Klopt ja, bij mij is het alweer maanden 40,-quote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
37,50 voor alleen knippen. Voor Amsterdamse maatstaven valt dat op zich nog wel mee geloof ik.

Het was eigenlijk 20 euro nog wat en dan met een kortingskaart oid.
 Het was eigenlijk 20 euro nog wat en dan met een kortingskaart oid.

Alleen zijn ze daar minder 'hip'?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:07 schreef MrBrightside het volgende:
In Nunspeet betaalde ik maar 15,50.Het was eigenlijk 20 euro nog wat en dan met een kortingskaart oid.

Je had nooit verwacht dat ik online zou zijn?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:07 schreef MisterO het volgende:
nou ja zeg

Niet alles wat ik zeg draait om jouquote:Op woensdag 19 november 2008 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je had nooit verwacht dat ik online zou zijn?

Voor Nunspeetse begrippen zijn ze wel heel hip. Van die typische mbo snolletjes. Het meisje dat me de vorige knipte wist alleen niet wie Victor & Rolf waren, toen was ik er een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen zijn ze daar minder 'hip'?

Maar ja wie weet nou eigenlijk zeker wie Victor en wie Rolf is.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:15 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Voor Nunspeetse begrippen zijn ze wel heel hip. Van die typische mbo snolletjes. Het meisje dat me de vorige knipte wist alleen niet wie Victor & Rolf waren, toen was ik er een beetje klaar mee.

We willen wel voor en na foto's hé?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:16 schreef MrBrightside het volgende:
Im off, bye.

Als iemand mij oploskoffie voor zou zetten, loop ik gelijk de deur uitquote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen koffiezetapparaat thuis. Ik lust geen koffie en gasten die drinken maar lekker oploskoffie en anders moeten ze niet zeiken en net als ik thee drinken

Nu snap ik ook meteen waarom je Ang3l steeds afzegt.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als iemand mij oploskoffie voor zou zetten, loop ik gelijk de deur uit
Goedemorgen, een veels te korte nacht en nu eerst goede koffie

Wel als ik straks mn diploma haal en een goede baan vindquote:Op woensdag 19 november 2008 10:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dus in Amsterdam wonen is sowieso financieel niet haalbaar voor je?

Ik zoek nog een PAquote:Op woensdag 19 november 2008 10:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel als ik straks mn diploma haal en een goede baan vind

Die zo lekker kon eten?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:32 schreef MisterO het volgende:
Ik heb trouwens een privebericht gekregen van die blonde Youtube jongen die ik jou liet zien

quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die zo lekker kon eten?

Wat moet een PA doen dan en hoeveel betaal jequote:

Mijn leven makkelijker maken?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat moet een PA doen dan en hoeveel betaal je

Hij heeft een filmpje gemaakt over een Mirage spel. En ik stuurde hem een berichtje dat ik wel een keertje dat spel met hem wil spelenquote:
 he said:' LOL, ofcourse we can play the game by cam!
  he said:' LOL, ofcourse we can play the game by cam!  '
' 

Goede koffie zettenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat moet een PA doen dan en hoeveel betaal je

Ik zal je wel een gezond ontbijtje makenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn leven makkelijker maken?

Kijk naar Wonderer? Dat zegt dus niksquote:Op woensdag 19 november 2008 10:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij heeft een filmpje gemaakt over een Mirage spel. En ik stuurde hem een berichtje dat ik wel een keertje dat spel met hem wil spelenhe said:' LOL, ofcourse we can play the game by cam!
'
[ afbeelding ]
Jammer dat hij in amerika woont

Ik ga toch geen apparaat in huis halen wat ik zelf nooit gebruik, alleen maar omdat de gasten dat willen?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als iemand mij oploskoffie voor zou zetten, loop ik gelijk de deur uit
 Haal jij een fitnessapparaat in huis als ik wil fitnessen dan? Of als de gasten op de Wii willen spelen, haalt HIW dan een Wii vanonder zijn steen uit?
 Haal jij een fitnessapparaat in huis als ik wil fitnessen dan? Of als de gasten op de Wii willen spelen, haalt HIW dan een Wii vanonder zijn steen uit?

Kom kom, je wil je gasten toch wel verwennen of doe je dat alleen in bed?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch geen apparaat in huis halen wat ik zelf nooit gebruik, alleen maar omdat de gasten dat willen?Haal jij een fitnessapparaat in huis als ik wil fitnessen dan? Of als de gasten op de Wii willen spelen, haalt HIW dan een Wii vanonder zijn steen uit?

Dat bed dat staat er al en gebruik ik ook solo. Dat heb ik niet speciaal voor de gasten gekocht!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom kom, je wil je gasten toch wel verwennen of doe je dat alleen in bed?
 Kijk, een fles cassis, een bepaald soort koekje of likeur wil ik nog best kopen voor gasten ook al drink of eet ik het zelf niet, maar een koffiezetapparaat kopen terwijl ik geen koffie drink.... neuh. Dan gaan ze maar op de hoek drinken
 Kijk, een fles cassis, een bepaald soort koekje of likeur wil ik nog best kopen voor gasten ook al drink of eet ik het zelf niet, maar een koffiezetapparaat kopen terwijl ik geen koffie drink.... neuh. Dan gaan ze maar op de hoek drinken  

Hangt er denk ik ook een beetje vanaf hoeveel vrienden je hebt die echt houden van een goede kop koffie. Bij mij zijn dat er best veel maar met die gasten ga ik dan weer naar de Brandmeesters of Coffee Company.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bed dat staat er al en gebruik ik ook solo. Dat heb ik niet speciaal voor de gasten gekocht!Kijk, een fles cassis, een bepaald soort koekje of likeur wil ik nog best kopen voor gasten ook al drink of eet ik het zelf niet, maar een koffiezetapparaat kopen terwijl ik geen koffie drink.... neuh. Dan gaan ze maar op de hoek drinken

A.s. maandag is m'n eerste dag!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog niet aan het werk CDP?

Ah vandaar...ik had zaterdag al sneaky gekekenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
A.s. maandag is m'n eerste dag!

Voor echte echte echte koffieliefhebbers is koffie uit een standaard apparaat toch niet goed genoeg dus dan kun je beter ergens anders gaan drinkenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hangt er denk ik ook een beetje vanaf hoeveel vrienden je hebt die echt houden van een goede kop koffie. Bij mij zijn dat er best veel maar met die gasten ga ik dan weer naar de Brandmeesters of Coffee Company.

Heel vreemd, maar gasten willen bij mij wel altijd koffie, ze hebben nooit gevraagd om te fitnessenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch geen apparaat in huis halen wat ik zelf nooit gebruik, alleen maar omdat de gasten dat willen?Haal jij een fitnessapparaat in huis als ik wil fitnessen dan? Of als de gasten op de Wii willen spelen, haalt HIW dan een Wii vanonder zijn steen uit?
 Ik heb ook bv een logeerbed voor gasten terwijl ik dat ook nooit gebruik dus waarom geen koffieapparaat
 Ik heb ook bv een logeerbed voor gasten terwijl ik dat ook nooit gebruik dus waarom geen koffieapparaat  

How's the bet?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.

Ja, dat kan gewoon.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:10 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen hier!
Iemand ervaring met een bodygroom onder de douche?

Sommigen hebben het wat minder breed dan jij mister posh. Ik ga geen apparaten aanschaffen die 2x per jaar uit de kast komen alleen maar omdat vrienden dat willen.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heel vreemd, maar gasten willen bij mij wel altijd koffie, ze hebben nooit gevraagd om te fitnessenIk heb ook bv een logeerbed voor gasten terwijl ik dat ook nooit gebruik dus waarom geen koffieapparaat

Ik moet m'n telefoon nog aanrakenquote:

Goed zoquote:Op woensdag 19 november 2008 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet m'n telefoon nog aanraken

Ben je gestopt met bellen?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet m'n telefoon nog aanraken

Wat bedoel je nou? De lunch van SAJ isquote:
 ? Lunchen met SAJ is
? Lunchen met SAJ is  ? Of SAJ als lunch is
? Of SAJ als lunch is  ? Of een combinatie van dit alles
? Of een combinatie van dit alles  ?
?

Wat vond u van de lunch meneer?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
MrO? Ga eens lunch halen of zo.....ik heb honger

quote:Op woensdag 19 november 2008 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? De lunch van SAJ is? *check*
Lunchen met SAJ is? *check*
Of SAJ als lunch is?

Of een combinatie van dit alles?

Fijn, alleen jammer dat ik samen met het paupervolk in de supermarkt moest staan om het te halen.quote:

Volgende keer haal ik je wel een lekkere lunch, heb het nu te druk baasquote:Op woensdag 19 november 2008 11:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Fijn, alleen jammer dat ik samen met het paupervolk in de supermarkt moest staan om het te halen.
 al die extra taken die je mij hebt gegeven zijn al zwaar genoeg...
  al die extra taken die je mij hebt gegeven zijn al zwaar genoeg...

Tssk, je hoeft alleen maar onder het bureau te zuigen.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgende keer haal ik je wel een lekkere lunch, heb het nu te druk baasal die extra taken die je mij hebt gegeven zijn al zwaar genoeg...

Daaaag, ik ga echt niet stofzuigen... ben geen dienstmeisjequote:Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tssk, je hoeft alleen maar onder het bureau te zuigen.

Oh ja dat was jij ja... Maar goed het gaat me meer om de vraag of dat nou echt beter is voor daar beneden en of je putje dan niet gigantisch verstopt raakt...quote:Op woensdag 19 november 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dat kan gewoon.
Al moet je bij een bodygroom eigenlijk niet bij mij zijn want ik heb het gepresteerd om de mijne te slopen door de kop er af te breken

Ik had even een persoonsgebonden tijdelijke sms-stop ingelast.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ben je gestopt met bellen?

Niet, oh dan leg ik het nog een keer uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daaaag, ik ga echt niet stofzuigen... ben geen dienstmeisje

En hoe lang ben je al clean?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had even een persoonsgebonden tijdelijke sms-stop ingelast.

Ik kan TMM sturen?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daaaag, ik ga echt niet stofzuigen... ben geen dienstmeisje

72 uur. Maar net de deadline gehaald en verbroken.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En hoe lang ben je al clean?

Trillende handjes?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had even een persoonsgebonden tijdelijke sms-stop ingelast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.

Ja maar ik hou van nutteloze apparaten , zo heb ik ook allerlei kookapparaten in de kast staan, terwijl ik nooit kookquote:Op woensdag 19 november 2008 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommigen hebben het wat minder breed dan jij mister posh. Ik ga geen apparaten aanschaffen die 2x per jaar uit de kast komen alleen maar omdat vrienden dat willen.
 Ik ben echt zo iemand als in in zo'n electronicazaak sta die dan denkt "hee dat is best handig" en het dan koopt en een jaar later het ding in de verpakking tegenkomt in de kast
 Ik ben echt zo iemand als in in zo'n electronicazaak sta die dan denkt "hee dat is best handig" en het dan koopt en een jaar later het ding in de verpakking tegenkomt in de kast  

quote:Op woensdag 19 november 2008 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Trillende handjes?Viel mee. 20 minuten onder de douche hielpen met de woorden bij elkaar puzzelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. You know when you close your eyes and wish for something?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.

Quote van iemand:quote:Op woensdag 19 november 2008 12:19 schreef Ang3l het volgende:
De enige 2 dingen die zo heb zijn een kruimeldief en een staafmixer

Je GSM is waterdicht hoop ik?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Viel mee. 20 minuten onder de douche hielpen met de woorden bij elkaar puzzelen.

Hij lag gewoon op t plankje.quote:

O dat plankje moet je me dan de volgende keer ff aanwijzen, dan leg ik de mijne dara ook opquote:Op woensdag 19 november 2008 12:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij lag gewoon op t plankje.

Zal ik doen!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
O dat plankje moet je me dan de volgende keer ff aanwijzen, dan leg ik de mijne dara ook op

Moet wel wennen, ik zie opeens mijn voorhoofd weer en zo.
 Moet wel wennen, ik zie opeens mijn voorhoofd weer en zo.

foto?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:33 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben er weer.Moet wel wennen, ik zie opeens mijn voorhoofd weer en zo.

? Ik snap er niks van.
? Ik snap er niks van.

van hem. Het weekend was raar enzo en wilde ff wat afstand.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik moet het toch echt vragen, CDP waarvan had je een deadline/afkick/whatever? Ik snap er niks van.

Nou, die hebben ze wel bij de Blijmare in Nunspeet. Daar pas je goed (afgezien van het feit dat je hartstikke gay bent natuurlijk).quote:Op woensdag 19 november 2008 12:40 schreef hierissieweer het volgende:
Goede smorgens deze morgen!
ik wil deze:
[ afbeelding ]

WTF is dat ?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:40 schreef hierissieweer het volgende:
Goede smorgens deze morgen!
ik wil deze:
[ afbeelding ]

Je hebt er nachten niet van kunnen slapen?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:39 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Komt nog wel, ben nu te brak.

De bron in ede heeft ze ook, maar niet de regenboog versie en die wil ik juistquote:Op woensdag 19 november 2008 12:42 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nou, die hebben ze wel bij de Blijmare in Nunspeet. Daar pas je goed (afgezien van het feit dat je hartstikke gay bent natuurlijk).

een WWJD armbandjequote:

Inderdaad.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt er nachten niet van kunnen slapen?

en is het heel dom als ik niet weet waar WWJD voor staatquote:

aangezien je uit hier (in mijn neighbourhood) bekend ben, zou je het wel verwachtenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en is het heel dom als ik niet weet waar WWJD voor staat

What would Jesus Do.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
en is het heel dom als ik niet weet waar WWJD voor staat

Ik dacht zoiets van Wat wil jij dan ? maar dit kan ookquote:

Dat is alleen geen antwoord op de vraag of het dom is dat niet te weten.quote:

het is niet dom als je het niet weetquote:Op woensdag 19 november 2008 13:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is alleen geen antwoord op de vraag of het dom is dat niet te weten.

Ik wachtquote:Op woensdag 19 november 2008 12:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet, oh dan leg ik het nog een keer uit.

We worden wereldberoemd, Im telling you!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MisterO, vannacht komen we misschien op TV!
 De camera's waren constant op Jerre en mij gericht
  De camera's waren constant op Jerre en mij gericht  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |