jeweezt...zoekenquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik zag de rijmprijsvraag, dus ik heb een KSC rijm gemaakt:
[..]
Ik ga even 14 pagina's AT terugzoekenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
jeweezt...zoeken![]()
waarschuwing: hoewel het eruit mag zien dat ik zwanger ben op deze foto, is dat niet zo! dit is enkel gezichtsbedrog door de camera en mijn jurkje
Hint: waarom zou ik een minnie mouse pakje aantrekken?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga even 14 pagina's AT terugzoeken
Is het recent geplaatst?
Omdat je bruut genomen wilt worden door mickey mouse?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Hint: waarom zou ik een minnie mouse pakje aantrekken?
hint 2: TT(niet de KSC reeks )
Je vriend komt klaar op disney figuren?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:25 schreef Californium het volgende:
Hint: waarom zou ik een minnie mouse pakje aantrekken?
Ik mis er wel meer. Ik heb de veelposters gebruikt. Ik wil nog wel een aparte voor je maken hoor, maar dan moet ik even een kloon gebruiken, ik denk dat twee inzendingen niet mogen....quote:
dat hoeft niet hoor, was maar grapjequote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis er wel meer. Ik heb de veelposters gebruikt. Ik wil nog wel een aparte voor je maken hoor, maar dan moet ik even een kloon gebruiken, ik denk dat twee inzendingen niet mogen....
De sint slaat Pheno voor het vergeten van Memento-mori,quote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor, was maar grapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik zou een minnie mouse pakje dragen met halloween![]()
en als me vriend dat geil zou vinden....maar die heb ik niet![]()
Oh, het mag wel zie ik, dus die lever ik ook nog even inquote:
Heb je het nu al gevondenquote:
Dat dusquote:
Trek je dat pakje 30 december ook aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trek je dat pakje 30 december ook aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik zag de rijmprijsvraag, dus ik heb een KSC rijm gemaakt:
[..]
liefquote:
Geilquote:
Wat zegt het over mij dat ik wel meteen ging zoeken eigenlijk?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geil
Nee, ik zocht ook niet, was nog een R&P rijm aan het maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |