3 dagen cel en 240 uur schoffelen! Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:48 schreef etoz het volgende:
hoeveel jaar krijgt Ansswa denken jullie?
wat is het dan wel?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:29 schreef Specularium het volgende:
Dat tussen de 18/25 jaar van die meisjes klopt ook niet echt he?
Als deze echt de hoer speelt (wat ik niet kan controleren) ligt de leeftijd minstensquote:
dan ben je er wel mooi laat mee, want ze heeft haar profiel aangepast en al haar vrienden verwijderd..quote:Op woensdag 19 november 2008 13:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als deze echt de hoer speelt (wat ik niet kan controleren) ligt de leeftijd minstens
in 1 geval onder de 18:
http://www.chatnu.nl/users/profile/441827/Lady_SoraYa.html
rofl. zal wel een van die hoertjes gedaan hebbenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:38 schreef Karina het volgende:
OMG ik zit net het oude topic door te lezen en die autozaak waar die gast werkt, daar heb ik ooit mijn eerste auto gekochtMaar dat is al een hele tijd geleden, toen werkte hij er nog niet denk ik.
Ik woonde daar vlakbij en bij die zaak is toen nog een soort van bomaanslag gepleegd met een granaatwerper (stond ook in dat oude topic trouwens).
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:01 schreef etoz het volgende:
bekijk hier de ladies van Ansswa aka Not Too Handle..
http://www.chatnu.nl/friends/index/401079
quote:ZOWW JIJ BENT EHT NIET NORMAAL HOOR!!! IK BEDOEL JIJ ZEGT OVER KINKFACEEE DAT ZE LELIJK ISS NOUWW TOEVALLIGG ISS ZEE MIJN VRIENDINNETJE EN ISS ZE NIET LELIJK ALS HIER IEMAND LELIJK ISS BEN JIJ HET WEL AAN GEZIEN JE ANDEREN NAAR BENEDEN MOET HALEN OM AANDACHT TE KRIJGEN!!!
LAAT DIE MENSEN ALLEMAAL MET RUST IEDREEN LEEFT HIER ZIJN EIGEN LEVEN DAAR HEBBEN WE JULLIE NIET VOOR NODIG! IK ZEG NIET DAT HET GOED ISS WAT DIE HEEFT GEDAAN OFF WAT DAN OOK MAAR JA!! IS HET JULLIE PROBLEEM ?????
NEE DUSS BEMOEI JE ER OOK NIET MEE!!! PROBEER EERST MAAR EENS EVEN JE EIGEN LEVEN TE LIJDEN DAS AL MOEILIJK ZAT!
KINKFACEEE GURLLIE STA VOOR JE KLAAR DAT WEET JE CECILLIA
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:06 schreef Gripper het volgende:
vandaag in de metro ook al een groot artikel waarin een meisje wordt geïnterviewd die net voordat ze dr achter de ramen wilden schuiven doorhad dat die gasten fouter dan fout waren.
duidelijk Turkse makelij ziet er zo nep uit dat je het van een km afstand ziet.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:27 schreef Elounda het volgende:
Ik vraag me toch af waar hij zijn meubels en kleren koopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |