Oh ja, dat was hetquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:57 schreef Jelief het volgende:
Reinhilde: omdat ze bij Twan met 42 weken nog potdicht zat : Zwangerschap en geboorte deel 415
Je bent gekquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:54 schreef Reinhilde het volgende:
Jij droomde ook van die rare dingen toch Dakota?
Ik heb gisteren gedroomd dat ik samen met Maneki, die bep op haar rug had in de draagdoek, door het oerwoud van Thailand ging lopen, op zoek naar ingredienten voor taarten.
En vannacht droomde ik dat mijn lief me vermoordde,ik ben gillend wakker geworden!
![]()
Wat ga jij vandaag doen om de tijd te doden?
kom ik jou daarna schoonmakenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:23 schreef maffemuts het volgende:
en ik kom m opeten
Onrustig nachtje gehad. eerst dokter.
hier waait de make-up van mijn gezicht (rhoon, onder de rook van rotterdam)quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:04 schreef Dakota het volgende:
de vogeltjes vliegen achteruit
Ik ben trouwens echt verzot op dit weer
Was even druk op het werk... maar ik maak graag gebruik van je aanbodquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef Reinhilde het volgende:
Leuk he Fruppel?![]()
Diaan, ik heb een e-book over acupressure, daar staat ook wat in over baby draaien. Als die Moax niet helpt, zal ik dat dan naar je mailen?
popstars natuurlijk, aangezien het zo'n klootviolenshow is dit jaar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier waait de make-up van mijn gezicht (rhoon, onder de rook van rotterdam)
al nieuws van een babyuiltje???![]()
![]()
fijn dat dakota junior nog veilig binnen zit, maar vervelend dat jij zo onrustig kunt slapen ed snachts
de rugklachten zoals ik die gisteren had zijn verdwenen, maar ik heb vannacht verkeerd gelegen ofzo, ik heb me toch een pijn onder mijn rechterschouderblad nu, ik kan mijn lichaam bijna niet naar rechts draaienmanlief heeft al gewreven met srl-gelei maar werkt niet echt, warm wrijven werkt wel een beetje tegen de pijn.
vanavond ga ik maar de fellowshop of the ring kijken (als ik m uitzit, hij duurt van half negen tot tien voor twaalf) wat gaan de andere dames kijken vanavond???
maffemuts
hoe is het met raissa en carmella???
iemand vergeten? sorry, ben net een zeef![]()
Thanks for askingquote:
uit profiel van owlet:quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef Igraine het volgende:
N ee hoor, hier ben ik. Gewoon lekker uitgeslapen op mijn dagje alleen thuis. Owlet verdenk ik er wel van, daar heb ik al twee dagen niets van gezien, toch?
quote:laatste bezoek: 1 dag, 17 uur geleden.
ga eens baren danquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef Igraine het volgende:
N ee hoor, hier ben ik. Gewoon lekker uitgeslapen op mijn dagje alleen thuis. Owlet verdenk ik er wel van, daar heb ik al twee dagen niets van gezien, toch?
Eh ja, wat mij betreft, maar ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:41 schreef Dakota het volgende:
[..]
ga eens baren dan![]()
we willen babietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |