Goh,... E-penis +7quote:Op woensdag 19 november 2008 12:38 schreef gamefreek het volgende:
Duurde lang bij jou, bij mij was alles binnen 1 minuut gedownloadt en geinstalleerd.
volgens mij stonden op xbox.com altijd al alleen de standaard plaatjes.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:42 schreef Reintji het volgende:
Ben wel benieuwd, xbox.nl ook anders inderdaad. Ben wel mijn madagascar penguin gamerplaatje kwijt. Op xbox.nl kun je nu alleen kiezen uit de standaard plaatjes...Dacht dat die bleven?
Ohja? Niet bij Smackdown vs. Raw 2009quote:5.
Er zullen geanimeerde keuzemenu's zijn, zo moet je denken aan een klein stukje in-game materiaal of CGI wanneer je een spel in de disc hebt zitten.
Ik ga het nu uitrproberenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:44 schreef ikookhier het volgende:
Oke! mn geluid valt weg bij het afspelen van trailers in de menu's en games doet i het welXbox zit aan gesloten via HDMI het is een 2008 Elite
Meer mensen hier last van![]()
Klopt.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:43 schreef PP. het volgende:
[..]
volgens mij stonden op xbox.com altijd al alleen de standaard plaatjes.
Speel dan ook niet zulke bagger.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ga het nu uitrproberen
Oja ik ben 1 checkpoint verder gekomen in CoD5en toen liep ie weer vast
Denk je soms dat dit bij Gears of War 2 niet vast loopt?quote:
In welke grot heb jij de afgelopen maanden geleefd?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Nee effe serieus. Wat houd de update in?
Ik lees al GTA en Fifa installeren? Toch niet dat PS3 gezeik he?
eindelijk ja, stuk of 30 games kunnen verwijderen zo... eindelijk wat opgeschoond. zaten games bij waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze ooit had opgestart.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:10 schreef Wouter2006 het volgende:
My Xbox laat je je avatar veranderen en de instellingen van de Xbox aanpassen. Een nieuwe feature is het deleten van games uit je profiel, mits het spellen zijn waar je een gamerscore van nul hebt.
bron: frontpage games
eindelijk die gare arcade games uit mijn lijst verwijderen
4 rode of 3 ?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:19 schreef Rkatier het volgende:
Nu is het officieel
Me xbox brand 4 rode lampen![]()
SuperBrilliant
![]()
Straks maar Microsoft bellen
3x alweer
Ik speel alleen gears of war op mijn xboxjes en ook wel andere spelletjes. maar voor de rest verdiep ik me er niet in hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:13 schreef Devz het volgende:
[..]
In welke grot heb jij de afgelopen maanden geleefd?
Google eens op NXE.
Met de New Xbox Experience kan je nu VRIJWILLIG je games installeren zodat je minder laadtijden en geen luidruchtige dvdspeler hebt, maar het hoeft niet, dus geen ps3 praktijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speel alleen gears of war op mijn xboxjes en ook wel andere spelletjes. maar voor de rest verdiep ik me er niet in hoor.
Video content als series zie ik hier eigenlijk ook nooit komen, i.v.m. uitzendrechten die ze voor veel meer geld kunnen verkopen aan de tv-zenders hier. Films zou realistischer zijn, zeker met de dvd-releasedates die wereldwijd veel dichter bij elkaar liggen. Verder hoop ik dat ze net zo'n goed trailer-gedeelte gaan regelen als wat Apple op http://www.apple.com/trailersquote:Op woensdag 19 november 2008 12:42 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, die 1 tegen 100 is blijkbaar delayed ofzo...en natuurlijk hebben we nog steeds geen video content
Heb gta ook geinstalleerd.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:06 schreef Leonos het volgende:
Heb GTA en Fifa geinstalleerd. Nu is mijn schijf vol
Verder werkt ie lekker snel
Geluid welquote:Op woensdag 19 november 2008 13:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heb gta ook geinstalleerd.
Merk geen zak verschil.
3 lampjesquote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
4 rode of 3 ?
4 moet je je video kabel er wat beter in stampe
met 3 is die wel kapot
barneyquote:
Het kost minder moeite om te google-en en het gelijk te vinden dan hier een post plaatsen tussen al het NXE enthousiasme en dan maar wachten op het antwoord.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:19 schreef Edwinuss het volgende:
hoe krijg je eigenlijk een gouden gun bij COD4?
die van mij loopt ook om de haverklap vastquote:Op woensdag 19 november 2008 13:19 schreef Rkatier het volgende:
Nu is het officieel
Me xbox brand 3 rode lampen![]()
SuperBrilliant
![]()
Straks maar Microsoft bellen
3x alweer
Ga maar vast een doos zoekenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die van mij loopt ook om de haverklap vast
duurt niet lang meer....
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef CompanionCube het volgende:
Hihi als je je avatar aan het kleden bent en je drukt op RS laat ie een boer
Hoe krijg je 'm online dan? Zie de optie nergensquote:Op woensdag 19 november 2008 14:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
barney
surfs up btw voor mij![]()
[ afbeelding ]
moest gelijk denken aan George Michealquote:Op woensdag 19 november 2008 15:35 schreef Digixz het volgende:
Mijne ook maar ff showen dan
[ afbeelding ]
Dat kloptquote:Op woensdag 19 november 2008 16:02 schreef Pronk het volgende:
Ik kan er zelf morgen pas mee spelen, maar het lijkt erop dat er weinig variatie in de poppetjes zit, ze lijken allemaal op elkaar!![]()
Neequote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Maak anders een aparte topic om je avatar te showen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
Als je je avatar nee laat knikken kijkt ie boos, ja laat knikken lacht ie en als je zijn of haar hoofd hard laat ronddraaien kijkt ie duizelig.
Ik kan trouwens niet meer inloggen op xbox.nl ?
Hoe krijg ik dat verdomde poppetje hier?
nogmaals dan maar , voor degene die het nog niet wetenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef DJ_ het volgende:
http://avatar.xboxlive.com/avatar/GAMERTAG/avatar-body.png
gewoon je gamertag vervangen in de link met je eigenlijke gamertag en je krijgt je ava als plaatje
xbox.com of .nl was tijdelijk overbelast, je kunt er nu weer op inloggenquote:
en magerquote:Op woensdag 19 november 2008 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je zien hoe klein ik ben trouwens!
Vel over bot.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je zien hoe klein ik ben trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |