quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe ging je rijexamen, watvoor handelingen/vragen enzulks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Ok.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
beetje over de snelweg toeren, beetje door de stad toeren toen 1keer fileparkeren en weer terug
Het parkeren ging helemaal fout, had slechte timing enzo dus alleen examinator zat in het vak![]()
![]()
maar dat maakt niets uit zolang je goed kijkt
![]()
Ook moest ik ergens voor rechts voorsorteren maar ik ging links voorsorteren (zei voor het examen voor de grap dat ik verschil tussen links en rechts niet wist toen hij dat vroeg) en toen gaf ik zonder te kijken een ruk aan het stuur,gelukkig had examinator het niet door..
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:15 schreef padlarf het volgende:
Jordeeh? wie is dat?Wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
HOIquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:15 schreef Devvie het volgende:
HEY BROEKPALING, IK HEB DE LAPO GEMIST DOOR MIJN BIJSTER INFORMATIEVE POST!!
Neejoh, een beetje over schakelaars of lampjes..quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik ben een beetje bang dat 'ie enge moeilijke vragen gaat stellen.
Ze stellen bijna geen vragenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik ben een beetje bang dat 'ie enge moeilijke vragen gaat stellen.
Ja, maar dat je zo aan het boeken bent en dan vraag 'ie wil je hier even stoppen. En dan moet je een stopplek zoeken enzulks.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neejoh, een beetje over schakelaars of lampjes..
3lampjes en 2knopjes kreeg ik
Maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar dat je zo aan het boeken bent en dan vraag 'ie wil je hier even stoppen. En dan moet je een stopplek zoeken enzulks.
Ok.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit
Dat doen ze sowieso alleen in woonwijkjes waar je dus in principe overal mag stoppen
Hoeveel heb je er al gehad?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok.Maar ik moet nog 20 lessen hoor.
Maar toch.
Bwhehehe, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
HAHAHA ik had mijn beeldscherm op zijn kop dus ik kon het toch lezeN!11!111!
NEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel heurquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:20 schreef Florian_ het volgende:
Doet msn het bij jullie ook niet?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:22 schreef Kopbal het volgende:
NSB-opmerkingen mogen inderdaad niet
Ruim 60 jaar na dato is dat toch wel grappig?
Na 60 jaar is een grap grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Plaatjes van 'werkkampen' krijg je alleen een note voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
auto rijden is leukquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
3x 90 min.![]()
Maar het gaat zeer goed, boven z'n verwachting zegt hij.
Dus je bent toch een man?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
3x 90 min.![]()
Maar het gaat zeer goed, boven z'n verwachting zegt hij.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Na 60 jaar is een grap grappig inderdaad.![]()
AIDS!!!11!111![]()
![]()
oja, nieuwe southpark vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mozes wat een teringzooiquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh??
Wat is het voor merk?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh??
Komt hij ook nog vooruit?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh??
ik vind hem niet mooiquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh??
TMFquote:
Wacht evenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die straight six engine, het geluid.
Jaquote:
Pure kwaliteit.quote:
Waarom?quote:
Posten PM, beiden. Jordeeeh 3 maanden, Kopbal 1 maand.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom?
En waarom heeft Jordeeeh nou een ban?
quote:
How sad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Posten PM, beiden. Jordeeeh 3 maanden, Kopbal 1 maand.
Haha, vetquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Your musical compatibility with jelle_kgb is Very High
Music you have in common includes Bloc Party, The Kooks, Muse, Snow Patrol and Death Cab for Cutie.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:46 schreef Silentalarm het volgende:
Straks is de hele SC geband. Ananas, Jordeeeh en Kopbal nu al.
Ik snap het probleem van PM's posten niet zo hoor, en zeker de tijd van de ban die eraan zit niet. Als het niet mag, ok, maar waarom geen 48 uur of een week?quote:
Ja, die balk is ook helemaal geel enzo.quote:
Voorlopig even niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:48 schreef Devvie het volgende:
[..]jordeeh is geen SC meer
die ging naar ONZ
Het gaat om het idee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:48 schreef Devvie het volgende:
[..]jordeeh is geen SC meer
die ging naar ONZ
Dat bedoel ik, 3 maanden. Dat is tot half feb.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik snap het probleem van PM's posten niet zo hoor, en zeker de tijd van de ban die eraan zit niet. Als het niet mag, ok, maar waarom geen 48 uur of een week?
Ja maar waarom zo fucking lang voor zo iets onzinnigs?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik handhaaf alleen de regels, zonder die regels hadden jullie geen forum.
Tijd voor een revolutie!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Weltruste!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef Silentalarm het volgende:
maar lieve SCers, Ik ga slapen.
Baggerse!
omdat de opbouwquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik snap het probleem van PM's posten niet zo hoor, en zeker de tijd van de ban die eraan zit niet. Als het niet mag, ok, maar waarom geen 48 uur of een week?
slapen is voor paupersquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef Silentalarm het volgende:
maar lieve SCers, Ik ga slapen.
Baggerse!
Er staat geen tijdsduur op het posten van een pm, het is gewoon banbaar. De duur wordt bepaald afhankelijk van je vorige ban en hoe je je sindsdien hebt gedragen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je kunt toch ook alleen de baggerusers eruit filteren (lees: mensen die niet in KLB posten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |