Afgelopen zomer liet hij weten dat met de zwangerschap van Marloes een grote droom in vervulling was gegaan: "Mijn grootste wens ooit is uitgekomen. De leraren zullen er niet blij mee zijn, maar er komt nóg een adhd’ertje op deze aarde!”
Kan het kind niet verwijten dat ze geen zin had om ter wereld te komen met zo'n naamquote:Na een loodzware bevalling
quote:AMSTERDAM - Linda de Mol heeft zich tegoed gedaan aan bitterballen op oudjaarsavond. "Ik neem er nog één, ze denken toch al dat ik zwanger ben."
Jeroen van Koningsbrugge, teamcaptain van Ik hou van Holland, legde liefkozend zijn hand op Linda's buikje. "Ja, het is van hem", lachte de presentatrice.
Linda, die van tijd tot tijd kampt met overtollige kilo's, was gisteren het middelpunt van de show, waar de hapjes gul werden uitgedeeld. Ze scoorde 1.877.000 kijkers voor RTL.
Nou ja, ze pakt het luchtig op in ieder geval. Niemand vind het prettig om voor zwanger uitgemaakt te worden als je dat niet bentquote:
Mis ik nou iets, sinds wanneer rijmen de namen Dolly en Charlie?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:00 schreef Starlie het volgende:
De acteur was toen ook wel in voor twee voornamen die rijmen. En dat is gelukt...
Ik denk dat er allitereren bedoeld wordtquote:Op maandag 5 januari 2009 @ 22:15 schreef Carmella het volgende:
[..]
Mis ik nou iets, sinds wanneer rijmen de namen Dolly en Charlie?![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Kate Moss lijkt superzwanger en zuipt en rookt er op los! Krijg je van die lekker kleine kindjes van die je er in een zucht, een stoot en een snuifje coke uit kan persen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |