quote:Op donderdag 20 november 2008 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GTA 4 DLC
En daarvoor was het oordeel van Gamespot (quote:Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef CabinFever het volgende:
Left 4 Dead is uit en krijgt van Gamespot een 8.5 ik trek straks een sprintje naar de winkel !![]()
![]()
Begin oktober alles opgestuurd naar Microsoft, begin november netjes op mijn rekening ontvangenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:54 schreef Lijpo het volgende:
Heeft iemand eigelijk zijn geld al terug van de cashback actie? Heb nu een maand geleden alles opgestuurd, maar nog niks gestort gekregen.
Ik wacht ook nog steeds op een spel die 23okt is verzonden..quote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef Fugie het volgende:
iemand ervaring met gamehubs ?
Ik heb 3 weken geleden 2 games besteld en inmiddels nog niets binnen gehad. Collegas die later games hebben besteld hebben hun bestellingen wel binnen. Kan het zijn dat die van mij ergens bij de douane liggen ofzo ?
Nou half , ik had de demo gespeeld en die vond ik wel dope , zeker omdat RE5 pas volgend jaar uitkomt. Nu verheugde ik me ook al op NFS Undercover maar lees dat die toch wel ietwat tegenvalt en zelfs lager scoort dan Midnight Club LA dus ja ... maar L4D had ik inderdaad ook zonder review als een blinde zombie gekocht.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En daarvoor was het oordeel van Gamespot () nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:54 schreef Lijpo het volgende:
Heeft iemand eigelijk zijn geld al terug van de cashback actie? Heb nu een maand geleden alles opgestuurd, maar nog niks gestort gekregen.
Jij had nfs beter verwacht?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:39 schreef CabinFever het volgende:
[..]Nu verheugde ik me ook al op NFS Undercover maar lees dat die toch wel ietwat tegenvalt en zelfs lager scoort dan Midnight Club LA
Ik zit pas op 60 procent ofzo.speel het nooit meer.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:48 schreef lennartb.nl het volgende:
Bikers vind ik wel stoer, maar ik hoef echt niet nog meer van gta, ben er wel klaar mee
[..]
Jij had nfs beter verwacht?
Op 60% heb je de storyline toch ook uitgespeeld ?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zit pas op 60 procent ofzo.speel het nooit meer.
damn, ik heb eigelijk weinig zin om nog langer te wachten. Morgen nog maar eens mailen met mijn gamehubs vriendjes.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:36 schreef Digixz het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een spel die 23okt is verzonden..
begin oktober iets opgestuurd, ik weet niet of het al teruggestort is aangezien ik niet op mijn rekening kan kijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:54 schreef Lijpo het volgende:
Euh. Nee.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef THeeF het volgende:
[..]
Zet je maar schrap, MS vergoed alleen spellen die door MS zijn uitgegeven...
dan zit ik er nog voor.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Op 60% heb je de storyline toch ook uitgespeeld ?
Ik speel alleen nog maar online na het behalen van de story.
Die side missions hebben me nog nooit geboeid.
Ik kan je alvast vertellen dat Undercover veel minder is dan Midnight Club.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:39 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Nou half , ik had de demo gespeeld en die vond ik wel dope , zeker omdat RE5 pas volgend jaar uitkomt. Nu verheugde ik me ook al op NFS Undercover maar lees dat die toch wel ietwat tegenvalt en zelfs lager scoort dan Midnight Club LA dus ja ... maar L4D had ik inderdaad ook zonder review als een blinde zombie gekocht.
Straks maar effe online checken
Spel is zeker mooi.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan zit ik er nog voor.
heb nog lang niet uitgespeeld.
echt vet spel hoor , vooral op zo groot scherm wat mooi
ga binnenkort weer verder spelen.
Tijdje terug nog gespeeld bij de Mediamarkt, jemig ik had niet verwacht dat Midnight Club er zo uit zou zienquote:Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik kan je alvast vertellen dat Undercover veel minder is dan Midnight Club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |