Nee apart!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:58 schreef Viking84 het volgende:
O, ik snap iets niet trouwens. Kaasplankje en Liejannuh waren dus samen in Japan?
Gezellig Co, samen parttime een dochter!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar Co ook, want klein en blond en dan houd de vergelijk wel op, ben ik bang![]()
Als ik het niet dacht! Jullie zijn gewoon een stel fiese potten!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig Co, samen parttime een dochter!![]()
Fiese nog wel!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht! Jullie zijn gewoon een stel fiese potten!![]()
![]()
.
Haha, dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 19 november 2008 17:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoor jou altijd praten in je posts, je bent echt hilarisch![]()
Sort of...ik ging dus strijken vandaag. maar gek genoeg liep mijn dag ineens heel anders .quote:Op woensdag 19 november 2008 18:14 schreef Greys het volgende:
SHE, ben je al aan je tweede shirtje begonnen qua strijken inmiddels?
Ja doei! Wij willen het ook weten!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Sort of...ik ging dus strijken vandaag. maar gek genoeg liep mijn dag ineens heel anders .
Het is weer tijd voor een PM ben ik bang
Bij Greys kan ik me het pot-zijn goed voorstellen!! Vik: het is echt een gemis voor jullie soort!!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht! Jullie zijn gewoon een stel fiese potten!![]()
![]()
.
Niet besmettelijk; wel erfelijkquote:Op woensdag 19 november 2008 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Is dat besmettelijk?Word ik dan ook een fiese pot?
Kom d'r maar in!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Sort of...ik ging dus strijken vandaag. maar gek genoeg liep mijn dag ineens heel anders .
Het is weer tijd voor een PM ben ik bang
Nou truffel, hou OP met al die lieve dingen en complimenten hoor!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij Greys kan ik me het pot-zijn goed voorstellen!! Vik: het is echt een gemis voor jullie soort!!![]()
(Ik bedoel dus niet dat ik me kan voorstellen dat Greys pot is he, om misverstanden te voorkomen)
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij Greys kan ik me het pot-zijn goed voorstellen!! Vik: het is echt een gemis voor jullie soort!!![]()
(Ik bedoel dus niet dat ik me kan voorstellen dat Greys pot is he, om misverstanden te voorkomen)
Moet ik dan m'n vriendje dumpen omdat ik ontken dat ik lesbies ben?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet besmettelijk; wel erfelijk.
1 stomme trut met relatie problemen is meer dan genoeg voor deze scquote:Op woensdag 19 november 2008 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja doei! Wij willen het ook weten!.
* Goodbye dumpt vriendje dus maar nietquote:Op woensdag 19 november 2008 18:23 schreef SHE het volgende:
[..]
1 stomme trut met relatie problemen is meer dan genoeg voor deze sc
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:23 schreef SHE het volgende:
[..]
1 stomme trut met relatie problemen is meer dan genoeg voor deze sc
Stohooopppppppppppppppppppquote:Op woensdag 19 november 2008 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik weet het. Ik heb ook een zwak voor Greys. Waarom denk je dat ik haar 3 keer genomineerd heb?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |