Enig, maar ik snap hem/haar niet, als je gewoon van je vrouwelijke eigenschappen gebruik wil blijven maken waarom dan niet gewoon vrouw blijven?quote:As we told youlast week, the pregnant "man", Thomas Beatie, is pregnant again.
He's totes doing it for the money and fame!
Beatie, his infertile wife Nancy, and their adorable 5 month old daughter where photographed Monday night in Beverly Hills.
The happy family were trying to get more press by appearing on Larry King Live.
They were then spotted having dinner in Beverly Hills. More press.
Yay!
Ik las het gister pas op Perez, dus het is zijn schuldquote:Op donderdag 20 november 2008 00:33 schreef kvd het volgende:
Eum....dat van die man die een 2de kind krijgt was al oud nieuws....had ik al eerder gepost....tevens tvp
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:06 schreef Skaai het volgende:
Ik zal binnenkort eens een nieuw plaatje voor de OP in elkaar flansen, deze is niet meer up to date
.
quote:Zoon voor Ashlee Simpson
Uitgegeven: 21 november 2008 09:13
Laatst gewijzigd: 21 november 2008 09:20
AMSTERDAM - Ashlee Simpson is donderdagavond bevallen van een zoon. De zangeres en haar man Pete Wentz hebben hun eerste kind Bronx Mowgli genoemd.
Dat bevestigt een woordvoerder van het stel aan het Amerikaanse tijdschrift People. "Ashlee, Pete en baby Bronx zijn gezond en gelukkig en willen iedereen bedanken voor hun goede wensen."
Het 24-jarige zusje van Jessica Simpson en de vijf jaar oudere bassist van Fall Out Boy maakten in mei bekend een kind te verwachten. Enkele weken nadat ze in het huwelijksbootje stapten.
"Op een dag wil ik een groot gezin hebben", liet de zangeres destijds weten. Zus Jessica verklapte eerder in de week dat Ashlee er alles aan deed om zo snel mogelijk te bevallen.
"Verschillende voetmassages enzo", zei de countryzangeres over haar hoogzwangere zusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |