quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe ging je rijexamen, watvoor handelingen/vragen enzulks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Ok.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
beetje over de snelweg toeren, beetje door de stad toeren toen 1keer fileparkeren en weer terug
Het parkeren ging helemaal fout, had slechte timing enzo dus alleen examinator zat in het vak![]()
![]()
maar dat maakt niets uit zolang je goed kijkt
![]()
Ook moest ik ergens voor rechts voorsorteren maar ik ging links voorsorteren (zei voor het examen voor de grap dat ik verschil tussen links en rechts niet wist toen hij dat vroeg) en toen gaf ik zonder te kijken een ruk aan het stuur,gelukkig had examinator het niet door..
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:15 schreef padlarf het volgende:
Jordeeh? wie is dat?Wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
HOIquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:15 schreef Devvie het volgende:
HEY BROEKPALING, IK HEB DE LAPO GEMIST DOOR MIJN BIJSTER INFORMATIEVE POST!!
Neejoh, een beetje over schakelaars of lampjes..quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik ben een beetje bang dat 'ie enge moeilijke vragen gaat stellen.
Ze stellen bijna geen vragenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik ben een beetje bang dat 'ie enge moeilijke vragen gaat stellen.
Ja, maar dat je zo aan het boeken bent en dan vraag 'ie wil je hier even stoppen. En dan moet je een stopplek zoeken enzulks.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neejoh, een beetje over schakelaars of lampjes..
3lampjes en 2knopjes kreeg ik
Maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar dat je zo aan het boeken bent en dan vraag 'ie wil je hier even stoppen. En dan moet je een stopplek zoeken enzulks.
Ok.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit
Dat doen ze sowieso alleen in woonwijkjes waar je dus in principe overal mag stoppen
Hoeveel heb je er al gehad?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok.Maar ik moet nog 20 lessen hoor.
Maar toch.
Bwhehehe, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
HAHAHA ik had mijn beeldscherm op zijn kop dus ik kon het toch lezeN!11!111!
NEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel heurquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:20 schreef Florian_ het volgende:
Doet msn het bij jullie ook niet?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:22 schreef Kopbal het volgende:
NSB-opmerkingen mogen inderdaad niet
Ruim 60 jaar na dato is dat toch wel grappig?
Na 60 jaar is een grap grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Plaatjes van 'werkkampen' krijg je alleen een note voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
auto rijden is leukquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
3x 90 min.![]()
Maar het gaat zeer goed, boven z'n verwachting zegt hij.
Dus je bent toch een man?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
3x 90 min.![]()
Maar het gaat zeer goed, boven z'n verwachting zegt hij.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Na 60 jaar is een grap grappig inderdaad.![]()
AIDS!!!11!111![]()
![]()
oja, nieuwe southpark vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mozes wat een teringzooiquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh??
Wat is het voor merk?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh??
Komt hij ook nog vooruit?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh??
ik vind hem niet mooiquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh??
TMFquote:
Wacht evenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die straight six engine, het geluid.
Jaquote:
Pure kwaliteit.quote:
Waarom?quote:
Posten PM, beiden. Jordeeeh 3 maanden, Kopbal 1 maand.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom?
En waarom heeft Jordeeeh nou een ban?
quote:
How sad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Posten PM, beiden. Jordeeeh 3 maanden, Kopbal 1 maand.
Haha, vetquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Your musical compatibility with jelle_kgb is Very High
Music you have in common includes Bloc Party, The Kooks, Muse, Snow Patrol and Death Cab for Cutie.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:46 schreef Silentalarm het volgende:
Straks is de hele SC geband. Ananas, Jordeeeh en Kopbal nu al.
Ik snap het probleem van PM's posten niet zo hoor, en zeker de tijd van de ban die eraan zit niet. Als het niet mag, ok, maar waarom geen 48 uur of een week?quote:
Ja, die balk is ook helemaal geel enzo.quote:
Voorlopig even niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:48 schreef Devvie het volgende:
[..]jordeeh is geen SC meer
die ging naar ONZ
Het gaat om het idee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:48 schreef Devvie het volgende:
[..]jordeeh is geen SC meer
die ging naar ONZ
Dat bedoel ik, 3 maanden. Dat is tot half feb.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik snap het probleem van PM's posten niet zo hoor, en zeker de tijd van de ban die eraan zit niet. Als het niet mag, ok, maar waarom geen 48 uur of een week?
Ja maar waarom zo fucking lang voor zo iets onzinnigs?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik handhaaf alleen de regels, zonder die regels hadden jullie geen forum.
Tijd voor een revolutie!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Weltruste!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef Silentalarm het volgende:
maar lieve SCers, Ik ga slapen.
Baggerse!
omdat de opbouwquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik snap het probleem van PM's posten niet zo hoor, en zeker de tijd van de ban die eraan zit niet. Als het niet mag, ok, maar waarom geen 48 uur of een week?
slapen is voor paupersquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef Silentalarm het volgende:
maar lieve SCers, Ik ga slapen.
Baggerse!
Er staat geen tijdsduur op het posten van een pm, het is gewoon banbaar. De duur wordt bepaald afhankelijk van je vorige ban en hoe je je sindsdien hebt gedragen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je kunt toch ook alleen de baggerusers eruit filteren (lees: mensen die niet in KLB posten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Is Kopbal dan al eerder geband?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Er staat geen tijdsduur op het posten van een pm, het is gewoon banbaar. De duur wordt bepaald afhankelijk van je vorige ban en hoe je je sindsdien hebt gedragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Die laatste reacties in dr foboquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:52 schreef Fortitudo het volgende:
BT durft zich voorlopig niet meer te vertonen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:53 schreef Fortitudo het volgende:
ik sta op 94 notesop hoeveel posts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieg niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:55 schreef Devvie het volgende:
[..]of is dat uitlokking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das de normale gang van zaken hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:46 schreef Silentalarm het volgende:
Straks is de hele SC geband. Ananas, Jordeeeh en Kopbal nu al.
Je hebt ook maar 852 post.quote:
Ja, was net twee weken terug van een weekban.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is Kopbal dan al eerder geband?
Daar gaat het niet om,quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das de normale gang van zaken hoor
oke, wist ik niet. Sorry Remlofquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, was net twee weken terug van een weekban.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om,![]()
Wanneer krijgt je gestipte varken een kerstmuts?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Lieg niet.dagdag achtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet hoeveel notes ik heb
Ok stelletje hokboeren
eigenlijk wel, ga naar dat topic in FEEquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Tzou eens tijd worden heh
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
dagdag achtig!![]()
kijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet hoeveel notes ik heb
BAZENSCHOENEN BKquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:00 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ] Wie is baziger? [ afbeelding ]
Rhythm
[ afbeelding ]
OF
BigKahuna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
Ja ehh.. dillema...quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:00 schreef BigKahuna het volgende:
Rhythm
[ afbeelding ]
OF
BigKahuna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
fok.nl/shopquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ben echt de n00b van de maand, maar waar kan ik dat zien?
Wat een pauperschoenen allemaal.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:00 schreef BigKahuna het volgende:
Rhythm
[ afbeelding ]
OF
BigKahuna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
Hoi!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:04 schreef Noorsbloed het volgende:
Bwehehehe
Soms is ibruprofen best prettig
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat een pauperschoenen allemaal.
Dit zijn bazenschoenen:
[ afbeelding ]
Dude relaxt ik zit netquote:
Heya !quote:
Als ik tijd heb typ ik dat recept morgen uitquote:
wtf is datquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat een pauperschoenen allemaal.
Dit zijn bazenschoenen:
[ afbeelding ]
Dat je Dsquared niet kent zegt genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:04 schreef Noorsbloed het volgende:
Bwehehehe
Soms is ibruprofen best prettig
scan het danquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als ik tijd heb typ ik dat recept morgen uit
Sorry ik ben echt tyfus druk op het moment
ik ken het wel maar het is aarslelijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat je Dsquared niet kent zegt genoeg.
Ik zei niet voor niets dat ik het moest ontcijferen schatquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:08 schreef gers het volgende:
[..]
ik ken het wel maar het is aarslelijk
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zei niet voor niets dat ik het moest ontcijferen schat
Band shirtsquote:
Maakt niet uit ..quote:
Mijn skateperiode is zo'n 5 jaar geleden gestoptquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:10 schreef padlarf het volgende:
als jullie dan toch met schoenen bezig zijn, ik heb zulks:
[ afbeelding ]
Die wil ik ook.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mijn skateperiode is zo'n 5 jaar geleden gestopt
Floris van Bommel![]()
[ afbeelding ]
ik draag vaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Dude, overzeas kunnen echt niet meerquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Band shirts
Overzeas
Kisten/skate schoenen
Oke.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Band shirts
Overzeas
Kisten/skate schoenen
wel waar iedere dag voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maakt niet uit ..
Je denkt toch nooit aan mij![]()
Wie bepaald in godensnaam voor mij wat ik aan moet trekken ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dude, overzeas kunnen echt niet meer![]()
Die had ik in de brugklasNu kijk ik die foto's terug en denk ik echt van "wtf dacht ik toen". Die pijpen waren zo wijd dat m'n hele (toendertijd) maat 44 schoenen eronder verborgen konden worden
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:13 schreef gers het volgende:
[..]
ik draag vaak
Australian
Cavello
Nike
UmbroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burberry kan ook best fout zijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet nogquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
Want ik hedde gedouched.
Joaquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ik ben meer van de nettere merken, Koop de laatste tijd veel van McGregor.
Mijn kleren zijn ook netjes hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ik ben meer van de nettere merken, Koop de laatste tijd veel van McGregor.
Je weet toch dat ik met je dol hequote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef gers het volgende:
[..]
wel waar iedere dag voor het slapen gaan![]()
ik kwam met het tapijtidee
Ik vind het zo schattig dat je altijd zo serieus reageertquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wie bepaald in godensnaam voor mij wat ik aan moet trekken ?![]()
Ik vind ze heerlijk zitten, en je hebt ze ook met wat smallere modellen tegenwoordig.
En ik draag gewoon egale overzeas niet met kettingen en schedels en zulks.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wie bepaald in godensnaam voor mij wat ik aan moet trekken ?![]()
Ik vind ze heerlijk zitten, en je hebt ze ook met wat smallere modellen tegenwoordig.
En ik draag gewoon egale overzeas niet met kettingen en schedels en zulks.
HAHA JE ZEI PIJPENquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:16 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar het is toch niet handig tijdens het knuppelen dadelijk struikel je over je broekspijpen
hihi ik zei pijpen
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik met je dol he![]()
Wij houden van elkaar
Ik ben altijd al meer "kakker" geweest. Maar vooral polo's. Tegenwoordig bijna alleen nog maar overhemden met een kaki (rib)broek. Het is echt al tijden gelden dat ik een spijkerbroek aan heb gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:15 schreef Florian_ het volgende:![]()
[..]
Joa
Ik was vroeger skater (heb zo'n 5 jaar fanatiek geskateboard) maar tegenwoordig ben ik meer van de nette kleding (pakken, overhemden enzulks)
Sorryquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat je altijd zo serieus reageert![]()
Maar wel goed dat je even erbij vertelt dat je geen kettingen en schedels gebruikt, want dat vind ik niet zo sexy
Ik draag op mijn werk dan ook een werkbroekquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:16 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar het is toch niet handig tijdens het knuppelen dadelijk struikel je over je broekspijpen
hihi ik zei pijpen
Waarvan ?quote:
Dat zijn dan wel weer pauperbroeken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:19 schreef Florian_ het volgende:
Als ik een belangrijke vergadering heb doe ik meestal deze aan
[ afbeelding ]
Nu heb ik de hik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:19 schreef Florian_ het volgende:
Als ik een belangrijke vergadering heb doe ik meestal deze aan
[ afbeelding ]
Huis?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry
Aard van het beestje
[..]
Ik draag op mijn werk dan ook een werkbroek
Geen overzeas
[..]
Waarvan ?
Ik heb ook echt een shitload polo's in de kast liggen jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben altijd al meer "kakker" geweest. Maar vooral polo's. Tegenwoordig bijna alleen nog maar overhemden met een kaki (rib)broek. Het is echt al tijden gelden dat ik een spijkerbroek aan heb gehad.
Momenteel loop ik op timberlands omdat het verschil tussen m'n gipspoot en m'n andere voet te groot is, maar normaal gesproken heb ik ook altijd nette schoenen aan.
Kleren maken de man.
Nee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een jas met fokking bontkraag.
foto?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een jas met fokking bontkraag.
SJEK DIE KRAAGquote:
Straks !quote:
Hmkay.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Straks !
Heb na 1 uur tijd genoeg![]()
Moet nu zo aan het werk.
Ik had een keer een toffe leren jas, maar die ging steeds kapot (de ritsquote:
Haha, zeker ook in alle kleuren van de regenboog.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een shitload polo's in de kast liggen ja![]()
Alleen kaki vind ik niet echt tof staan bij mezelf, draag meestal zwarte of donkerblauwe spijkerbroeken..of pakbroek
Kanker.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had een keer een toffe leren jas, maar die ging steeds kapot (de rits). Omdat de winkel die steeds op eigen kosten moest repareren boden ze me een nieuwe jas aan. Toen koos ik een toffe Hugo Boss jas, en hoefde ik maar 100 euro bij te leggen
Oftewel, een jas voor 300 ipv 700 euro
Ick woude ze nu zien.quote:
Onder een colbertje kan ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha, zeker ook in alle kleuren van de regenboog.
Ik heb ze nu nog amper aan, alleen met tennis, hockey of vakantie oid. Of over een overhemd.
Toch nog best vaak eigenlijk.
wtf een polo over een overhemdquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha, zeker ook in alle kleuren van de regenboog.
Ik heb ze nu nog amper aan, alleen met tennis, hockey of vakantie oid. Of over een overhemd.
Toch nog best vaak eigenlijk.
Je krijgt ze ook nog wel te zien.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ick woude ze nu zien.
Het is dat je een Viking baas bent die meisjes die aan de pil zijn bezwangert.
Ik hou niet zo van leren jassen. Ik heb nu zo'n wollen jas van McGregor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had een keer een toffe leren jas, maar die ging steeds kapot (de rits). Omdat de winkel die steeds op eigen kosten moest repareren boden ze me een nieuwe jas aan. Toen koos ik een toffe Hugo Boss jas, en hoefde ik maar 100 euro bij te leggen
Oftewel, een jas voor 300 ipv 700 euro
die kenden we alquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
The Wall is eigenlijk geen album, maar 1 lang nummer.
Ja, of 2. Kan prima.quote:
Ik hou m'n mond maar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker.
Mijn "outfit" kost totaal doorgaan net 130 eu ofzo?![]()
Er waren gasten in m'n klas met broeken van 300 eu, schoenen van 200.
En ik met m'n scapino skoenen doe er veel langer mee.
True, maar dat doe ik eigenlijk niet zo vaak. Ja, als het koud is voordat ik naar tennis ga.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je krijgt ze ook nog wel te zien.
Was zelfs van plan je uit te nodigen voor de house warming party !
Het is van dat hele fijne dunne zwarte leer..Niet van dat ruige Hells Angels leerquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van leren jassen. Ik heb nu zo'n wollen jas van McGregor.
pics ?quote:
McGregor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:27 schreef Florian_ het volgende:
Ik zoek wel een nieuwe jas
Deze raakt een beetje uit model etc.
Weet iemand een toffe lange (stoffen) jas, zo eentje met knopen
Ja sorry ik vind je wel tofquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:29 schreef gers het volgende:
[..]
pics ?
ik krijg een guido/ansswa beelden voor me
Iedereen vanaf kaste 3 mag komen toch?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja sorry ik vind je wel tof![]()
GERS JIJ MAG OOK KOMEN
Ze hebben een kutsite, heb je plaatje toevallig?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
McGregor.
Hier in de store in Den Haag helpt men mij altijd prima. Ik heb nu zelf zo'n stoffe jas voor 289 euro (waarbij ik een gratis sjaal twv 60 euro kreeg). Niet heel erg lang, net over de kont zegmaar.
Maar er waren ook langere, maar die waren net iets te net.
Woeii.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
GERS JIJ MAG OOK KOMEN
+1 punt voor jou.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Iedereen vanaf kaste 3 mag komen toch?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Iedereen vanaf kaste 3 mag komen toch?
Kan zo snel niks vinden, maar zoals de meest rechter hier:quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ik weet niet of ik wat heb maar ik zoek even.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voor een feest bij mij moet je eerst goed gekeurd worden.
Viking boven Kaste !
Ik zal wel even wat foto's maken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze hebben een kutsite, heb je plaatje toevallig?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
GERS JIJ MAG OOK KOMEN
Failkleurquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan zo snel niks vinden, maar zoals de meest rechter hier:
[ afbeelding ]
Jij ookquote:
Omdat Office Word de inspringing te groot maakt en dat is niet tof.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Zal vannacht wel even een lijst maken
Nog een lijstje.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Bedoel je de enter? shift+enterquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat Office Word de inspringing te groot maakt en dat is niet tof.![]()
Hoe haal ik het weg?![]()
[ afbeelding ]
Is deze te zien?
STAGEVERSLAGquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bedoel je de enter? shift+enter
En is dat een sollicitatiebrief?
Het gaat ook niet om de kleur.quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Bikkel ze.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef Noorsbloed het volgende:
ik moet aan het werk sorry vrienden
rond half 1 en ik er weer !
dat zou ik ook wel willen weten iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat Office Word de inspringing te groot maakt en dat is niet tof.![]()
Hoe haal ik het weg?![]()
[ afbeelding ]
Is deze te zien?
Ah wel tofquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn jas is meer zoals deze, toepasselijk gedragen door een andere baas, Paolo Maldini
[ afbeelding ]
Al heeft die van mij uiteraard NIET twee rijen knopenen mijn kraag is ook normaal.
.
KANKERGENIE, HET WERKT. JIJ BENT MIJN HELD VANAVOND.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bedoel je de enter? shift+enter
En is dat een sollicitatiebrief?
Die lijkt op die van mij. Met zo'n hippe kraag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn jas is meer zoals deze, toepasselijk gedragen door een andere baas, Paolo Maldini
[ afbeelding ]
Al heeft die van mij uiteraard NIET twee rijen knopenen mijn kraag is ook normaal.
.
OVER DE VERKIEZINGEN GESPROKEN!1quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog een lijstje.![]()
Housewarmingparty lijstje, verkiezingen 2008 lijstje, etc.![]()
post tettenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:44 schreef Skaff-a het volgende:
het is wel weer rustig
en msn is ook al zeau saai
www.megarotic.comquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:44 schreef Skaff-a het volgende:
het is wel weer rustig
en msn is ook al zeau saai
Haha held, toffe jas!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:44 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kutkwaliteit met m'n iPhone.
toffe jas lekker warm ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:44 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kutkwaliteit met m'n iPhone.
quote:
wat nou verkapt?quote:
Ja.quote:
waar gekocht en hoeveelquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:47 schreef Fascination het volgende:
Zotheid, je hebt echt een goede smaak.
't lijkt er wel op hequote:Op dinsdag 18 november 2008 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
VERKAPTE LIF TOPIC
lui enzoquote:
Elle girl forumquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
't lijkt er wel op he
Vanmiddag ook al Elle girl forum
Bij de McGregorshop in Den Haag (waar hij dus ook van is), maar ik zag hem ook bij de bijenkorf in Amsterdam. Hij was 289 euro.quote:
fancy das toch zo'n paardenmeisjesbladquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Elle girl forum.
Ik heb ooit eens op 't fancyforum gezeten. Geweldig was dat, lekker baggeren en mensen op de kast jagen
.
Als die kraag normaal zou zijn geweest (zoals bij een colbertje zegmaar) dan was ie tofferquote:
al die bladeren zijn kakquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
fancy das toch zo'n paardenmeisjesblad
Dat was de Break Out, n00bquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
In de fancy stonden toch altijd naakte mensen?
dat is toch vies !!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Dat was de Break Out.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |