Ik meld mij! 16 december is de dag. Voel mij tijdens de lessen vertrouwt en het gaat goed, nu hopen dat het ook lukt op het examenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:56 schreef Pizzabodem het volgende:
[ afbeelding ] Meld hier: [ afbeelding ]
› wanneer je examen hebt en mentale steun kunt gebruiken;
Yep! Was de enige dat waarop mijn instructeur les kon geven i.v.m. mijn werkrooster. De pipo heeft namelijk alle leerlingen van mijn eerdere rij-instructeur over genomen.quote:
Mijn instructeur heeft het boekje niet verder bijgewerkt dan opschakelen naar zijn 2. Na 4 maanden rijles kan ik toch wel wat meerquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:01 schreef pinquit het volgende:
Ik heb straks mijn 20e les ofzo.
de laatste 6 lessen heb ik op papier bijna geen vooruitgang geboekthet gaat wel steeds beter, maar in mn boekje staan steeds geen nieuwe kruisjes
nu snap ik wel dat herhaling de beste leerdinges is enzo, maar is dat nu normaal?
heb een hele tijd gestressd gereden, daar ben ik nu gelukkig van af. dus het gaat wel elke keer een stapje beter! maar omdat ik die kruisjes niet krijg voel ik me heel slechtik stel me gewoon aan dus.
Dat is toch niet handig? Meestal heb je 1 vaste instructeur en 1 vaste auto.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:04 schreef Eyon het volgende:
Ik had vandaag voor de 4e keer een andere auto. Ditmaal een Fiat Punto. Als je eenmaal een Opel Corsa (nieuw model) gewend bent, ga je ineens achteruit met een Punto. In de Punto had ik dan ook te weinig bewegingsruimte en kon het voertuig dus niet goed onder controle houden, helaas. Ik ga weer terug naar de instructeur van zondag, met de Corsa. Rijdt een stuk fijner.
Ik heb overigens nog geen kruisjes, komt omdat ik steeds bij iemand anders rij.
Verschillende instructeurs is wel handig, zodat je niet aan 1 persoon went want een examinator is ook een ander persoon. Steeds een andere auto lijkt me wel irritant, ik vond het zelfs wennen toen ik in de auto van een andere instructeur moest rijden, terwijl het gewoon hetzelfde model was.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig? Meestal heb je 1 vaste instructeur en 1 vaste auto.
Nee, ik vind het zelfs irritant. Zo heb je een Daihatsu, dan weer 1 of andere Opel, dan een Opel Corsa en dan weer een Fiat Punto. Mijn eerste rij-instructeur is op staande voet ontslagen wegens het voeren van een wanbeleid begreep ik vanmorgen. De lessen gingen bij hem wel redelijk. Bij mijn tweede rij-instructeur ging alles nagenoeg vlekkeloos. Alleen even wennen aan de Corsa, maar ik vond dat heerlijk rijden. Daarna te horen krijgen dat je lessen niet door gaan omdat hij het te druk heeft is niet fijn, dus maar weer een andere instructeur. Maar die instructeur bevalt me niet met zijn gedrag, daarnaast is de auto niet fijn om in te rijden. Heb dus ook weer contact opgenomen met mijn tweede instructeur omdat ik toch liever bij hem les.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig? Meestal heb je 1 vaste instructeur en 1 vaste auto.
klinkt bekend inderdaad, ook altijd van die lui die de lesser moeten inhalenquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:29 schreef YPrue het volgende:
Gefeliciteerd Clauw!![]()
Gisteren weer een rijles gehad, en ik kwam veel van die lui tegen die echt vlak voor mij nog even snel de weg op redenMijn rij-instructeur drukte meteen op de toeter
En ook best veel mensen die je gewoon niet de rotonde op laten rijden, daar zaten we ons ook al aan te ergeren.
Nog niet max. op je meter hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:35 schreef YPrue het volgende:
Inderdaad, en dan rij ik meestal al de maximumsnelheid.
Amsterdam? Stapvoets zeker?quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:28 schreef Noshiba het volgende:
gister 400km gereden in m'n eigen stad alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |