en waar hij zijn haar laat doen, een kokosmat is er niks bijquote:Op woensdag 19 november 2008 14:27 schreef Elounda het volgende:
Ik vraag me toch af waar hij zijn meubels en kleren koopt.
met botoxlippenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt net een dwerg op die stoel.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Nielsch het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAT IS ANSSWA OPGEPAKT?????? Nee man! Is eeeeeecht niet waar joh!![]()
Ze moeten niet fokken met die motherfucking P.I.M.P. weetje!
die wijven zijn gewoon sletjes die niks weten ikzegje![]()
tsssssssssssss......
is hij nu gewoon 1.20 of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Nielsch het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAT IS ANSSWA OPGEPAKT?????? Nee man! Is eeeeeecht niet waar joh!![]()
Ze moeten niet fokken met die motherfucking P.I.M.P. weetje!
die wijven zijn gewoon sletjes die niks weten ikzegje![]()
tsssssssssssss......
Kwam door user Dibble, hij postte zijn kameraden voor de grap hier. Zelf is ie ook opgepaktquote:Op woensdag 19 november 2008 15:15 schreef MissJ het volgende:
Zomg! Hoe fout kan je eruit zien![]()
Heb net alle topics over deze fouterd gelezen, echt prachtig gewoon!
Dit is waarom ik zo van Fok! hou
Haha zou de recherche gewoon dit topic ff lekker meelezen, net als toen met die geniale hacker waar uiteindelijk door FOK users nog ff wat extra bewijslast voor bij elkaar gegoogled werdquote:Op woensdag 19 november 2008 15:27 schreef Skadi2012 het volgende:
[..]
Kwam door user Dibble, hij postte zijn kameraden voor de grap hier. Zelf is ie ook opgepakt
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:34 schreef Nielsch het volgende:
ahweetje Ansswa heeft toch genoeg doekoe hij doet gewoon bram moskofiets bellen! aaaah justisie gepowned!
Ik dat jij nummer 4 wordquote:Op woensdag 19 november 2008 15:34 schreef Nielsch het volgende:
ahweetje Ansswa heeft toch genoeg doekoe hij doet gewoon bram moskofiets bellen! aaaah justisie gepowned!
Maar jij rookt niet he?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:34 schreef Nielsch het volgende:
nee man roken is vies, pimpen is de shizzle....quote:
Echt waar?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:27 schreef Skadi2012 het volgende:
[..]
Kwam door user Dibble, hij postte zijn kameraden voor de grap hier. Zelf is ie ook opgepakt
quote:
Nou, als je goed kijkt, die woonkamer heel uitgebreid enzo, maar dan is er opeens een foto in de badkare, hangt daar zo'n lullig douchegordijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:27 schreef Elounda het volgende:
Ik vraag me toch af waar hij zijn meubels en kleren koopt.
Nope, heb dribble gister nog gesprokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |