Het is allemaal gayquote:Op donderdag 20 november 2008 09:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hey wij lijken wel beetje op elkaar, alleen ik heb geen gaykapsel.
[ afbeelding ]
Nog meer advies?quote:Op donderdag 20 november 2008 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
ff een nOOB vraagje
Ik heb geen HDMI aansluiting achterop me xbox. Is het nou echt véél beter beeld als ik zo'n huppelepup->hdmi kabel koop? En wat voor kabel is het want ik zie verschillende soorten verloopkabels
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:45 schreef Devz het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden, iedereen post alleen nog maar die zeer onboeiende Xbox avatars. Maak daar even een apart topic voor aan ofzo.
je bent deze nog vergeten:quote:Op donderdag 20 november 2008 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sorry maar wat is is Tantoe Spange Pata's?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:39 schreef Fipotje het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet zo tantoe spange pata's hebben maja
Owja install feature is![]()
Als je je Xbox nu via Component hebt aangesloten niet, Component en HDMI zijn enigszing gelijkwaardig. Als je hem via VGA hebt aangesloten zal het ook geen zak uitmaken aangezien elke kabel of stekker die je tussen je Xbox en scherm stopt in de meeste gevallen ook signaalverlies betekend.quote:
Jepquote:Op donderdag 20 november 2008 11:08 schreef christvs het volgende:
[ afbeelding ]
Is er trouwens nog iemand die Banjo al heeft gehaald? Ik heb hem aan de sint gevraagd.
mm een apart verhaal na de eerste game dus .quote:Op donderdag 20 november 2008 06:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Stand Alone..
""""""""""
But for those wanting to continue where the game left off, you will not find it here. Any reference to the ending of the game is done in the first chapter and vague at that, not in detail as you see it since the game allows for multiple choices and events to occur depending how you played.
This book tells another story, but there is a returning character from the first book, which you end up wondering what ever happened to her after Revelation. The book revolves around the extremist band of Cerberus and their recent project. Readers who played the game and completed most of the side missions might have tangled with this group and may know of and what they are capable of.
""""""""""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |