abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63346596
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef conleche het volgende:
Over onbevlekte ontvangenis gesproken: ik ben al bijna een week overtijd!
Krijg ik een zusje?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63346604
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Vivi het volgende:
Ik heb gisteren áááál mijn administratie geordend..oke, noodgedwongen want ik zocht een onontbeerlijk belastingdinges. Maar nu zit alles weer op volgorde .

Ik moet eigenlijk mijn klerenkast (neem dit vooral letterlijk) weer es doen want er liggen nu alleen nog onherkenbare kluwens in..ik haat opvouwen.

Oh en even kruisbestuiving uit het speeltuinbankje:

OUD-achtig verhaal!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 19-11-2008 15:16:41 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63346614
quote:

Je zou fraaie koters krijgen, conleche!

Dat vind ik wel het rotte van een Mirena; omdat je geen menstruatie hebt, heb je nooit de bevestiging dat je niet zwanger bent. Ik heb een klein zwangerschapsfobietje
pi_63346617
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb een hele mooie administratiela. Daar flikker ik alle belangrijke papieren los in en als ik iets nodig heb dan gaat de la op z'n kop. En als ik dan heb gevonden wat ik zoek, gooi ik gewoon alles weer los terug in de la. Goed systeem!

Wat betreft je OUD-praatje, zou je niet gewoon poeslief kunnen zeggen "Joh, jouw kind zei dat Dean geen vader heeft, hoe komt ie daar nou bij?" en en je verdere course of action kunnen laten afhangen van hoe vriendelijk het antwoord is..?
spuit elf
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 19 november 2008 @ 15:11:23 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63346625
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:07 schreef Anosmie het volgende:

[..]
SPOILER
Gelukkig vinden jullie mij niet overdreven want zo ervaar ik het dus ook .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63346641
Wat onbeschoft van die man, Vivi! Ik zou er waarschijnlijk niks van durven te zeggen, maar als je het wel durft zou ik het zeker doen. Gewoon beleefd, misschien in de trant van "jullie hebben het blijkbaar verkeerd begrepen maar het zit zo" maar wel zo dat zij zich ondertussen flink gaan schamen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63346660
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Vivi het volgende:
Ik heb gisteren áááál mijn administratie geordend..oke, noodgedwongen want ik zocht een onontbeerlijk belastingdinges. Maar nu zit alles weer op volgorde .

Ik moet eigenlijk mijn klerenkast (neem dit vooral letterlijk) weer es doen want er liggen nu alleen nog onherkenbare kluwens in..ik haat opvouwen.

Oh en even kruisbestuiving uit het speeltuinbankje:

OUD-achtig verhaal!
SPOILER
Wat goed, ik moet mijn administratie doos ook maar eens aanpakken!

Oh kleren vouwen is leuk, ik had in een kleding winkel moeten gaan werken! Kun je wel goed strijken? Ik kan dat niet Wie vindt strijken leuk en wil het mij leren?

En moeilijke situatie, ik denk dat de verstandige mensen meer tips hebben dan ik..
  woensdag 19 november 2008 @ 15:12:21 #108
331 Merel
Be here now.
pi_63346661
quote:

Is dat goed of slecht?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63346674
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou even wachten op Greys qua advies en dat van mij links laten liggen. Dat van mij zou nl. zijn om tegen dat jochie te zeggen dat jij weer gehoord hebt dat zíjn vader een homo is (en dat dat natuurlijk niks erg is)

Als Goodbyes optie niet werkt, is dit niet eens zo'n slecht idee
  woensdag 19 november 2008 @ 15:13:24 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63346701
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou even wachten op Greys qua advies en dat van mij links laten liggen. Dat van mij zou nl. zijn om tegen dat jochie te zeggen dat jij weer gehoord hebt dat zíjn vader een homo is (en dat dat natuurlijk niks erg is)

pi_63346714
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Krijg ik een zusje?
Neuh, of ik moet iets hebben opgedaan van een fiessse WC bril, want me en de mister staan een beetje droog lately.

In het geval van wc bril: dan hoop ik op een mooi donker kindje
pi_63346739
Ja maar Anos en Vivi, je weet helemaal niet hoe dat joch erbij komt. Of zijn papa het expliciet heeft gezegd, of dat ie misschien wat 'praatjes' heeft opgevangen (want mensen hebben een mening over die relatie) en verkeerd geinterpreteerd. Ga er niet meteen vanuit dat de papa in kwestie dat expliciet heeft gezegd. Is dat wel zo, dan kun je daar best een stevige mening over geven, maar zet niet meteen boos in!

Zegt de buitenstaander. Kan me wel voorstellen dat je er chagrijnig van bent hoor
Ik was ook altijd bloody giftig als ik weer hoorde wat voor totale bullshit er weer over mij door het durp ging
  woensdag 19 november 2008 @ 15:14:23 #113
331 Merel
Be here now.
pi_63346743
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef Ewelina het volgende:
SPOILER
Dat lijkt me wat weinig, sta je daar in je eentje tegen jezelf te kletsen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 19 november 2008 @ 15:14:51 #114
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63346749
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Vivi, je vent is toch gewoon betrokken bij het leven en de opvoeding van je zoontje?

In dat geval zou ik er wel even melding van maken. Gewoon beschaafd opmerken dat jongetje x dat zei, en dat je dat vervelend vond tegenover je zoon.
Ja, zoals ik al zei. we LATten en de moeder van die kids weet dat ook en kent Stan zelfs ook nog, Daarom is het ook zo achterluk...
pi_63346750
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Neuh, of ik moet iets hebben opgedaan van een fiessse WC bril, want me en de mister staan een beetje droog lately.

In het geval van wc bril: dan hoop ik op een mooi donker kindje
Too bad, een Catootje zou de wereld goed doen

Enneh, in het geval van dat laatste heb je some explaining te doen ben ik bang
pi_63346758
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef Merel het volgende:

[..]

woensdag 19 november 2008 @ 15:15:21 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63346769
quote:
Overgang!
  woensdag 19 november 2008 @ 15:16:07 #118
331 Merel
Be here now.
pi_63346786
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar Anos en Vivi, je weet helemaal niet hoe dat joch erbij komt. Of zijn papa het expliciet heeft gezegd, of dat ie misschien wat 'praatjes' heeft opgevangen (want mensen hebben een mening over die relatie) en verkeerd geinterpreteerd. Ga er niet meteen vanuit dat de papa in kwestie dat explicie hefet gezegd.
Ja dat bedoel ik dus ook, voor hetzelfde geld heeft dat jochie zelf een beetje vreemde conclusies getrokken uit iets wat hij maar half begrepen heeft.
pi_63346788
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef Merel het volgende:

[..]

Oeps Ik bedoel natuurlijk 2 paar ogen.
  woensdag 19 november 2008 @ 15:16:49 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63346804
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Wat goed, ik moet mijn administratie doos ook maar eens aanpakken!

Oh kleren vouwen is leuk, ik had in een kleding winkel moeten gaan werken! Kun je wel goed strijken? Ik kan dat niet Wie vindt strijken leuk en wil het mij leren?

En moeilijke situatie, ik denk dat de verstandige mensen meer tips hebben dan ik..
Ik heb niet eens een strijkplank, ik wil geen meubelstukken die slanker zijn dan ik..
pi_63346805
quote:
Nee
pi_63346815
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Overgang!
Kutwijf!!

Zou het?
pi_63346833
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een strijkplank, ik wil geen meubelstukken die slanker zijn dan ik..
Goed idee!! * Goodbye Doet dweil de deur uit!
pi_63346863
SPOILER
pi_63346874
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Kutwijf!!

Zou het?
Mijn mama is 54 en die moet nog! Nee joh!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')