abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63328977
In dit topic liepen er een paar discussies door elkaar maar 1 ging daar over dat sommige het "normaal" vinden als je op je 17de een vaginale piercing laat zetten en dit stiekem doet zodat je ouders er niks van weten.

Sinds wanneer is dit normaal ? Ik heb het dus over het er gewoon over hebben met je ouders voordat je zoiets doet. (dus ook tatoeages etc ) Niet over het resultaat laten zien

En moet je geen 18 zijn voor zo'n piercing btw?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_63329000
Wat een TT
pi_63329440
Was er niet ook ooit een topic van een gozert wiens zusje dat wou, waarna hij dreigde hem er eigenhandig uit te rukken als ze hem echt zou laten zetten?

-edit-
Zo ja: waarom weet ik dat nog?
zo nee: waarom heb ik dat dan bedacht?
pi_63329661
Volgens mij mocht je volgens richtlijnen van de GGD vanaf je 16e alle piercings laten zetten, weet het niet zeker though.

En stop eens met dat gezeik zeg meeeeen als zij nou een piercing wil, doet ze dat toch lekker?
Het is niet jullie lichaam, het is haar lichaam en op je 17e ben je echt wel in staat te beslissen over waar in je lichaam je een extra gat wil
pi_63329895
En wat nou als je ouders zo christelijk/preuts zijn dat je niet eens hoeft te proberen het er over te hebben met ze? Of ze vinden het gewoon niet goed?
Alsof je hem dan niet alsnog laat zetten als je hem echt wilt! Komop zeg.

Bovendien! Als je hem na een x aantal jaar zat bent kun je hem gewoon eruit halen en het gaatje dicht laten groeien. BIG FUCKING DEAL . Jammer van het geld, maar voor de rest maakt het geen hol uit.

Tattoo ligt heel anders, die kan je niet even eraf boenen als je hem zat bent. Dat zou ik wel met mijn ouders overleggen, absoluut. En voor je een tattoo laat zetten lijkt het mij sowieso logisch dat je er goed over nadenkt, piercing ook, maar piercing is geen ramp als het niet zo wordt als dat je gehoopt had.
pi_63330141
Oh, geloven

Don't go there
Lambo of Rekt
pi_63330201
Waarom moet je 't erover hebben met je ouders? Leg me dat eens gedetailleerd uit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:08:22 #8
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_63330221
Wat een bullshit, als iemand dat wilt moet hij/zij dat toch uiteindelijk zelf weten? Op je 17e ben je normaal gesproken toch wel oud genoeg om dat soort zaken zelf te regelen.

Of je het doet met of zonder toestemming van je ouders vind ik ook zoiets; ouders kunnen hun kids niet altijd "onder controle blijven houden", ik denk dat je je kinderen rond die leeftijd alleen maar onder toezicht kunt houden en niet meer volledig kunt controleren op alles wat ze doen en laten (zij het lichamelijk).
Tics van je petten.
pi_63330285
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet je 't erover hebben met je ouders? Leg me dat eens gedetailleerd uit.
Mama, ik wil een ijzeren staaf in mn kut.
omg, ben je wel goed bij je hoofd?
Gewoon een clitpiercing hoor, cindy liep er al in groep 8 mee
Ben je nou HELEMAAL betoettert? !!!
Ja maar....
Als je het maar uit je hoofd laat
Lambo of Rekt
pi_63330677
Nou MouzurX! Kom op dan met je antwoord!
pi_63330910
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nou MouzurX! Kom op dan met je antwoord!
Was ff afwassen, studentenleven jeweets

dat 16 ipv 18 verandert het wel natuurlijk, tsja dan valt er weinig in te brengen eigenlijk
pi_63330966
Mijn ouders weten niks over mijn seksleven en hoeven er ook niks over te weten, dus nee, ik heb het niet met ze overlegd toen ik op m'n 18e een ijzeren staaf door m'n muts liet rammen.
pi_63331935
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

Tattoo ligt heel anders, die kan je niet even eraf boenen als je hem zat bent. Dat zou ik wel met mijn ouders overleggen, absoluut. En voor je een tattoo laat zetten lijkt het mij sowieso logisch dat je er goed over nadenkt, piercing ook, maar piercing is geen ramp als het niet zo wordt als dat je gehoopt had.
En dan? Mam, pap, ik wil een tattoo..wat vinden jullie daarvan?
Ik weet toch wel hoe me ouders erover denken maar daar heb ik persoonlijk dan schijt aan. Al wil ik 10 tattoo's, dan laat ik 10 tattoo's zetten. Daar hebben mijn ouders geen snars mee te maken. Mear ja, that's just my opinion
pi_63332077
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:00 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

En dan? Mam, pap, ik wil een tattoo..wat vinden jullie daarvan?
Ik weet toch wel hoe me ouders erover denken maar daar heb ik persoonlijk dan schijt aan. Al wil ik 10 tattoo's, dan laat ik 10 tattoo's zetten. Daar hebben mijn ouders geen snars mee te maken. Mear ja, that's just my opinion
Waar zie je mij wat anders zeggen? Piercings kom je gewoon mee thuis en hoor je het wel, tattoo laat ik van te voren wel weten hoor. Ze kunnen het natuurlijk niet verbieden, snap ik zelf ook wel
pi_63333187
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef Fascination het volgende:
Omdat je handelingsonbekwaam bent misschien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')