Utrecht FTW!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Oh god, niet weer die kutdiscussies over welke stad/welk gehucht beter is.
Het is een provincie.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Oh god, niet weer die kutdiscussies over welke stad/welk gehucht beter is.
Flashbacks naar WO2.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet ik nu in mn eentje heel Brabant gaan zitten verdedigen hier ?
Hey ik ben er wel opgegroeid ja!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, ik ben Brabantse, ik mag dat zeggen zonder dat ik er verder iets in die richting mee bedoel
Stelletje niet-Brabanders
Ja, maar jij staat aan hun kantquote:Op woensdag 19 november 2008 10:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey ik ben er wel opgegroeid ja!
Die provincie stond inderdaad wel bovenaan mijn lijstje om een 'speciale' prijs te winnen, jaquote:
Speciale prijs?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die provincie stond inderdaad wel bovenaan mijn lijstje om een 'speciale' prijs te winnen, ja.
Nee hoor, ik ben dol op Brabant. Ik zou maar wat graag terug willen naar Eindhovenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar jij staat aan hun kant
Afgewerkt is Brabants en jij bent het gewoon vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |