iddquote:Op donderdag 20 november 2008 10:45 schreef Devz het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden, iedereen post alleen nog maar die zeer onboeiende Xbox avatars. Maak daar even een apart topic voor aan ofzo.
Ah joh is maar tijdelijk, dat is al bijna voorbij zelfs.quote:
Voor zo ver ik weet is het nog steeds aardig druk en ik verwacht dat dat nu weer een boost heeft gekregen dankzij die prijsverlagingquote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef Motorhoofd het volgende:
Aquila! word Worms nog door veel mensen online gespeeld, of is het helemaal dood online?
Mij lijkt het wel leuk om te spelen, maar als er online geen mensen te bekennen zijn hoeft het niet voor mij.
Aangezien jij Fok! kampioen moet jij dat wel weten
Dankjequote:Op donderdag 20 november 2008 20:00 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Jouw bijdrage is gelukkig een stuk beter!
Mooi, als ik me punten binnenheb ga ik hem aanschaffen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet is het nog steeds aardig druk en ik verwacht dat dat nu weer een boost heeft gekregen dankzij die prijsverlaging
Vrij simpel.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:42 schreef minq het volgende:
Tof. Dan ga ik even uitzoeken hoe ik dat moet doen..
quote:Thank you for your registration. Below is an Xbox LIVE® token code for your Fable® II Limited Collector's Edition downloadable content.
welke codes in de LE ?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef kepler het volgende:
had je aantal weken terug moeten doen, misten codes in de Limited Editions. Was het al weer helemaal vergeten tot ik die mail kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |