Deel 11quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:54 schreef ElizabethR het volgende:
Deel 10
Terwijl de gin zich voelbaar een weg zocht naar haar maag, en Janet haar koksmes weer in de hand nam, bleef er in haar achterhoofd toch iets zoemen.. Frank had blijkbaar echt genoeg van alle jaarlijks terugkerende kerstperikelen. Ze staarde uit het keukenraam, het mes prikte doelloos in de snijplank en liet lelijke kerfjes na.. Hij had geliijk, dacht Janet, zo volkomen gelijk!!!
Ze rukte haar schort af en liep naar de telefoon. Wat was het nummer ook alweer....
Aan de andere kant werd er opgenomen: "Hey, hallo met Janet, alles goed?"
Ineens vastberaden ratelde ze meteen verder zonder op antwoord te wachten. "Hebben jullie die camper nog? En daar zit toch een kachel in nietwaar? Zou het mogelijk zijn dat wij die in de kerstvakantie van jullie lenen? Dan komen we hem vandaag nog oppikken...."
Ik zit stiekem een beetje één kant op te denken, weet niet of de rest het oppakt....quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, de subtiele verdraaiingen van het plot. Wat tof.
Iedereen zit stiekem een beetje één kant op te denken. Ik ook. En dat is niet jouw kantquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit stiekem een beetje één kant op te denken, weet niet of de rest het oppakt....
Deel 14quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:58 schreef Poeke het volgende:
Toen Janet haar ouderlijk huis betrad, leek het alsof ze 20 jaar terug was gegaan in de tijd.. Het bruine eiken interieur was nog zo bedompt als tijdens haar jeugd en niet veranderd toen ze 8 jaar geleden hier voor het laatst was. Ze volgde haar vader, die aanzienlijk ouder en grijzer was geworden naar de huiskamer waar ze haar moeder zag liggen in een ziekenhuis bed. Hij sprak: ‘Het gaat niet goed met je moeder. Ze is ziek… Ze heeft het aan haar hart..’ Toen onstak hij in woede: “Jullie hebben ons allebei in de steek gelaten!!!”
(probeerseltje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nevermind.. misschien ga ik me morgen op de andere kant gooien..
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
Deel 16quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:04 schreef JJH het volgende:
"Gerard" zei ze, "ik vind het verschrikkelijk dat je nu weer zo tegen haar tekeer gaat. Zei is nu degene die de eerste stap gezet heeft en ik vind dat je haar een kant moet geven." Ze had dat beter niet kunnen zeggen want nu was zij zijn mikpunt geworden. "En jij moet helemaal je zieke bek dichthouden! Ik heb je liever gister dood als vandaag!" Op dat moment ging de deurbel. "Gerard vloog de kamer uit en sloeg zowat de deur uit de post toen hij hem achter zich dichttrok. Moeder en dochter hoorde hoe met de mensen bij de deur stond te praten, nu weer op normale toon
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:27 schreef Pooh1978 het volgende:
[..]
Deel 16
"Hoe is het met Paulientje", vroeg moeder Jannie aan Janet, "Zie je haar nog wel eens?"
"Af en toe" zei Janet, "ze loopt stage in het ziekenhuis momenteel, ze is bijna klaar met de opleiding. Ik kan haar niet onder ogen komen. Ik...."
"Weet ze het al? " vroeg Jannie "Natuurlijk niet" siste Janet, "Ben je gek, ik kan haar de waarheid nooit vertellen, ze mag er nooit achter komen dat ze een dochter is van mij en dat papa haar vader is!!"
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:27 schreef Pooh1978 het volgende:
[..]
Deel 16
"Hoe is het met Paulientje", vroeg moeder Jannie aan Janet, "Zie je haar nog wel eens?"
"Af en toe" zei Janet, "ze loopt stage in het ziekenhuis momenteel, ze is bijna klaar met de opleiding. Ik kan haar niet onder ogen komen. Ik...."
"Weet ze het al? " vroeg Jannie "Natuurlijk niet" siste Janet, "Ben je gek, ik kan haar de waarheid nooit vertellen, ze mag er nooit achter komen dat ze een dochter is van mij en dat papa haar vader is!!"
Volgens mij kan dit nog een mooi kerstverhaal worden hoor, ik kan nog wel wat twists bedenken daarvoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:18 schreef ElizabethR het volgende:
OMG wat ziek. Ik ben benieuwd wat hier nog voor kerstverhaal uit komt.
Precies, al hoeft dat niet per se, natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:41 schreef JJH het volgende:
á la Hollywood film, aan het eind is iedereen blij en gelukkig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |