onverkapte kijk mij populair zijn postquote:Op woensdag 19 november 2008 09:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo erg om te sluiten, zat in een van mn andere SC's
Dat ik er post wil niet zeggen dat ik populair ben natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 09:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
onverkapte kijk mij populair aandachtshoer zijn post
Jawel, gewoon doen alsof!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ik er post wil niet zeggen dat ik populair ben natuurlijk
Oeh, ik ben ook benieuwd!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zo benieuwd naar de stoelen!
Hopelijk zijn ze hun geld waard
Ik denk dat ik als chauffeur toch een botsing met een auto geprefereerd had boven een boom.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
DUIZEL – De chauffeur en een passagier van een lijnbus zijn maandagochtend gewond geraakt bij een ongeval in Duizel. Een 36-jarige automobilist uit het Belgische Turnhout schampte tegen acht uur de bus toen hij al slingerend over de Hapertseweg reed.
De 30-jarige Eindhovense buschauffeur knalde daardoor tegen een boom. Een 50-jarige passagier uit Reusel moest net als hij naar het ziekenhuis.
Getuigen voorkwamen dat de Belgische boosdoener kon ontsnappen. Hij reed weg, maar getuigen achtervolgden hem en waarschuwden de politie. Die hield de dronken Turnhoutse automobilist aan. Zijn rijbewijs is ingenomen en de man is in verzekering gesteld.
Dat lijkt me logisch reaal...quote:Op woensdag 19 november 2008 09:37 schreef r8ality het volgende:
Ik denk dat die busschauffeur ook uitgeweken is. Met je 1000kg auto tegen een 10-tons bus geeft niet dit effect...
Neh, dat zou inderdaad een kapot spatbord opgeleverd hebben, niet veel meer.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:37 schreef r8ality het volgende:
Ik denk dat die busschauffeur ook uitgeweken is. Met je 1000kg auto tegen een 10-tons bus geeft niet dit effect...
Ik weet het niet...quote:Op woensdag 19 november 2008 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als chauffeur toch een botsing met een auto geprefereerd had boven een boom.Zeker als je een bus bent. Verkeerde keuze dus om zich van de weg te laten drukken door die auto.
Klopt, want bij een frontale botsing ben je harmlessquote:Op woensdag 19 november 2008 09:55 schreef r8ality het volgende:
Ik wijk echt niet uit. Omdat iemand anders iets verkeerd doet moet ik maar fijn gewond raken? Hell no. Dan maar frontaal erop.
Ja want dan raak je niet gewond...Joostquote:Op woensdag 19 november 2008 09:55 schreef r8ality het volgende:
Ik wijk echt niet uit. Omdat iemand anders iets verkeerd doet moet ik maar fijn gewond raken? Hell no. Dan maar frontaal erop.
Ben benieuwd of jij in een reflexbeweging zo helder kan redeneren.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:05 schreef r8ality het volgende:
Als ik in een bus rijd en er komt een auto aan, kies ik liever voor de auto dan voor een boom.
Met m'n eigen auto en bijvoorbeeld een vrachtwagen, doe mij de boom dan maar.
Ik vraag me af of je tijd hebt om die afweging te maken op het moment dat het gebeurtquote:Op woensdag 19 november 2008 10:05 schreef r8ality het volgende:
Als ik in een bus rijd en er komt een auto aan, kies ik liever voor de auto dan voor een boom.
Klopt. Daarom " train" ik mezelf altijd om bijvoorbeeld bij dreigende botsingen wel gewoon door te rijden, i.p.v. mensen weer de voordeel van de twijfel te geven. Dat wil niet zeggen dat ik moedwillig botsingen veroorzaak, maar probeer wel een gezonde reflex te ontwikkelen. Zelfde geldt voor noodstops en uitwijken. Toch de rem loslaten om nog te kunnen sturen e.d.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:02 schreef ArTiC het volgende:
Het druist tegen je natuur in om niet aan de kant te gaan als er iets frontaal op je af komt.
Daarnaast kun je beter tegen iets rijden wat stilstaat dan iets wat ook nog energie in tegengestelde richting levert
Als je tijd hebt om te kiezen en het niet in een reflex gebeurt...quote:Op woensdag 19 november 2008 10:05 schreef r8ality het volgende:
Ik heb nog een Joost in mn MSN.quote:
Het spreekwoord "Joost mag het weten" kunnen ze wel veranderen in "Joost weet het beter"quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog een Joost in mn MSN.
Die komt uit Nijmegen.
Nu staat er bij die van hier iets over Nijmegen in zn MSN-naam en raak ik helemaal in de war
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het spreekwoord "Joost mag het weten" kunnen ze wel veranderen in "Joost weet het beter"
ik heb gehulpt..stomme niet brabandersquote:Op woensdag 19 november 2008 10:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[R&P SC] Niet-Brabanders ftw
Mijn schuld, ik zei afgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |