die van mij klopt ook nog aardig, zelfs moedervlek zit op goede plekquote:
Maak er dan ook een aan luie donder, ik dacht ik zoek hem wel ff op, maar ik zag natuurlijk niksquote:
Wat een heerlijk foute reactiequote:I'm going to jail in a month- so by the time I get out, I hope my console is back from Heaven.
Hoe weet jij dat nouquote:Op woensdag 19 november 2008 17:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vel over bot.
In het echt zie je er wel beter uit
Ja dat vroeg ik me ook al af!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:06 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit hoor die update. Lekker stil ook met de HD installatie.
Weet iemand ook of je kunt instellen dat de console opstart in "my xbox" ipv. highlights?
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nijmegen toch?![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk, op je foto's.
Ja! Vandaag binnengekregen bij FRSquote:Op woensdag 19 november 2008 15:56 schreef Opie het volgende:
Is MK vs DC Universe nou eigenlijk al uit in Nederland?
wat ben jij stoerquote:Op woensdag 19 november 2008 21:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ijsmeis.rar
Mijn toetsenbord doet het niet meer![]()
Nog meer mensen hier last van?
heb ik ook, komt denk ik omdat de marketplace nog niet heel soepeltjes werkt. In het begin had ik nergens last van, en toen werkte de marketplacce ook gewoonquote:Op woensdag 19 november 2008 20:43 schreef Morphis het volgende:
Ik vind die update niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. Die avatars zijn wel grappig maar wat te cute naar mijn smaak, maar goed, daar stoor ik me niet zo aan. Wat wel vervelend is is dat mn Xbox vastlliep zonet nadat ik wat in m'n friendslist heen en weer geklikt had... Hopelijk een kinderziekte, heb nog nooit een vastloper gehad met het oude dashboard.
Zou goed kunnen, ik denk ook dat het wel over zal gaan. Maar ik schrok wel heel evenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef kepler het volgende:
[..]
heb ik ook, komt denk ik omdat de marketplace nog niet heel soepeltjes werkt. In het begin had ik nergens last van, en toen werkte de marketplacce ook gewoon
Wel in de buurtquote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hmf.. ik dacht echt dat je in nijmegen woonde, of gewoond hebt.
Ik zal wel in de war zijn
Nice facequote:Op woensdag 19 november 2008 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat witte pak kleurt goed bij m'n 360 controller!
Mijne ook al een paar keer in de friends list als je op iemand klikt en dan teruggaat met B. Ook een keer in foto party maar die fixte ik door de usb kabel eruit te trekken.. volgens mij loopt hij in de friendslist ook niet echt vast maar is het alleen het beeld dat blijft hangen want de party chat blijft het gewoon doenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef emokid het volgende:
Fucking update, xbox al drie keer vastgelopen in de dashboardIk kon in het begin mijn gamertag kiezen en daarna zat die vast, kreeg ik toen geen Wizard oid om een avatar te maken?
als je even wacht dan doet tie het ook gewoon weerquote:Op woensdag 19 november 2008 22:47 schreef ach het volgende:
[..]
Mijne ook al een paar keer in de friends list als je op iemand klikt en dan teruggaat met B. Ook een keer in foto party maar die fixte ik door de usb kabel eruit te trekken.. volgens mij loopt hij in de friendslist ook niet echt vast maar is het alleen het beeld dat blijft hangen want de party chat blijft het gewoon doen
Lol ofniet, meeste plaatjes laden niet of traag, je account via webbrowser laden werkt helft van de tijd niet.quote:
"pik"quote:
oja je hebt gelijk, 3 minuten wachtenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:48 schreef kepler het volgende:
[..]
als je even wacht dan doet tie het ook gewoon weer
Dat is al bekend vanaf de launchquote:Op woensdag 19 november 2008 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
hier geen problemen, alles werkt zoals het hoort, wel jammer dat je de disc nog steeds nodig hebt om het spel op te starten trouwens.....
En waar ik nu eigenlijk achterkom, heb een 20 gig hd erin zitten, maar hij geeft aan dat er maar 13,9 bruikbaar is (en er staat niks op geinstalleerd, ja oke nu wel maar net dan)
Ik volg niet alles zo preciesquote:Op woensdag 19 november 2008 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is al bekend vanaf de launch
cache geheugen voor spellen , en ruimte voor systemfiles console updates ect ectquote:Op woensdag 19 november 2008 23:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik volg niet alles zo precies
Maar weet jij evt wel wat dat met me hdd is? ipv 20 gig heb ik maar 13,9 gig
nope 35, UPS was gecancelled.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Rkatier ga je mij trouwens vertellen dat je totaal 50 euro hebt moeten neerleggen (incl. UPS shipping) voor CoD @ Gamehubs?
Maar 3 dagen via Registered Mail?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
nope 35, UPS was gecancelled.
Ik doe niet aan C.E., die extra's liggen me op den duur alleen maar in de weg
quote:EUR ¤42.99
Heb ik ook last van. Heb vandaag voor het eerst de Elite aangesloten en een account gemaakt, maar kreeg dat ook toen ik demo's wou gaan downloadenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:03 schreef jmac het volgende:
Ik krijg @ marketplace telkens de melding:
Cant retrieve information from xbox live.
Status Code 8000ffff.
Ben ik de enige die 't krijgt of is er een tijdelijke storing oid?
http://avatar.xboxlive.com/avatar/GAMERTAG/avatar-body.png GAMERTAG door je eigen GT vervangen uiteraardquote:Op donderdag 20 november 2008 00:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Heb vandaag voor het eerst de Elite aangesloten en een account gemaakt, maar kreeg dat ook toen ik demo's wou gaan downloaden
Waar kun je trouwens online je AVATAR bekijken?
Dat snoertje kost extra. http://www.bol.com/nl/p/g(...)005576238/index.htmlquote:edit: ow... en er zit een draadloze controller bij, werkend op batterijen ofcourse... maar hoort er geen snoertje bij te zitten waarmee je hem soms kunt opladen? (Net als bij de PS3)
Dat kan.quote:En kun je gewoon de batterijen vervangen door oplaadbare batterijen (toevallig ook van Energizer, maar dan 2650mAh)!?
Stand Alone..quote:Op donderdag 20 november 2008 03:09 schreef DJ_ het volgende:
http://www.amazon.com/Mas(...)f=si3_rdr_bb_product
er is een 2e mass effect boek, dat heb ik nooit geweten .
binnenkort maar kopen heb ik weer wat te lezen in het vliegtuig .
heeft iemand enig idee of dit veder gaat na mass effect 1 ? of nog steeds een prologue is zoals revelations dat was voor deel 1
jep, maar 3 dagen. En sorry dat ik het bedrag niet meer precies wist hoor. Damn ik bestel fable II, farcry 2, Gears of War 2 en CoD5 op de zelfde dag. Oja en Fallout 3 wat niet doorging. Sorry dat ik de prijs vertel van een andere gamequote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar 3 dagen via Registered Mail?
http://www.gamehubs.com/XBOX360/call-of-duty-world-at-war.html
[..]
Heb ik ook. Betekent die code niet dat we het niet mógen downloaden?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:03 schreef jmac het volgende:
Status Code 8000ffff.
Alleen jammer dat je de oude themes nog niet eens voor de helft ziet op achtergrond.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vind de NXE heel erg geil, maar hij gaat wel slecht om met wegvallende internetconnecties, hij is nu al twee keer vastgelopen daardoorirritant
quote:Op donderdag 20 november 2008 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
ff een nOOB vraagje
Ik heb geen HDMI aansluiting achterop me xbox. Is het nou echt véél beter beeld als ik zo'n huppelepup->hdmi kabel koop? En wat voor kabel is het want ik zie verschillende soorten verloopkabels
volgens mij gaat een verloopkabel je geen beter beeld opleveren, het is in dit geval een analoog naar digitaal conversie.quote:
Jep, heb ik ook last van.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:47 schreef ach het volgende:
[..]
Mijne ook al een paar keer in de friends list als je op iemand klikt en dan teruggaat met B. Ook een keer in foto party maar die fixte ik door de usb kabel eruit te trekken.. volgens mij loopt hij in de friendslist ook niet echt vast maar is het alleen het beeld dat blijft hangen want de party chat blijft het gewoon doen
Jep, heb ik ook last van.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:03 schreef jmac het volgende:
Status Code 8000ffff.
Dat inderdaad dus.. en dat je dan geen informatie van live kan obtainen...quote:Op donderdag 20 november 2008 01:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vind de NXE heel erg geil, maar hij gaat wel slecht om met wegvallende internetconnecties, hij is nu al twee keer vastgelopen daardoorirritant
Je kopieert je spellen vanaf de CD's naar je harde schijf? Kan dat? Ik neem aan dat je dan veel minder geluid hebt, lijkt me heerlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:17 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een rust nou ik de spellen op de harde schijf heb gekopieerd
Ze waren al bezig met die Avatars voordat de Mii's er waren hoor!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef Un4 het volgende:
Gisteren ook nog heel even lopen klooien met die avatars. Dat Wii style muziekje onder die avatar editor ook.![]()
[ afbeelding ]
Het is allemaal gayquote:Op donderdag 20 november 2008 09:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hey wij lijken wel beetje op elkaar, alleen ik heb geen gaykapsel.
[ afbeelding ]
Nog meer advies?quote:Op donderdag 20 november 2008 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
ff een nOOB vraagje
Ik heb geen HDMI aansluiting achterop me xbox. Is het nou echt véél beter beeld als ik zo'n huppelepup->hdmi kabel koop? En wat voor kabel is het want ik zie verschillende soorten verloopkabels
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:45 schreef Devz het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden, iedereen post alleen nog maar die zeer onboeiende Xbox avatars. Maak daar even een apart topic voor aan ofzo.
je bent deze nog vergeten:quote:Op donderdag 20 november 2008 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sorry maar wat is is Tantoe Spange Pata's?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:39 schreef Fipotje het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet zo tantoe spange pata's hebben maja
Owja install feature is![]()
Als je je Xbox nu via Component hebt aangesloten niet, Component en HDMI zijn enigszing gelijkwaardig. Als je hem via VGA hebt aangesloten zal het ook geen zak uitmaken aangezien elke kabel of stekker die je tussen je Xbox en scherm stopt in de meeste gevallen ook signaalverlies betekend.quote:
Jepquote:Op donderdag 20 november 2008 11:08 schreef christvs het volgende:
[ afbeelding ]
Is er trouwens nog iemand die Banjo al heeft gehaald? Ik heb hem aan de sint gevraagd.
mm een apart verhaal na de eerste game dus .quote:Op donderdag 20 november 2008 06:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Stand Alone..
""""""""""
But for those wanting to continue where the game left off, you will not find it here. Any reference to the ending of the game is done in the first chapter and vague at that, not in detail as you see it since the game allows for multiple choices and events to occur depending how you played.
This book tells another story, but there is a returning character from the first book, which you end up wondering what ever happened to her after Revelation. The book revolves around the extremist band of Cerberus and their recent project. Readers who played the game and completed most of the side missions might have tangled with this group and may know of and what they are capable of.
""""""""""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |