Er zitten 2 zakjes bij in het doosjequote:Op woensdag 19 november 2008 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hier echt hele goeie in de kast staan
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt een onderhoudscontract bij mij afgesloten
Ohquote:Op woensdag 19 november 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zitten 2 zakjes bij in het doosje
caliiiiiiiiiquote:Op woensdag 19 november 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
avond....thuis, gegeten, afgewassen en heb zin om er even uit te gaan
Misschien maar even boodschappen gaan inslaan voor de komende 3 a 4 dagen
Mooi. Het eten vind ik er ook altijd wel goed, en op zich goedkoop. Tov een zelfde maaltijd in de randstadquote:Op woensdag 19 november 2008 19:48 schreef Muck het volgende:
oh ja du pain, du vin, du pinguin, de koffie was lekker hoor
thanks voor de tip
Waarheen?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh
okay wij brengen wel echte mee
Muckquote:
Ik heb alleen een tosti op, maar die was erg lekkerquote:Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi. Het eten vind ik er ook altijd wel goed, en op zich goedkoop. Tov een zelfde maaltijd in de randstad
Whehehe okay andersomquote:
naar jou natuurlijk!quote:
Ik vond het wel gezelligquote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Muck![]()
hoe was je koffiedate
![]()
?
over een paar uur kom ik loempia's etenquote:
HAPPY HARDCORE MSN TIMEquote:I kiss your lips and close my eyes
Take you away to paradise
Let everybody see that I love you and you love me
Mooiquote:
Happy hardcorequote:
je komt net je bed uit?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:55 schreef Californium het volgende:
mijn god wat ben ik vandaag druk geweest
neequote:
volgende keer ben jij er ook bij he!quote:
fucking booooooringquote:Hoe was je vergadering![]()
fokken gaat ook voorquote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
[..]
neeik ben serieus druk geweest op stage
heb niet eens mijn labjournaal kunnen bijwerken
mijn labjournaal is een bendequote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
[..]
neeik ben serieus druk geweest op stage
heb niet eens mijn labjournaal kunnen bijwerken
Gewoon vragen of je een schrift mag... Dat moet zelfs vanaf het 2e jaar....Die doordruk vellen zijn zo kansloosquote:Op woensdag 19 november 2008 20:01 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn labjournaal is een bende
Op het MLO moest het een schrift met harde kaft zijn, dat vind ik eigenlijk fijner dan deze doordrukblaadjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |