quote:Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef conleche het volgende:
Over onbevlekte ontvangenis gesproken: ik ben al bijna een week overtijd!
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Vivi het volgende:
Ik heb gisteren áááál mijn administratie geordend..oke, noodgedwongen want ik zocht een onontbeerlijk belastingdinges. Maar nu zit alles weer opvolgorde
.
Ik moet eigenlijk mijn klerenkast (neem dit vooral letterlijk) weer es doen want er liggen nu alleen nog onherkenbare kluwens in..ik haat opvouwen.![]()
Oh en even kruisbestuiving uit het speeltuinbankje:
OUD-achtig verhaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 19-11-2008 15:16:41 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
spuit elfquote:Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie administratiela. Daar flikker ik alle belangrijke papieren los in en als ik iets nodig heb dan gaat de la op z'n kop. En als ik dan heb gevonden wat ik zoek, gooi ik gewoon alles weer los terug in de la. Goed systeem!
Wat betreft je OUD-praatje, zou je niet gewoon poeslief kunnen zeggen "Joh, jouw kind zei dat Dean geen vader heeft, hoe komt ie daar nou bij?" en en je verdere course of action kunnen laten afhangen van hoe vriendelijk het antwoord is..?
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]Gelukkig vinden jullie mij niet overdreven want zo ervaar ik het dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Vivi het volgende:
Ik heb gisteren áááál mijn administratie geordend..oke, noodgedwongen want ik zocht een onontbeerlijk belastingdinges. Maar nu zit alles weer opvolgorde
.
Ik moet eigenlijk mijn klerenkast (neem dit vooral letterlijk) weer es doen want er liggen nu alleen nog onherkenbare kluwens in..ik haat opvouwen.![]()
Oh en even kruisbestuiving uit het speeltuinbankje:
OUD-achtig verhaal!Wat goed, ik moet mijn administratie doos ook maar eens aanpakken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh kleren vouwen is leuk, ik had in een kleding winkel moeten gaan werken! Kun je wel goed strijken? Ik kan dat nietWie vindt strijken leuk en wil het mij leren?
En moeilijke situatie, ik denk dat de verstandige mensen meer tips hebben dan ik..
Als Goodbyes optie niet werkt, is dit niet eens zo'n slecht ideequote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou even wachten op Greys qua advies en dat van mij links laten liggen. Dat van mij zou nl. zijn om tegen dat jochie te zeggen dat jij weer gehoord hebt dat zíjn vader een homo is(en dat dat natuurlijk niks erg is)
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou even wachten op Greys qua advies en dat van mij links laten liggen. Dat van mij zou nl. zijn om tegen dat jochie te zeggen dat jij weer gehoord hebt dat zíjn vader een homo is(en dat dat natuurlijk niks erg is)
Neuh, of ik moet iets hebben opgedaan van een fiessse WC bril, want me en de mister staan een beetje droog lately.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef Ewelina het volgende:Dat lijkt me wat weinig, sta je daar in je eentje tegen jezelf te kletsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ja, zoals ik al zei. we LATten en de moeder van die kids weet dat ook en kent Stan zelfs ook nog, Daarom is het ook zo achterluk...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Vivi, je vent is toch gewoon betrokken bij het leven en de opvoeding van je zoontje?
In dat geval zou ik er wel even melding van maken. Gewoon beschaafd opmerken dat jongetje x dat zei, en dat je dat vervelend vond tegenover je zoon.
Too bad, een Catootje zou de wereld goed doenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh, of ik moet iets hebben opgedaan van een fiessse WC bril, want me en de mister staan een beetje droog lately.
In het geval van wc bril: dan hoop ik op een mooi donker kindje
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat weinig, sta je daar in je eentje tegen jezelf te kletsen
Overgang!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef conleche het volgende:
Ja dat bedoel ik dus ook, voor hetzelfde geld heeft dat jochie zelf een beetje vreemde conclusies getrokken uit iets wat hij maar half begrepen heeft.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar Anos en Vivi, je weet helemaal niet hoe dat joch erbij komt. Of zijn papa het expliciet heeft gezegd, of dat ie misschien wat 'praatjes' heeft opgevangen (want mensen hebben een mening over die relatie) en verkeerd geinterpreteerd. Ga er niet meteen vanuit dat de papa in kwestie dat explicie hefet gezegd.
Oepsquote:Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat weinig, sta je daar in je eentje tegen jezelf te kletsen
Ik heb niet eens een strijkplank, ik wil geen meubelstukken die slanker zijn dan ik..quote:Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wat goed, ik moet mijn administratie doos ook maar eens aanpakken!
Oh kleren vouwen is leuk, ik had in een kleding winkel moeten gaan werken! Kun je wel goed strijken? Ik kan dat nietWie vindt strijken leuk en wil het mij leren?
En moeilijke situatie, ik denk dat de verstandige mensen meer tips hebben dan ik..
Neequote:Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef conleche het volgende:
Goed idee!! * Goodbye Doet dweil de deur uit!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkplank, ik wil geen meubelstukken die slanker zijn dan ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |