abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63906629

Jaaa, geslaagd. 1e keer

't ging niet helemaal super, liet 2 keer de motor afslaan en de knipper vergeten omlaag te doen maar gelukkig zag de (verdere moeilijke) instructeur dat ook als zenuwen

Heerlijk dit, wat een opluchting
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63907620
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:13 schreef MaxC het volgende:

Jaaa, geslaagd. 1e keer

't ging niet helemaal super, liet 2 keer de motor afslaan en de knipper vergeten omlaag te doen maar gelukkig zag de (verdere moeilijke) instructeur dat ook als zenuwen

Heerlijk dit, wat een opluchting
Gefeliciteerd
pi_63939021
Mijn vrouw is vandaag voor de tweede keer gezakt..

De reden is omdat zij 75 rijd waar 80 max is, ze af remt (niet stopt) bij een kruispunt omdat er een auto komt, ook al heeft ze voorrang en ze rijdt niet over de busbaan (want dat mag niet) terwijl de rijinstructeur aangaf dat dit eigenlijk wel moest achteraf...

Conclusie... ze reed te netjes/keurig..

WTF?
pi_63939575
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:07 schreef wc-eend het volgende:

ze af remt (niet stopt) bij een kruispunt omdat er een auto komt, ook al heeft ze voorrang
Daarmee schept ze onduidelijkheid.
Op een voorrangsweg rem je niet af voor kruisingen, je blijft natuurlijk wél goed kijken.
Je vrouw remde af, die andere bestuurder kan dan denken dat ze van plan is hem voor te laten.....zie je het voor je?
quote:

en ze rijdt niet over de busbaan (want dat mag niet) terwijl de rijinstructeur aangaf dat dit eigenlijk wel moest achteraf...
Dat van die busbaan snap ik niet, daar heb je als automobilist niks te zoeken.
Waarom dat volgens haar instructeur wel zou moeten vraag ik me echt af.
quote:

WTF?
Ik denk eerder dat de conclusie is geweest dat ze te voorzichtig en onzeker reed.

Jammer, maar volgende keer beter!
pi_63941306
Tip voor de lessers :

Blik op de weg
Je kent het vast wel. Zeker wel leerzaam in tegenstelling tot wegmisbruikers.
Er worden veel belangrijke dingen in besproken en het is leuk om te kijken

[ Bericht 14% gewijzigd door hangzak op 11-12-2008 19:57:59 ]
pi_63941590
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

Daarmee schept ze onduidelijkheid.
Op een voorrangsweg rem je niet af voor kruisingen, je blijft natuurlijk wél goed kijken.
Je vrouw remde af, die andere bestuurder kan dan denken dat ze van plan is hem voor te laten.....zie je het voor je?
[..]

Dat van die busbaan snap ik niet, daar heb je als automobilist niks te zoeken.
Waarom dat volgens haar instructeur wel zou moeten vraag ik me echt af.
[..]

Ik denk eerder dat de conclusie is geweest dat ze te voorzichtig en onzeker reed.

Jammer, maar volgende keer beter!
Jah we hadden zelf ook al bedacht dat het zoiets zou zijn maar ik snap dan niet waarom ze zoiets niet gewoon zeggen.. nu krijg je een beetje van.. ja je doet alles goed maar toch ook weer niet..

Maarja ze gaat nog wat oefenen en in januari gaat ze nog een keer op..
pi_63953487
Aankomende dinsdag heb ik mijn exame
Mijn tussentijdsetoets ging echt heel goed, dus heel veel zorgen maak ik me er niet over.
Heb intussen 31 lessen gehad, vandaag dus mijn laatste les en aankomende dinsdag dus om 8 uur mijn examen.
HIER KAN UW RECLAME STAAN!!
bel nu naar: 0900 MIJNRECLAME
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:22:32 #158
235603 Papi.Chulo
Minder oud hier dan morgen
pi_63957876
THEY SEE ME ROLLINNNNNNNN
BOX OUWE
pi_63958532
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:22 schreef Papi.Chulo het volgende:
THEY SEE ME ROLLINNNNNNNN
THEY HATIN'

Children of the night. What music they make.
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:06:55 #160
102466 cappp
Ondertitel
pi_63959002
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:19 schreef Sirmixalot het volgende:
Aankomende dinsdag heb ik mijn exame
Mijn tussentijdsetoets ging echt heel goed, dus heel veel zorgen maak ik me er niet over.
Heb intussen 31 lessen gehad, vandaag dus mijn laatste les en aankomende dinsdag dus om 8 uur mijn examen.
Dinsdag ook mijn examen, vandaag laatste les gehad. Ging wel goed, moet op het examen alleen minder gaan twijfelen
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_63959084
Nou ook heel veel succes dan!
Zal wel goed komen toch?
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:35:45 #162
102466 cappp
Ondertitel
pi_63959804
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:10 schreef Sirmixalot het volgende:
Nou ook heel veel succes dan!
Zal wel goed komen toch?
Ja begon om 7 uur met lessen, dus het kan ook door de slaap komen. Gelukkig is het examen om 10 uur.
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_63961566
Ik heb maandag en dinsdag les om 8 uur 's morgens, lekker vroeg. Mijn instructeur rijdt niet 's avonds, komt dat meer voor?
Children of the night. What music they make.
pi_63961645
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb maandag en dinsdag les om 8 uur 's morgens, lekker vroeg. Mijn instructeur rijdt niet 's avonds, komt dat meer voor?
Ik reed wel gewoon 's avonds, soms zelfs op zondag.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:39:54 #165
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_63964792
quote:

Ik reed wel savonds, maar mijn instructeur doet dat alleen als je overdag niet kan. Bij mij wist ze dat ik een fulltime job heb.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_64030448
Ja in tweede instantie is het toch gelukt om het fel begeerde roze pasje te halen!

Hoewel ik nog wel wat vlotter door mag rijden zag het er verder goed uit.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_64030701
quote:
Ik had ook vaak 's ochtends les, voordat ik naar m'n werk ging. Mijn instructeur was 's avonds buschauffeur, dus hij moest wel overdag lesgeven.
pi_64032759
5 januari beginnen met lessen, maar ik rijd al auto dus denk wel dat het goed komt binnen afzienbare tijd Meisje op mijn werk heeft als doel (eind oktober begonnen) om hem voor juni te hebben.. zonder eerder gezakt te zijn Dat is toch niet mijn bedoeling, hoop hem eind maart zeker te hebben. 12 januari theorie, nu nog even hopen dat mijn Vuze de autotheoriecd binnen haalt..
pi_64047185
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:45 schreef Nouwk het volgende:
5 januari beginnen met lessen, maar ik rijd al auto dus denk wel dat het goed komt binnen afzienbare tijd Meisje op mijn werk heeft als doel (eind oktober begonnen) om hem voor juni te hebben.. zonder eerder gezakt te zijn Dat is toch niet mijn bedoeling, hoop hem eind maart zeker te hebben. 12 januari theorie, nu nog even hopen dat mijn Vuze de autotheoriecd binnen haalt..
Stoer man
Allah u akbar
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:46:36 #170
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64047256
quote:
Mijn vrouw is vandaag voor de tweede keer gezakt..

De reden is omdat zij 75 rijd waar 80 max is, ze af remt (niet stopt) bij een kruispunt omdat er een auto komt, ook al heeft ze voorrang en ze rijdt niet over de busbaan (want dat mag niet) terwijl de rijinstructeur aangaf dat dit eigenlijk wel moest achteraf...

WTF?
Als het kruispunt goed te overzien is moet je ook niet remmen. Dat van die busbaan snap ik niet helemaal, daarvoor moet je de situatie kennen denk ik.

Conclusie: je vrouw heeft een cruciale fout gemaakt, helaas.

Ik geloof nooit zo in die huilverhalen over het CBR. Ik heb twee keer een examinator mee mogen maken tot nu toe (TTT en examen, gezakt overigens) en beide keren klonken de examinatoren gewoon redelijk en probeerden ze zo objectief mogelijk mijn rijgedrag te analyseren. Natuurlijk is de één strenger dan de ander, let de één meer op kijkgedrag en de ander meer op algemeen rijgedrag, maar als je geen fouten maakt kan je niet zakken, bij geen enkele examinator.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_64051686
Ik heb het ook mijn eerste keer gehaald
Was super druk op de weg vanmorgen waar ik moest rijden, was er al bang voor haha.
Maar uiteindelijk is toch nog alles goedgekomen

Eindelijk klaar met die kutlessen enzo. Heb met 35 lessen mijn rozepasje binnengehaald.
pi_64052501
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:42 schreef oldschoolf00l het volgende:

[..]

Stoer man
Dat heeft niets met stoer zijn te maken anders, ik heb mezelf alleen een doelstelling gesteld dat ik geen 8 maand over mijn rijbewijs ga doen :/ Wie wil dat nou vrijwillig, mij lijkt het juist logischer om hem zo snel mogelijk willen te halen...
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:48 schreef Sirmixalot het volgende:
Ik heb het ook mijn eerste keer gehaald
Was super druk op de weg vanmorgen waar ik moest rijden, was er al bang voor haha.
Maar uiteindelijk is toch nog alles goedgekomen

Eindelijk klaar met die kutlessen enzo. Heb met 35 lessen mijn rozepasje binnengehaald.
Gefeliciteerd Veel plezier op de weg ^^ Al autoplannen of papa/mama oid?
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:22:14 #173
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_64052644
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:17 schreef Nouwk het volgende:

[..]

Dat heeft niets met stoer zijn te maken anders, ik heb mezelf alleen een doelstelling gesteld dat ik geen 8 maand over mijn rijbewijs ga doen :/ Wie wil dat nou vrijwillig, mij lijkt het juist logischer om hem zo snel mogelijk willen te halen...
[..]

Idd, ik had er 3 weken over gedaan en toen was ik al blij dat het erop zat. Ken mensen die er 1 jaar of langer over doen, dat zou ik dus eeeeeeeeecht niet willen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:27:23 #174
102466 cappp
Ondertitel
pi_64052774
JAAAA! Ik ben ook geslaagd 1e keer

Een fout gemaakt door een onoverzichtelijk kruispunt op te rijden in zijn 2, kwam een auto aan. De examinator remde, maar ik was eerder De auto sloeg helaas wel af Dit was dan ook de enige fout en de rest van de lastigere kruispunten deed ik gewoon in zijn 1. Alles was goed, zelfs de bijzondere verrichtingen. Aan het eind van de rit geeft de examinator mij een hand en ik sta hem een beetje verdwaald aan te kijken. "ja, je bent echt geslaagd."

Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_64052796
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:17 schreef Nouwk het volgende:

[..]

[..]

Ja ik heb een mooi 306'je op het oog. Denk wel dat die binnenkort voor de deur staat.
Voor die tijd gewoon de primera van mijn vader
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')