abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63350163
gooooooeeedeemiddag ik ben ook weer thuis van het werken, wederom drukke dienst gehad.
Best een beetje moe nu...

nog niet bijgelezen, maar das hier ook bijna niet te doen

lijstje:
o: brinta met appel
l: goulashsoepje en italiaanse bol met geitenkaas en sambal
d: kip met groene curry
t: appeltje?
t ?? vast nog wel iets....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63350394
Mijn lijstje tot nog toe.

O dat had ik al gepost, er komt bij: 1 wodka en 50 gram Japanse mix. Waar ik nu verder vanaf moet blijven!!!!

Vanavond kip uit de oven, met snijboontjes en misschien voor de meneer nog een aardappelachtig iets erbij, maar die mag eigenlijk ook wel een paar kilo kwijt....

M'n eettafel is weer toonbaar! (maar ik wil wel een nieuwe!) Morgen de beurt aan de slaap- en badkamer en dan ben ik klaar.

Vik: neem een ibuutje, doet echt wonderen!! Zelfs bij spanningshoofdpijn.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:21:03 #178
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63350437
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik weet dat jullie nieuwsgierig zijn, maar ik ben het zelf even helemaal kwijt. Ik heb gemaild en enerzijds reageerde ze precies zoals ik verwacht had, maar anderzijds ook weer niet. Waarom stuurde ze niet gewoon een enorme kutmail? Dan was 't veel gemakkelijker! Net met haar gepraat op MSN en nu heb ik hoofdpijn . Ik laat het maar even gaan nu.
Alsof jij echt op een kutmail zat te wachten . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63350495
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik weet dat jullie nieuwsgierig zijn, maar ik ben het zelf even helemaal kwijt. Ik heb gemaild en enerzijds reageerde ze precies zoals ik verwacht had, maar anderzijds ook weer niet. Waarom stuurde ze niet gewoon een enorme kutmail? Dan was 't veel gemakkelijker! Net met haar gepraat op MSN en nu heb ik hoofdpijn . Ik laat het maar even gaan nu.
Hou 's vast aan die reactie die je al verwachtte!!
Dat andere ( waarschijnlijk best lief overkomende) is toch over zo gauw ze in de gaten heeft dat je weer "om" bent!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63350532
Ow ja... lijstje

Uhm vnamorgen een zooi stroopwafels en bugles
vanmiddag een bakkie yoghurt met lijnzaad en muesli
en zo kip met wokgroente, potje saus en rijst
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63350571
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh kleren vouwen is leuk, ik had in een kleding winkel moeten gaan werken! Kun je wel goed strijken? Ik kan dat niet Wie vindt strijken leuk en wil het mij leren?
Kom maar . Ik moet al mijn eigen dingen strijken en doe dat eens per maand ofzo. Dan gaat er een filmpje aan (vaak iets van de Naakte Waarheid of ander mensen-met-problemen programma waarvan je de helft kan missen zonder iets te missen) en dan is dat uurtje zo voorbij.

Hey Viking, dapper dat je toch een mail gestuurd heb! En nu niet meer aan denken, gewoon gaan slapen en morgen weet je wat je dr van vindt .

En hallo voor de rest. Ik weet niets van kinderen en maffe opmerkingen, dus geen advies van mij.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63350697
Ik vind wat strijken betreft alleen de zakdoeken en theedoeken leuk om te doen. Wat ik echt verschrikkelijk vind zijn de dekbedovertrekken. De laatste paar x heb ik mijn schone was mee naar Belgie genomen en het Lief laten doen
pi_63350741
Dekbedovertrekken strijk ik niet hoor! Ik zet de wasmachine op een kreukvrij programma en dat werkt meestal prima!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63350765
Oh ja, ik wilde nog even vertellen dat m'n vriendje een nieuwe liniaal voor me had gekocht en die kwam brengen in de UB vanochtend. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63350796
@Conleche: mijn poetsdame in Zuid-Afrika was echt verslaafd aan strijken, die streek zelfs sokken en washandjes
pi_63350821
Eetlijst:

O: 2 eitjes
T: bakje druiven
L: restje thaise curry (groen, zelfgemaakte currypasta)
T: pecan- en walnoten
Zwemmen (half uurtje)
T: bakje yoghurt en koffie (nu)
D: bloemkoolsoep met aardappel en currypasta
pi_63350829
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:34 schreef Goodbye het volgende:
Dekbedovertrekken strijk ik niet hoor! Ik zet de wasmachine op een kreukvrij programma en dat werkt meestal prima!
Ja, maar dat is bij mij wel een dilemma, want ik vind het zo mooi staan, zo'n vers gestreken bedje en het ligt ook lekkerder op de een of andere manier. En dat kreukvrije programma werkt bij mij niet echt geloof ik (of ik doe iets fout, dat kan ook )
pi_63350899
Wat hebben jullie het hier gezellig

Ik kwam even spieken, maar om jullie gerust te stellen: ik ben nog steeds dik
Springfield's looking pretty dusty today
pi_63350906
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, maar dat is bij mij wel een dilemma, want ik vind het zo mooi staan, zo'n vers gestreken bedje en het ligt ook lekkerder op de een of andere manier. En dat kreukvrije programma werkt bij mij niet echt geloof ik (of ik doe iets fout, dat kan ook )
Ik heb m'n bed net op gemaakt en ik zie maar hier en daar een kreukeltje! Straks ga ik lekker tuttelen in de badkamer en dan vanavond lekker schoon mijn schone bedje in. Heeeeeeeeeerlijk
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:42:36 #190
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63350915
lijstje:

O: volkoren muesli met noten
T: niks
L: hand macadamianoten, 2 plakjes rauwe ham, bakje zilveruitjes en een plakje leverworst
T: niks
D: tomatensoep (bouillon met puree en beetje vermicelli) met verse balletjes, rode paprika
T: ws. veel chocola en suiker (toetjesfestijn, daar breng ik mijn taart ook heen en daar eet ik in él geval een stukje van)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63350920
ik strijk ook geen dekbedovertrekken.. ik was ze met wasverzachter en zodra het programma klaar is, wapper ik het uit in het trapgat en hang ze netjes over de relling... (kreukvrij).
Wanneer het droog is, kan ik ze netjes vouwen en in de kast leggen.....

*heeft een enorme hekel aan strijken*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63350939
Marzje Howzit?
pi_63351003
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
Marzje Howzit?
Howdy! Goed !

Men ik zit nu alweer te F5en !
Springfield's looking pretty dusty today
pi_63351019

Afijn, ik ga nog even de laatste toetsen nakijken, dan kan ik vanavond beginnen met becijferen
  woensdag 19 november 2008 @ 17:48:31 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63351046
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, ik wilde nog even vertellen dat m'n vriendje een nieuwe liniaal voor me had gekocht en die kwam brengen in de UB vanochtend. .
Heel lief .

Maar daar moet wel aan toegevoegd worden dat jouw vriendje tegenover de UB werkt.
Het was stoerder geweest als 'ie helemaal vanuit Breda was gekomen om jou een liniaal te brengen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 november 2008 @ 17:51:27 #196
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63351110
quote:
Op woensdag 19 november 2008 @ 17:05 schreef kwakveense het volgende:
oh en rijles overleefd

jeuj. ben officieel weer "ok voor de weg" verklaard door de rijleraar
Gefeliciteerd!
Heb je een soort opfriscursus gedaan? Dat zou ik ook wel kunnen gebruiken namelijk vanwege rij-angst
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63351111
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heel lief .

Maar daar moet wel aan toegevoegd worden dat jouw vriendje tegenover de UB werkt.
Het was stoerder geweest als 'ie helemaal vanuit Breda was gekomen om jou een liniaal te brengen .
Dat zou ík zelfs onzinnig vinden. . Nee, zo was het lief.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:55:12 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63351185
Ja tis nog steeds lief, DaD!

omg ik vond net een foto van toen ik net in Australië was geweest, mèn wat was ik toen bruin. Ik ben nu echt een bleekscheet </random>

en ook omg, ik heb net een truffelkruidnootje van bolletje geproefd. Da's best heel lekker! And I step awaaaay from the baggy. *sterk*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 19 november 2008 @ 17:58:36 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63351249
O, ik snap iets niet trouwens . Kaasplankje en Liejannuh waren dus samen in Japan?
Niet meer actief op Fok!
pi_63351266
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja tis nog steeds lief, DaD!

omg ik vond net een foto van toen ik net in Australië was geweest, mèn wat was ik toen bruin. Ik ben nu echt een bleekscheet </random>

en ook omg, ik heb net een truffelkruidnootje van bolletje geproefd. Da's best heel lekker! And I step awaaaay from the baggy. *sterk*
Ik hoor jou altijd praten in je posts, je bent echt hilarisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')