Mama, ik wil een ijzeren staaf in mn kut.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet je 't erover hebben met je ouders? Leg me dat eens gedetailleerd uit.
Was ff afwassen, studentenleven jeweetsquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nou MouzurX! Kom op dan met je antwoord!
En dan? Mam, pap, ik wil een tattoo..wat vinden jullie daarvan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Tattoo ligt heel anders, die kan je niet even eraf boenen als je hem zat bent. Dat zou ik wel met mijn ouders overleggen, absoluut. En voor je een tattoo laat zetten lijkt het mij sowieso logisch dat je er goed over nadenkt, piercing ook, maar piercing is geen ramp als het niet zo wordt als dat je gehoopt had.
Waar zie je mij wat anders zeggen? Piercings kom je gewoon mee thuis en hoor je het wel, tattoo laat ik van te voren wel weten hoor. Ze kunnen het natuurlijk niet verbieden, snap ik zelf ook welquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:00 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
En dan? Mam, pap, ik wil een tattoo..wat vinden jullie daarvan?
Ik weet toch wel hoe me ouders erover denken maar daar heb ik persoonlijk dan schijt aan. Al wil ik 10 tattoo's, dan laat ik 10 tattoo's zetten. Daar hebben mijn ouders geen snars mee te maken. Mear ja, that's just my opinion
Omdat je handelingsonbekwaam bent misschien?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet je 't erover hebben met je ouders? Leg me dat eens gedetailleerd uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |