Ik heb ooit gehoord dat het dagen zijn dat je vrij bent. Maar meer weet ik ook niet.quote:
Laat ik zo zeggen: me ma riep al vanuit de keuken: misschien moet jij ZIggo ook maar ff bellenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:23 schreef koei het volgende:
Je kan beter die bol.com reclame kijken Rkatier, die is echt geweldig
Mijn Xbox is kapot dus ik kan gamen nie..quote:Op woensdag 19 november 2008 15:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik snap niet wat Ziggo met Bol.com te maken heeft...
Gecondoleerd met je RRoD.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb ooit gehoord dat het dagen zijn dat je vrij bent. Maar meer weet ik ook niet.
Afijn ik heb dus een RROD, dus ik denk ik zet de tv aan wat zie ik:
thanksquote:Op woensdag 19 november 2008 17:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je RRoD.
Ik mag nog 2 dagen werken en dan een weekje vakantie. Vanavond een appeltaartje bakken voor m'n bijna oud collega's.
Appeltaartquote:Op woensdag 19 november 2008 17:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je RRoD.
Ik mag nog 2 dagen werken en dan een weekje vakantie. Vanavond een appeltaartje bakken voor m'n bijna oud collega's.
Slim zusje heb jequote:Op woensdag 19 november 2008 18:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]
thanks
misschien straks ff me zusje bellen (die is een PS fanboy, wordt weer gezellig aan telefoon)
Heulemaal zelf gemaakt he!! Geen neppe zooi met koopmans bakmix ofzo, nee, gewoon bloem en troep!!quote:
Is ook niet nodig als je nix doet! Je bent druk op fok en msn tijdens werktijd!quote:
Is ook niet nodig als je nix doet! Je bent druk op fok en msn tijdens werktijd!quote:
Nee, ik ben weer hard aan het werkquote:Op woensdag 19 november 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als je nix doet! Je bent druk op fok en msn tijdens werktijd!
Ik ben benieuwd! Ik werk morgen tot 18.00 uur, dus daarna kun je mijn stuk langs komen brengen!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Slim zusje heb je
[..]
Heulemaal zelf gemaakt he!! Geen neppe zooi met koopmans bakmix ofzo, nee, gewoon bloem en troep!!
Jij en hard werkenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, ik ben weer hard aan het werk
Omdat het zwaar onterecht is! Mijn foto was veel toffer! (en ja, die post ik straks nog wel, staat op mn laptop)quote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef lennartb.nl het volgende:
Waarom is niemand jaloers op de Gears of War 2 schoenen die ik heb gewonnen
Heb je die van mij wel gezien?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:15 schreef koei het volgende:
[..]
Omdat het zwaar onterecht is! Mijn foto was veel toffer! (en ja, die post ik straks nog wel, staat op mn laptop)
Jij je zin: ze is een fangirl (dat bekt toch niet)quote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Is het zusje van Rkatier een fanboy
[..]
Is ook niet nodig als je nix doet! Je bent druk op fok en msn tijdens werktijd!
Jawelquote:Op woensdag 19 november 2008 23:07 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Jij je zin: ze is een fangirl (dat bekt toch niet)
Check die van mij:quote:Op woensdag 19 november 2008 22:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb je die van mij wel gezien?
En daar loop ik ECHT op nu, niet een oud paar wat ik ff heb gebruikt, mijn sokken zijn steeds nat vanwege de gaten
Awesome, als ze mijn maat niet hebben geef ik jou op als winnaar, nice pussyquote:
Ja daaahaaag. Moet vanavond weer gewoon knoeperd hard naar school toe! Ga nu de deur uit en ben niet voor 11 uur vanavond weer thuisquote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Ik werk morgen tot 18.00 uur, dus daarna kun je mijn stuk langs komen brengen!
En ik ben net alweer naar een Franse film geweest. Ze hadden blijkbaar een Franse-film week lopen bij Pathé waar ik uiteraard pas achter kom op de laatste dagMaar goed, wel nog een goede film, Les Femmes de l'ombre over een groepje bijeengeraapte Franse spionnen die een geheime operatie moeten uitvoeren in de tweede wereldoorlog om D-Day mogelijk te maken. Interessante film wel! Maar goed, ik hou sowieso al van oorlogfilms dus ik ben dan ook makkelijk publiek.
En natuurlijk stem ik gewoon voor.. Al wist ik niet dat je een negert was Spankytankyquote:Op donderdag 20 november 2008 00:58 schreef koei het volgende:
Ik denk dat we daar eerst over moeten stemmen Spanky
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga nog even pielen met mn avatar, hij is nu wel ok maar hij kan beter denk ik!
Wat de fuck? Hij heeft geen plaatje van mij op die site, alleen een zwart silouet van een vrouw
Vooral die hazentanden jaquote:Op donderdag 20 november 2008 10:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt EXACT op mij al zeg ik het zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt EXACT op mij al zeg ik het zelf.
Schattigquote:Op donderdag 20 november 2008 11:03 schreef SummerBreeze het volgende:
Zal ik ook maar even meedoen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet nu niet eens meer zeker of jij wel echt bestaatquote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef SpankmasterC het volgende:
Najaa wat de fucknog steeds geen avatar! terwijl ik vanochtend weer een flinke tijd op Live zat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Kolere, wat een beestquote:Op donderdag 20 november 2008 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
Voor wie het bericht op de FP heeft gemist!
http://www.sherdog.net/fo(...)weekend-pics-877461/
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
Gister Rkatier een xbox live berichtje gestuurd met daarin een uitdaging om worms tegen mij te spelen vandaag om 6 uur!
Maar geen Rkatier te bekennen! Dus waarschijnlijk durft die niet
Ik snap hem nietquote:
Ohh dus daarom reageerd die niet op mijn uitdagingquote:
Ik heb je net als de rest netjes een berichtje gestuurd die je waarschijnlijk net als de rest 'gelezen' hebtquote:Op donderdag 20 november 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh dus daarom reageerd die niet op mijn uitdaging![]()
En ik las het op fok en op msnquote:Op donderdag 20 november 2008 23:26 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb je net als de rest netjes een berichtje gestuurd die je waarschijnlijk net als de rest 'gelezen' hebt
Succesquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik las het op fok en op msn![]()
Zo ff op en neer naar zeeland op zoek naar de roots van Rossdale!
Hmm heb dat helemaal niet gevolgd, maar als AQuila er fan van is dan weet ik bij voorbaat al dat ik hier geen seconde tijd aan wil verspillenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:59 schreef existenz het volgende:
Eej, spanky of ross. Kunnen jullie niet een toffe pre pre preview van die vette game van Aquila360, eh... Roelof_Kremer. Dat wordt gewoon te vet
Amenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm heb dat helemaal niet gevolgd, maar als AQuila er fan van is dan weet ik bij voorbaat al dat ik hier geen seconde tijd aan wil verspillen
Wanneer is het feestje bij jou Poit?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:45 schreef Rossdale het volgende:
Misschien kunnen we beter gewoon een speelsessie bij Poit thuis houden. Zijn drumkit werkt nog wel
Iets van Neeltje Jans?? Maar dat is geen plaatsje ofzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SuccesWaar in zeelandia ga je heen dan?
Dat is een kunstmatig eiland wat ze gebruikten bij de aanleg van de Deltawerken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:27 schreef AQuila360 het volgende:
Fuck jullie Exi, Ross en Rkatier!![]()
[..]
Iets van Neeltje Jans?? Maar dat is geen plaatsje ofzo![]()
Hey, waar komt die quote vandaan??quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:14 schreef koei het volgende:
[..]
Wanneer is het feestje bij jou Poit?
Uit een geheim topic waar alleen mensen met tagjes mogen komen. Rossdale durfde het niet hier te vragen...quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, waar komt die quote vandaan??
Maar heel misschien kan ik wel een iniminie klein guitar hero avondje geven. Zo groot is m'n huis nou ook weer niet
Dan was dat hetquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:40 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is een kunstmatig eiland wat ze gebruikten bij de aanleg van de Deltawerken.
Ach wat een poepiequote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef koei het volgende:
[..]
Uit een geheim topic waar alleen mensen met tagjes mogen komen. Rossdale durfde het niet hier te vragen...
hier kon ik stiekem best om lachenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach wat een poepie
Heb m'n drumstick zojuist gebroken!!! De drumkit reageerst zo hoerig kut op de gele en rode pad dat ik echt moet hengsten er geluid uit te krijgen.. Nu m'n eigen drumsticks maar uit de kast vissen
Ok nu is het zeker, ik wacht nóg een generatie totdat ik aan de bandgames begin.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach wat een poepie
Heb m'n drumstick zojuist gebroken!!! De drumkit reageerst zo hoerig kut op de gele en rode pad dat ik echt moet hengsten er geluid uit te krijgen.. Nu m'n eigen drumsticks maar uit de kast vissen
Maar volgens mij doet Poit ook wel echt rammen met die dingenquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:17 schreef Misanthropist het volgende:
dus daar verdienen ze ook nog geld mee: met de drumkits naast de ladingen DLC
ja of het is wel gewoon rotzooi wat je krijgtquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar volgens mij doet Poit ook wel echt rammen met die dingen
ik kan me namelijk niet voorstellen dat Morthill het eigenhandig weet te slopenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:17 schreef Morthill het volgende:
ik moet helaas concluderen dat ook de gitaar nu al stuk isHij registreer continu foute aanslagen of dubele aanslagen terwijl ik echt 100% zeker weet dat het fouten zijn die ik niet maak. De eerste paar uur had ik daar ook geen last van dus ik merk ook echt wel het verschil, want nu gaat het gewoon standaard mis. Heb ook geen enkel probleem als ik de oude gitaren erbij pak. Stukje kwaliteit daar
Nee, het is geen rotzooi.. De stokjes zijn lichter dan wat ik gewend ben maar als de pads gewoon goed zouden reageren zou het zeker niet gebeurt zijn. Ze hadden het pakket standaard moeten leveren met de MIDI-USB converter zodat de gevoeligheid gelijk geregeld kon worden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:00 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ja of het is wel gewoon rotzooi wat je krijgt
Mijn gitaar doet het tot op heden nog goed. Vannacht met een flinke groep continu de 4 player mode zitten doen. Was echt superleuk en gezelligquote:[..]
ik kan me namelijk niet voorstellen dat Morthill het eigenhandig weet te slopen
tja het is een gekke geert, toch gekke al qaida360quote:
Politiek is ook nix voor jou Rkatier! Al Qaida360quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
tja het is een gekke geert, toch gekke al qaida360
Ik vond het niks aanSorry, zal wel al qaida aproved zijn
Smuigeltje?!?!quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:54 schreef Poit het volgende:
Och ja.. Dat je niest en dat dan de inhoud van je neus over je handen en de rest van je smuigeltje zit![]()
[ afbeelding ]
Daar heb ik geen PU voor nodig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Politiek is ook nix voor jou Rkatier! Al Qaida360Ik kan me niet voor de geest halen of ik die al een keer gehoord heb!
Strax las ik de nieuwe Pu en daar stond interview in met een pastoor die vet veel gamed was echt tof om te lezen
Ahh jammer want is echt te grappigquote:Op zondag 23 november 2008 13:55 schreef Poit het volgende:
Hoi!
nee gelukkig ken ik de serie '' In voor en tegenspoed'':D niet
Na te zien waar de betreffende serie over gaat lijkt het me niet het niveau van Emar te behalen.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:43 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Daar heb ik geen PU voor nodig.
Een zus van me oma zit nu al een tijdje in een rusthuis voor nonnen. Ze heeft me moeder nu meerdere malen gemailed dat ze niet zo vaak kan mailen omdat andere nonnen de pc nonstop gebruiken om te gamen.
quote:
Ik was er al bang voor maar dit is dus een gevalletje AQuila niveau. Dus ik hoef het niet meer te zienquote:Op zondag 23 november 2008 16:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ahh jammer want is echt te grappig
De hoofdrol in deze serie was weggelegd voor Rijk de Gooyer als de notoire chagrijn Fred Schuit. De serie heeft vier seizoen van de serie gelopen, met telkens een tussenpoos van ten minste een jaar (1991, 1993, 1995 en 1998).
Rijk de Gooyer is zwaar tof en super grof in die serieEn er doen ook veel mee die later jiskefet zijn gaan doen geloof ik of misschien deden ze dat toen al maar dat weet ik niet
Ja leuk is dat hé! Ik lig elke keer weer dubbel hoe slecht de mensen wel niet zijn. En de ik mag aannemen verzonnen verhaallijn erin dat ze elkaar de heletijd irriterenquote:Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Poit het volgende:
Ik heb net een aflevering Hulk Hogan's Celeb Wrestling zitten kijken...
En vele andere....
Ik hoop dat je 360 nog lang stuk blijftquote:Op zondag 23 november 2008 17:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
[..]
Ik was er al bang voor maar dit is dus een gevalletje AQuila niveau. Dus ik hoef het niet meer te zien![]()
fixed!quote:Op zondag 23 november 2008 15:43 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Daar heb ik geen PU voor nodig.
Een zus van me oma zit nu al een tijdje in een rusthuis voor nonnen. Ze heeft me moeder nu meerdere malen gemailed dat ze niet zo vaak kan mailen omdat andere nonnen de pc nonstop gebruiken om te gamen patiencen.
Die heeft wel z'n leuke momenten.. Dat leipe wijf met d'r pussyquote:Op zondag 23 november 2008 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
Wie kent dan deze serie??
[ afbeelding ]
Gelukkig Poit dat je deze wel kent want ik begon me serieus zorgen te maken om jullie!quote:Op zondag 23 november 2008 17:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Die heeft wel z'n leuke momenten.. Dat leipe wijf met d'r pussy
ikke, ben alleen de naam kwijt, maar het is in dat warenhuisquote:Op zondag 23 november 2008 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Are you being served, vond er nooit zoveel aan.quote:Op zondag 23 november 2008 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Het AQuila Approved logo moet er in! Want vanaf dat moment was kwaliteit meteen zichtbaar!quote:Op zondag 23 november 2008 18:01 schreef koei het volgende:
Mensen, help eens mee om mijn topic op gang te krijgen: De grote games canon, welke punten moeten er in?
Exiquote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef existenz het volgende:
[..]
ikke, ben alleen de naam kwijt, maar het is in dat warenhuis
Je bent zeker voor een deel belg??quote:Op zondag 23 november 2008 18:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Are you being served, vond er nooit zoveel aan.
Hij is wel tof iddquote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Die homo is leuk!
Wat lief dat je op me gestemd hebt bij de FOK!Crew Awardsquote:Op zondag 23 november 2008 18:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Are you being served, vond er nooit zoveel aan.
Want u dacht daar kans op te maken??quote:
Gouda city, geweet, the place 2 be.quote:Op zondag 23 november 2008 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
Tieners aangehouden voor brandstichting kerk Gouda
Gouda
Vond de demo niet zo heel boeiend, te duidelijk een valve game.quote:Op zondag 23 november 2008 19:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Left 4 Dead is trouwens enorm toffig
KOEI!!!quote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef koei het volgende:
Zo, ik vierde vandaag de verjaardag van mn vader en een tweetal zussen die allemaal de afgelopen week jarig waren en nadat de kinderen naar bed waren gingen we een spelletje doen. Aangezien we allemaal Expeditie Robinson volgen moest het een kort spelletje worden en dus gingen we 31en, welke ik glansrijk won (iedereen had 3 levens en toen alleen ik en mn zwager nog overwaren had hij er nog 1 en ik ze alledrie nogUiteindelijk verloren we het laatste potje allebei, maar ondanks dat heb ik wel 3,50 euro gewonnen!1!!!)
Maar goed, mooi op tijd klaar voor de pre-finale van Expeditie Robinson, ouderwets weer met de hele familie op de bank (ondanks dat het allang niet meer past), valt op het spannendste deel van de uitzending casema helemaal uit
Het is dat we allemaal geleerd hebben om niet te schelden, anders hadden er heel wat doodsverwensingen geklonken
Nu dus even wachten totdat de aflevering online staat. Lang leve rtlgemist.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ach joh, het is stiekem best redelijk, je kan maar net pech hebben. Kom net thuis, maat van me heeft hem ook en die heeft geen enkel probleem. Daar lekker door zitten gamen.quote:Op maandag 24 november 2008 01:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Over hoeveel generaties zouden de bandgames degelijke hardware hebben
Die van mij is ook defect! Ik heb er gewoon geneen! Dus ook bij vrienden zitten spelenquote:Op maandag 24 november 2008 01:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach joh, het is stiekem best redelijk, je kan maar net pech hebben. Kom net thuis, maat van me heeft hem ook en die heeft geen enkel probleem. Daar lekker door zitten gamen.
Waarom dan wel een Xbox360 hebben??quote:Op maandag 24 november 2008 01:16 schreef lennartb.nl het volgende:
Mja een maat van mij zn gh3 gitaar doet het ook goed, en mijne is kapot. Gebeurt me toch iets te vaak om me heen.
Binnenkort een keertje duallen disjfa??quote:Op maandag 24 november 2008 01:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die van mij is ook defect! Ik heb er gewoon geneen! Dus ook bij vrienden zitten spelentool op easy drummen is leuk
Nee, jij bent de bom op de drum.quote:Op maandag 24 november 2008 01:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Binnenkort een keertje duallen disjfa??
Haha, die gasten heb ik ooit nog "gamanaged" De DJ is inmiddels met grotere dingen bezig (ook eerder een linkje van geplaatst) Boeken zal lastig worden.quote:Op maandag 24 november 2008 01:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, jij bent de bom op de drum.
trouwens, Poit. watsdat met die hiperdehop crew in je link. Zal ik je een keer boeken in zoetermeer tijdens een hiperdehop avond
Ik zat op jou te wachten... Maar nu ben je te laat.. Ik ga lekker slapen..quote:
quote:
Heerlijke serie om half te kijken, of in bed of zoals nu op de bank internettend op de achtergrond. En vandaag is het verhaal iets boeiender dan normaal daarom wil ik nog niet slapenquote:Op maandag 24 november 2008 01:54 schreef koei het volgende:
frasier dat leuk is? Welke frasier kijk jij? Ik zie het regelmatig (comedy central, is de enige zender waar na 12 uur nog iets leuks te zien is), maar het is echt de saaiste serie die ze op CC hebben. Alleen die manke vader is wel leuk, verder zijn het maar duffe figuren allemaal. Helemaal nu die Nyles ofzo met dat verpleegsterje van de vader samen is
'elite' personages misschien, qua al het andere zeker niet. Maar dat maakt het niet minder chillquote:Op maandag 24 november 2008 02:05 schreef Poit het volgende:
Frasier.. Comedy voor de Elite...
quote:Op maandag 24 november 2008 02:05 schreef Poit het volgende:
PS3.. Console voor de Elite...
FINAL-FUCKING-LY!quote:Op maandag 24 november 2008 01:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, die gasten heb ik ooit nog "gamanaged" De DJ is inmiddels met grotere dingen bezig (ook eerder een linkje van geplaatst) Boeken zal lastig worden.
En ik ben geen bom op de drum.. Drums op hard is een behoorlijke kluif..
Oh, trouwens, als ik m'n drumkit aan de praat krijg ga ik morgen de stad afstruinen voor RockBand.
Zo, punt.
Haha, dat wist je toch al boefje van me.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 20:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat lief dat je op me gestemd hebt bij de FOK!Crew Awards
wrom??quote:
Was just a matter of timequote:Op maandag 24 november 2008 12:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, dat wist je toch al boefje van me.
Maar GH : WT is veel leuker man. Dat is tenminste lekker makkelijkquote:
Irritante klasgenoten, langdradige kutlessen die nergens op slaan, veel te lange nuttloze pauzesquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 17:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Disjfa
Je hebt tot nu toe alleen maar negatieve dingen gezegd en andere grapjes gemaakt maar nog niets waar ik van kan zeggen of ik er iets aan had. Dus wil ik je verzoeken dit topic te verlaten!
Roelof.
Erm... wtf?quote:Goeden dag.
Na mijn onderzoek bent u wel een man van zaken. En daar ben ik op zoek na.
Ben namelijk bezig om een firma op te zetten. En daar is enig budget voor nodig.
Mijn vraag is of u intresse heeft om mijn voorstel te lezen.
Voorstel van een lening of een investering.
Persoonlijk heb ik het voorkeur voor een lening.
Met vriendelijke groet
Roelof Kremer.
quote:
Mischien is een baantje als spelfoutopzoeker wat voor de jonge man.quote:Op maandag 24 november 2008 18:17 schreef Rossdale het volgende:
En dan een beetje mijn geld willenDan gaat hij er maar mooi voor werken
quote:Op maandag 24 november 2008 19:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Mischien is een baantje als spelfoutopzoeker wat voor de jonge man.
Nu je het toch over hem hebt!quote:Op maandag 24 november 2008 19:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zit net ffies dat topic door te lezen....
OH MY GOSH!!!!
[ afbeelding ]
OH MY GOSH!!!!
Allang gezien natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nu je het toch over hem hebt!
DE NIEUWSTE AAN HET WOORD IS ER![]()
Beste Computer Expert van Kloosterhaar kon zelfs niet helpenquote:Op maandag 24 november 2008 21:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Allang gezien natuurlijk
Maaruug.. Soort van jammer dat z'n movie maker het niet doet.. Misschien wilt Rossdale wel een persoonlijke lening voor hem afsluiten voor een goed programma...
Die openingstitelquote:Op maandag 24 november 2008 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nu je het toch over hem hebt!
DE NIEUWSTE AAN HET WOORD IS ER![]()
Wie haalt die dwazen toch steeds naar fok!quote:Op maandag 24 november 2008 21:36 schreef koei het volgende:
[..]
Die openingstitel
De gefrtustreerde video game fan
Yin won de balkproef en de uitslag van de tweede proef is nog niet bekend, die wordt volgende week bekend gemaakt, net als de algehele winnaar.quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie haalt die dwazen toch steeds naar fok!![]()
Koei wie had nu gewonnen bij Expeditie Robinson??
Ik vind ze alle 3 stom trouwens! Die kerel met dat halve oor had moeten winnen!quote:Op maandag 24 november 2008 21:45 schreef koei het volgende:
[..]
Yin won de balkproef en de uitslag van de tweede proef is nog niet bekend, die wordt volgende week bekend gemaakt, net als de algehele winnaar.
Dat is een vraag waar alleen jij het antwoord op kunt vinden.quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie haalt die dwazen toch steeds naar fok!![]()
Koei wie had nu gewonnen bij Expeditie Robinson??
quote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is een vraag waar alleen jij het antwoord op kunt vinden.
Ga naar een spiegel en kijk erin... hier zul alleen jij het antwoord vinden
Wat heb je nu weer gebruikt dudequote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is een vraag waar alleen jij het antwoord op kunt vinden.
Ga naar een spiegel en kijk erin... hier zul alleen jij het antwoord vinden
Schakenquote:Op maandag 24 november 2008 22:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei! Heb je home ook al?? Kunnen we een potje schaken
Het is een publieke beta maar niet iedereen heeft een invite gehad. Het is wel te sharen zegmaar. Beetje aparte constructie maar het was met wel gelukt.quote:Op maandag 24 november 2008 22:33 schreef koei het volgende:
[..]
Schaken
Is home voor iedereen te downloaden of is het een closed beta?
Ik had ook gewoon 'jij sukkel' kunnen zeggen maar dat had je weer te hard gevondenquote:Op maandag 24 november 2008 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gebruikt dude![]()
Nee, dat kan dan weer niet, je moet het account hebben van iemand die de beta invite wel gehad heeft. Er was zo'n gast die er speciaal een account voor aangemaakt heeft maar die is weer verwijderd ofzo. Ik heb hem daar vandaan..quote:Op maandag 24 november 2008 23:06 schreef koei het volgende:
Nou, share hem maar met mij dan! Of kan dat dan weer niet?
Ja, daahaag, ik ben je PA niet..quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:01 schreef koei het volgende:
Sowieso ben ik net naar mn bed verhuisd. Zoek maar iets dat morgen avond om 22.00 uur werkt voor me, dan heb ik tijd voor mn ps3. Of iets dat om 18.00 uur werkt.
Potje incest is altijd van de partijquote:
Ik kijk standaard Smackdown en de payperviewsquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Potje incest is altijd van de partij
Maar poit ben je trouwens een worstelfan en kijk je ook leuke rotzooi anders dan dat gehulk van de dag.
Ik heb de quote even weggehaaltquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kijk standaard Smackdown en de payperviews
quote:Op maandag 24 november 2008 21:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Allang gezien natuurlijk
Maaruug.. Soort van jammer dat z'n movie maker het niet doet.. Misschien wilt Rossdale wel een persoonlijke lening voor hem afsluiten voor een goed programma...
Erm, mannen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Worstelen
Een beetje volledig bezwete halfnaakte in strakke pakkies gehesen mannen hardhandig knuffelen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
Oke misschien heb ik wel perongeluk gezegd dat je rijk was en altijd openstaat voor een goeie investering :p
Die kerels zien er toch verdomd echt uit!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en ze zijn...... nep!
Hahahahaquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
Oke misschien heb ik wel perongeluk gezegd dat je rijk was en altijd openstaat voor een goeie investering :p
En dan kies je echt de meest oerlelijke en irritante must uit heel het worstelenquote:
Die was echt geniaal toen! Mede dankzij de reactie van Rkatier zelf uiteraard!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hahahaha
Die is nog beter dan die grap met rkatier
Zodan!! Die's best gruwelijkquote:
ELPRESADOR.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben toch wel goed in het bij elkaar brengen van Talent![]()
Ik miste jou ook al edje! En ik ga Gow 2 kopen maar niet zeggen tegen ELPRESADOR
Sinds wanneer zijn foto's van de Latoya Jackson Fanclub Reünie tof en/of sexy?quote:
Over je leven compleet op internet leven gesprokenquote:Nou kom op. Ik ben in elk geval te oud voor dit kinderachtige gedoe:
Wát zit je nou eigenlijk zo dwars? Ben ik ergens op je tenen gaan staan? Staat mijn foto je niet aan? Of heb je gewoon een klotedag en reageer je dat af op mij?
Het mag hoor, je moet het zelf weten, als het je oplucht... Of haal je je kick er uit om zo naar mogelijk te doen? Da's ook een reden, zou eerlijk zijn als je het gewoon zou zeggen.
Maar ik ben wel benieuwd of je volwassen genoeg bent om me nou gewoon even te vertellen wat ik je nou eigenlijk aangedaan heb om me zo te behandelen.
En mocht het nou zo zijn dat je de volgende keer mee wilt wijvenavonden, zèg dat dan gewoon
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:34 schreef Shadowcat het volgende:
Bwaha ik krijg me net toch een trieste PM jongens:
[..]
Over je leven compleet op internet leven gesproken
Graftakquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Shadowcat het volgende:
Nee ik ook niet eigenlijk, vooral een hoop wartaal van een verwarde eenzame graftak. Verveelt zich te pletter dus gaat ze maar schunnige PMs zitten typen
Welke games ga je nog meer kopen van je salaris volgende week trouwens Edwinuss?
Haha ja dat weet je ook nooit zeker he?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Graftak![]()
Maar het is wel een ze dus?
Volgende week ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Shadowcat het volgende:
Nee ik ook niet eigenlijk, vooral een hoop wartaal van een verwarde eenzame graftak. Verveelt zich te pletter dus gaat ze maar schunnige PMs zitten typen
Welke games ga je nog meer kopen van je salaris volgende week trouwens Edwinuss?
Fallout 3! potver dat wordt de vetste game ever Poing!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:51 schreef Poit het volgende:
Is Fallout 3 niet genoeg voor die jongen??
Ik had haar alleen maar terecht gewezen omdat ze altijd offtopic zit te gaan in het FTR-forum. Gelijk helemaal over haar toeren en overstuur blijkbaarquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:51 schreef Edwinuss het volgende:
Maar die eenzame graftak, die stuurt dat compleet uit het niets ? Geen aanleiding ofzo ?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ik had haar alleen maar terecht gewezen omdat ze altijd offtopic zit te gaan in het FTR-forum. Gelijk helemaal over haar toeren en overstuur blijkbaar
Nogal een labiel typje waarschijnlijk.
Nou.. Vetste game ever?? Ik ben een verstokte oude Fallout 2 fan en kan de game wel waarderen maar vind er niet hetzelfde gevoel in als in de eerdere fallout delen. Zo. Deze zuurpruim heeft gesproken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fallout 3! potver dat wordt de vetste game ever Poing!
Ik bewaar hem express voor de vakantie
Blijf dan in deze SC hier is het gezellig en zijn er geen vervelende mensen! ik soms maar dan wordt ik terecht gewezen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ik had haar alleen maar terecht gewezen omdat ze altijd offtopic zit te gaan in het FTR-forum. Gelijk helemaal over haar toeren en overstuur blijkbaar
Nogal een labiel typje waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Blijf dan in deze SC hier is het gezellig en zijn er geen vervelende mensen! ik soms maar dan wordt ik terecht gewezen!
Haha I knowquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Blijf dan in deze SC hier is het gezellig en zijn er geen vervelende mensen! ik soms maar dan wordt ik terecht gewezen!
Poit je bent een wijze kerelquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou.. Vetste game ever?? Ik ben een verstokte oude Fallout 2 fan en kan de game wel waarderen maar vind er niet hetzelfde gevoel in als in de eerdere fallout delen. Zo. Deze zuurpruim heeft gesproken.
Misschien trek je het aanquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:34 schreef Shadowcat het volgende:
Bwaha ik krijg me net toch een trieste PM jongens:
[..]
Over je leven compleet op internet leven gesproken
Zo benader ik de game ook maar vind hem niet SUPERTOFEENEENDRIEZEVENGANZGEIL ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poit je bent een wijze kerelIk vind Fallout 2 ook super vet ben hem nu weer aan het spelen! Of tenminste dat probeer ik maar hij is toch wel best moeilijk
Moeilijker dan ik hem toen vond lijkt het wel
![]()
Maar goed Fallout 3 moet ik nog gaan spelen maar ik ga het gewoon niet zien als een Fallout 3 maar als een ''andere'' game.
Bruut was dat altijd ja! ik had al die power rangers shit tot een rugzak aan toequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:02 schreef Edwinuss het volgende:
Dit deed ik vroeger altijd na met mijn vriendjes, want het is zo realistisch! Kijk dat open veld, en dan die gasten die uit het niets komen.
Geniaal.
2 is idd wel vet ga denk ik vrijdag toch maar eens weer echt beginnen! Werd nu paar al dood gemaakt voordat ik uberhaupt aan het echte verhaal kon beginnenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo benader ik de game ook maar vind hem niet SUPERTOFEENEENDRIEZEVENGANZGEIL ofzo
Het weet me gewoon niet zo te pakken als deel 1 en twee gedaan hebben. Of zoals MGS4 me heeft me weten te slepen. Of zoals Bioshock me dat op dit moment doet.
Zou kunnen jaquote:
Dat waren nog eens games... Gewoon bij het intro al 30 keer kapotgestoken worden door radscorpions..quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
2 is idd wel vet ga denk ik vrijdag toch maar eens weer echt beginnen! Werd nu paar al dood gemaakt voordat ik uberhaupt aan het echte verhaal kon beginnen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat waren nog eens games... Gewoon bij het intro al 30 keer kapotgestoken worden door radscorpions..
En de diversiteit hoe je er allemaal aan kunt komen..quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd
Maar het is wel erg random ofzo want soms loop je er ook zo door heen! Maja ff opnieuw beginnen en dan goed aanpakken! Opzich vind ik het wel tof dat je niet veel geld hebt en dat het lang duurt voor dat je toffe shit hebt
Laatste keer dat ik het speelde was ik een slavenhandelaar ofzo voor snel het grote geld maja dan mag niemand je meer en dat is ook wel klote dus doe ik nu niet!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef Poit het volgende:
[..]
En de diversiteit hoe je er allemaal aan kunt komen..
Ik speel nu ook Fallout 3 en maak zoveel mogelijk mensen af en zulks. Karma staat op Very Evilquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het speelde was ik een slavenhandelaar ofzo voor snel het grote geld maja dan mag niemand je meer en dat is ook wel klote dus doe ik nu niet!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:04 schreef koei het volgende:
Zo, ik had vanavond hele mooie cakejes gebakken die mooi bol stonden in de oven. Heb ik ze eruit gehaald en ben ik weg gegaan, kom ik thuis zijn ze helemaal ingezakt
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:04 schreef koei het volgende:
Zo, ik had vanavond hele mooie cakejes gebakken die mooi bol stonden in de oven. Heb ik ze eruit gehaald en ben ik weg gegaan, kom ik thuis zijn ze helemaal ingezakt
quote:Kwalitatieve tekortkoming van cakes en hun oorzaken
Een cake kan een aantal gebreken vertonen. De twee meest voorkomende gebreken zijn het inzakken van de cake in het midden en het samentrekken van de zijkanten na het bakken. Beide gebreken vinden hun oorzaak in een niet gebalanceerd recept en hebben weinig of niets van doen met de manier waarop de cake gemaakt is, dit in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken.
Wanneer er teveel bakpoeder gebruikt werd in het recept zal de cake in het midden zakken. Dit komt omdat door het overdadig gebruik van bakpoeder de cake meer zal rijzen dan de structuur van de kruim toelaat. De celwanden breken, het CO2 gas ontsnapt en de cake zakt in het midden in. Hetzelfde fenomeen doet zich voor als er onvoldoende vloeistof of te veel suiker gebruikt wordt in het recept. Het inzakken van de cake kan dus gecorrigeerd worden door minder bakpoeder en/of suiker te gebruiken of meer vloeistof te gebruiken. Het zal evident zijn dat het gebruik van meer vloeistof eigenlijk neerkomt op het reduceren van suiker en bakpoeder.
Het inzakken van de zijwanden van de cake wordt ook wel eens de het X-gebrek genoemd omdat een sneetje van zo'n cake de vorm van een X zal hebben. Dit doet zich voor wanneer er teveel vloeistof gebruikt wordt in het beslag. Hierdoor zal ook een compacte structuur ontstaan en de kruim zal taai en rubberachtig aanvoelen in de mond.
De oorzaak van dit fenomeen ligt in het feit dat door het overmatig gebruik van vloeistof er ook een grotere hoeveelheid stoom zal gevormd worden binnenin het product tijdens het bakken. Het volume in de oven van de cake zal er prachtig uitzien, maar als de cake afkoelt na het bakken zal de stoom terug condenseren waardoor de overmaat aan stoom de structuur als het ware niet meer in lucht houdt. De cake begint dan te krimpen en zakt letterlijk en figuurlijk door zijn benen. De grote hoeveelheid vloeistof is ook de oorzaak van het rubberachtig mondgevoel. De reden moet hiervoor moet gezocht worden in de grote hoeveelheden zetmeel die kunnen gelatiniseren wanneer er meer water (of melk, of eieren) aanwezig is. Om deze fouten te corrigeren moet men het omgekeerde doen dan wanneer de cake in het midden inzakt : meer suiker en/vet in het recept steken en minder water gebruiken.
Maar dat klopt niet! Ik had zo'n fles waar je alleen maar melk bij moest doen, dus ik had niet teveel bakpoeder. Ik had wel teveel melk, want ik kon de melk niet door de fles zien en merkte dus niet dat ik al voorbij het 'tot hier schenken'-lijntje was gekomen.quote:
quote:De oorzaak van dit fenomeen ligt in het feit dat door het overmatig gebruik van vloeistof
Nee, dat is het stuk over het inzakken van de randen, en dat was juist niet het geval. Die waren goed stevig!quote:
Bak je zelf ook cakes?quote:
Deze zal het wel zijn dan, de cakejes stonden maar 20 minuten in de oven omdat dat zo op de gebruiksaanwijzing stondquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Bak je zelf ook cakes?
Op diezelfe site worden ook gewoon andere redenen genoemdde oven is te vlug geopend geweest; de ovendeur nooit openen gedurende het eerste halfuur
Daar moet je nooit 100% van uit gaan en al helemaal niet met een hetelucht oven. Meestal is de temperatuur 10% lager zetten al een oplossen. bv 162 ipv 180quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef koei het volgende:
[..]
Deze zal het wel zijn dan, de cakejes stonden maar 20 minuten in de oven omdat dat zo op de gebruiksaanwijzing stond
Er zijn mensen die zweren bij mij mijn appeltaartquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:37 schreef koei het volgende:
Appeltaart is appeltje eitje (check de woordspeling!1!!), cake is moeilijker want die moet ook van binnen goed gaat zijn enzo!
En niet in elkaar zakken
Ja maar ik kwam zo'n fles tegen voor een euro... Dan ga ik toch niet mn mixer vies maken als het ook makkelijk kan!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:40 schreef Poit het volgende:
Maar ik heb niet zo'n laffe "voeg alleen melk toe" mix gebruikt....
Dan gaan we een keer een blinde appeltaart-proef test doen! Dan wint die van mij makkelijk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:49 schreef Poit het volgende:
Nee sorry koei.. Deze hele toestand heeft je geloofwaardigheid aangetast...
quote:Michael Ian Black
P.S. If you do die, I'm going to go to the funeral and finger your corpse.
In een blindeninstituut komen ze aanrennen voor mijn taart! Bij blinden is de reukzin veel beter ontwikkeld en mijn taart ruikt altijd heerlijk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:57 schreef Poit het volgende:
Maar waar vinden we een blind persoon die jou appeltaart wilt proeven?
Jaja, ik zie het al voor me.. Rennende blinden.. Ik mag hopen dat je op z'n minst wat obstakels klaar hebt gezet en 30 camera's hebt geplaatst om dat allemaal te volgendquote:Op woensdag 26 november 2008 00:01 schreef koei het volgende:
[..]
In een blindeninstituut komen ze aanrennen voor mijn taart! Bij blinden is de reukzin veel beter ontwikkeld en mijn taart ruikt altijd heerlijk!
uiteraard!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaja, ik zie het al voor me.. Rennende blinden.. Ik mag hopen dat je op z'n minst wat obstakels klaar hebt gezet en 30 camera's hebt geplaatst om dat allemaal te volgend
Beiden briljante films! Ik heb Jared Leto ontmoetquote:Op woensdag 26 november 2008 00:29 schreef Misanthropist het volgende:
leuk voor het slapen gaan: requiem for a dream of butterfly effect
Een soort stonerfilm, met behoorlijk wat actie. Vond hem wel grappig, niet bijzonder.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:24 schreef koei het volgende:
Wat is Pineapple Express voor iets? En Saw vind ik niet zo leuk eigenlijk. Deel 1 was een goede film, de rest ging alleen om de viezigheid en dat is toch wel jammer. Een beetje verhaal erin zou wel fijn zijn!
Maar goed, ik heb laatst ook Hostel 2 gezien en die had nou ook niet echt veel verhaal...
Requiem wordt ik sowieso al depressief van.. Al is het echt een geweldige film.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:29 schreef Misanthropist het volgende:
leuk voor het slapen gaan: requiem for a dream of butterfly effect
Zong hij "The Kill" voor je??quote:Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Beiden briljante films! Ik heb Jared Leto ontmoet
Niet persoonlijk, maar hij zong m welquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar hij zong m welhun bassist speelt trouwens graag zelda op de n64, en de gitarist heeft ons 1nalaatste langvloeitje gejat
Wie?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Beiden briljante films! Ik heb Jared Leto ontmoet
Welke van de 2?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef lennartb.nl het volgende:
hun bassist speelt trouwens graag zelda op de n64
Zolang heb ik niet met m gepraatquote:Op woensdag 26 november 2008 01:06 schreef Shadowcat het volgende:
Waarom geen Majora
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |