Alsof jij echt op een kutmail zat te wachtenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik weet dat jullie nieuwsgierig zijn, maar ik ben het zelf even helemaal kwijt. Ik heb gemaild en enerzijds reageerde ze precies zoals ik verwacht had, maar anderzijds ook weer niet. Waarom stuurde ze niet gewoon een enorme kutmail? Dan was 't veel gemakkelijker! Net met haar gepraat op MSN en nu heb ik hoofdpijn. Ik laat het maar even gaan nu.
Hou 's vast aan die reactie die je al verwachtte!!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik weet dat jullie nieuwsgierig zijn, maar ik ben het zelf even helemaal kwijt. Ik heb gemaild en enerzijds reageerde ze precies zoals ik verwacht had, maar anderzijds ook weer niet. Waarom stuurde ze niet gewoon een enorme kutmail? Dan was 't veel gemakkelijker! Net met haar gepraat op MSN en nu heb ik hoofdpijn. Ik laat het maar even gaan nu.
Kom maarquote:Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh kleren vouwen is leuk, ik had in een kleding winkel moeten gaan werken! Kun je wel goed strijken? Ik kan dat nietWie vindt strijken leuk en wil het mij leren?
Ja, maar dat is bij mij wel een dilemma, want ik vind het zo mooi staan, zo'n vers gestreken bedje en het ligt ook lekkerder op de een of andere manier. En dat kreukvrije programma werkt bij mij niet echt geloof ikquote:Op woensdag 19 november 2008 17:34 schreef Goodbye het volgende:
Dekbedovertrekken strijk ik niet hoor!Ik zet de wasmachine op een kreukvrij programma en dat werkt meestal prima!
Ik heb m'n bed net op gemaakt en ik zie maar hier en daar een kreukeltje! Straks ga ik lekker tuttelen in de badkamer en dan vanavond lekker schoon mijn schone bedje in. Heeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 17:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar dat is bij mij wel een dilemma, want ik vind het zo mooi staan, zo'n vers gestreken bedje en het ligt ook lekkerder op de een of andere manier. En dat kreukvrije programma werkt bij mij niet echt geloof ik(of ik doe iets fout, dat kan ook
)
Heel liefquote:Op woensdag 19 november 2008 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, ik wilde nog even vertellen dat m'n vriendje een nieuwe liniaal voor me had gekocht en die kwam brengen in de UB vanochtend..
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 17:05 schreef kwakveense het volgende:
oh en rijles overleefd
jeuj. ben officieel weer "ok voor de weg" verklaard door de rijleraar
Dat zou ík zelfs onzinnig vinden.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heel lief.
Maar daar moet wel aan toegevoegd worden dat jouw vriendje tegenover de UB werkt.
Het was stoerder geweest als 'ie helemaal vanuit Breda was gekomen om jou een liniaal te brengen.
Ik hoor jou altijd praten in je posts, je bent echt hilarischquote:Op woensdag 19 november 2008 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja tis nog steeds lief, DaD!![]()
![]()
omg ik vond net een foto van toen ik net in Australië was geweest, mèn wat was ik toen bruin. Ik ben nu echt een bleekscheet</random>
en ook omg, ik heb net een truffelkruidnootje van bolletje geproefd. Da's best heel lekker! And I step awaaaay from the baggy. *sterk*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |