Ik heb het trouwens ERG rustig aan gedaan dit najaar. Het had veeeeel erger kunnen zijn gezien de line-up.
deze hield ik in de gaten:
007 Quantum: Bleek een beetje een standaard shooter te zijn. Had gehoopt dat online wat leuker was. Niet gekocht dus.
Mirror's Edge: Na een geweldige demo, een geweldig spel. Ik verwacht alleen dat ik er snel op uitgekeken ben, en dus koop ik hem zodra hij afgeprijst is.
Dead Space: Erg sfeervol, goede controls en prachtige graphics. Helaas moet je keuzes maken, en dit soort games spreekt mij toch net wat minder aan dan de rest. Daarbij komt dat ik de vergelijking met RE4 trok, en daar haalt hij het echt niet bij. Heb hem dus laten liggen
Gears 2: Tja.. die heb ik natuurlijk WEL! Deel 1 was al fantastisch, en kon niet wachten om de strijd met de Locust weer aan te gaan. Heb deze alleen voor de singleplayer gekocht, want de MP vind ik dus weer geen drol aan!
Call of Duty 5: Ook een must-have gezien ik CoD4 helemaal grijs gespeeld heb. Vind het een goede game, maar haalt het helaas niet bij deel 4. Maar nu heb ik wel 2 verschillende settings om lekker in te knallen online

Tomb Raider: Demo gespeeld, ziet er goed uit. Met het spel zelf heb ik niet zo'n haast dat ik hem meteen wil hebben... dus een budgettitel voor me.
Far Cry 2: Een grote open wereld.... toen hield het voor mij al op. Ik hou er gewoon niet van. Ben veel te snel geneigd om lekker rond te gaan rijden/knallen ipv de missies te doen. Vond de framerate ook niet super.
Fallout 3: mja.... ik hou absoluut niet van dit soort games, en hoewel de hele setting geweldig is.. het duurde mij gewoon te lang voordat ik kon gaan knallen.
Mortal Kombat vs. DC Universe: zoals eerder vemeldt in het topic: GE-WEL-DIG! Ik ben een enorm fan van Superman/Batman.. en heb vroeger ook alle MK's gespeeld (deel 2

en 3 heb ik nog steeds op de SNES liggen). Ik had een veel slechter spel verwacht, maar het speelt precies zoals de oudere Mortal Kombats.
Oftewel: CoD5, Gears 2 en MK vs DC.... valt me erg mee