Hij heeft een filmpje gemaakt over een Mirage spel. En ik stuurde hem een berichtje dat ik wel een keertje dat spel met hem wil spelenquote:
 he said:' LOL, ofcourse we can play the game by cam!
  he said:' LOL, ofcourse we can play the game by cam!  '
' 

Goede koffie zettenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat moet een PA doen dan en hoeveel betaal je

Ik zal je wel een gezond ontbijtje makenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn leven makkelijker maken?

Kijk naar Wonderer? Dat zegt dus niksquote:Op woensdag 19 november 2008 10:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij heeft een filmpje gemaakt over een Mirage spel. En ik stuurde hem een berichtje dat ik wel een keertje dat spel met hem wil spelenhe said:' LOL, ofcourse we can play the game by cam!
'
[ afbeelding ]
Jammer dat hij in amerika woont

Ik ga toch geen apparaat in huis halen wat ik zelf nooit gebruik, alleen maar omdat de gasten dat willen?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als iemand mij oploskoffie voor zou zetten, loop ik gelijk de deur uit
 Haal jij een fitnessapparaat in huis als ik wil fitnessen dan? Of als de gasten op de Wii willen spelen, haalt HIW dan een Wii vanonder zijn steen uit?
 Haal jij een fitnessapparaat in huis als ik wil fitnessen dan? Of als de gasten op de Wii willen spelen, haalt HIW dan een Wii vanonder zijn steen uit?

Kom kom, je wil je gasten toch wel verwennen of doe je dat alleen in bed?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch geen apparaat in huis halen wat ik zelf nooit gebruik, alleen maar omdat de gasten dat willen?Haal jij een fitnessapparaat in huis als ik wil fitnessen dan? Of als de gasten op de Wii willen spelen, haalt HIW dan een Wii vanonder zijn steen uit?

Dat bed dat staat er al en gebruik ik ook solo. Dat heb ik niet speciaal voor de gasten gekocht!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom kom, je wil je gasten toch wel verwennen of doe je dat alleen in bed?
 Kijk, een fles cassis, een bepaald soort koekje of likeur wil ik nog best kopen voor gasten ook al drink of eet ik het zelf niet, maar een koffiezetapparaat kopen terwijl ik geen koffie drink.... neuh. Dan gaan ze maar op de hoek drinken
 Kijk, een fles cassis, een bepaald soort koekje of likeur wil ik nog best kopen voor gasten ook al drink of eet ik het zelf niet, maar een koffiezetapparaat kopen terwijl ik geen koffie drink.... neuh. Dan gaan ze maar op de hoek drinken  

Hangt er denk ik ook een beetje vanaf hoeveel vrienden je hebt die echt houden van een goede kop koffie. Bij mij zijn dat er best veel maar met die gasten ga ik dan weer naar de Brandmeesters of Coffee Company.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bed dat staat er al en gebruik ik ook solo. Dat heb ik niet speciaal voor de gasten gekocht!Kijk, een fles cassis, een bepaald soort koekje of likeur wil ik nog best kopen voor gasten ook al drink of eet ik het zelf niet, maar een koffiezetapparaat kopen terwijl ik geen koffie drink.... neuh. Dan gaan ze maar op de hoek drinken

A.s. maandag is m'n eerste dag!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog niet aan het werk CDP?

Ah vandaar...ik had zaterdag al sneaky gekekenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
A.s. maandag is m'n eerste dag!

Voor echte echte echte koffieliefhebbers is koffie uit een standaard apparaat toch niet goed genoeg dus dan kun je beter ergens anders gaan drinkenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hangt er denk ik ook een beetje vanaf hoeveel vrienden je hebt die echt houden van een goede kop koffie. Bij mij zijn dat er best veel maar met die gasten ga ik dan weer naar de Brandmeesters of Coffee Company.

Heel vreemd, maar gasten willen bij mij wel altijd koffie, ze hebben nooit gevraagd om te fitnessenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch geen apparaat in huis halen wat ik zelf nooit gebruik, alleen maar omdat de gasten dat willen?Haal jij een fitnessapparaat in huis als ik wil fitnessen dan? Of als de gasten op de Wii willen spelen, haalt HIW dan een Wii vanonder zijn steen uit?
 Ik heb ook bv een logeerbed voor gasten terwijl ik dat ook nooit gebruik dus waarom geen koffieapparaat
 Ik heb ook bv een logeerbed voor gasten terwijl ik dat ook nooit gebruik dus waarom geen koffieapparaat  

How's the bet?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.

Ja, dat kan gewoon.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:10 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen hier!
Iemand ervaring met een bodygroom onder de douche?

Sommigen hebben het wat minder breed dan jij mister posh. Ik ga geen apparaten aanschaffen die 2x per jaar uit de kast komen alleen maar omdat vrienden dat willen.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heel vreemd, maar gasten willen bij mij wel altijd koffie, ze hebben nooit gevraagd om te fitnessenIk heb ook bv een logeerbed voor gasten terwijl ik dat ook nooit gebruik dus waarom geen koffieapparaat

Ik moet m'n telefoon nog aanrakenquote:

Goed zoquote:Op woensdag 19 november 2008 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet m'n telefoon nog aanraken

Ben je gestopt met bellen?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet m'n telefoon nog aanraken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |