*schop*quote:
Serieus gesprek? Met haar?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*schop*.
Ik was in een serieus gesprek verwikkeld op MSN en had derhalve niet opgemerkt dat ik hem had dichtgegooid.
Nee, niet met haar, want zij is geblockt, tot morgenmiddagquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus gesprek? Met haar?![]()
Zo nee, dan is het je vergeven
Nee toch niet weer!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*schop*.
Ik was in een serieus gesprek verwikkeld op MSN en had derhalve niet opgemerkt dat ik hem had dichtgegooid.
Dus jij zit morgen om 11.59 klaar om haar om 12.00 te unblocken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet met haar, want zij is geblockt, tot morgenmiddag.
Waarom tot morgenmiddag?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet met haar, want zij is geblockt, tot morgenmiddag.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:29 schreef Laureline het volgende:
Want dan ben ik weer even terug in de tijd op die pluchen bank met al die porceleinen snuisterijtjes en aparte glazen bakjes voor de bonbons, uitzicht op de weilanden en die lieve oude man met zijn elfennek en de knokige vingers om de stoelleuning
Mwehehehehequote:Op dinsdag 18 november 2008 21:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Meest triest F5'ende user: yours truly.
Lol. Nee pas om een uur of 15 denk ik, want ik moet eerst naar Humanitas, daarna ga ik shoppen en pas daarna unblock ik haar en mail ik haar terug. En ik heb het al moeilijk genoeg gevonden om 2 dagen niks van me te laten horenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dus jij zit morgen om 11.59 klaar om haar om 12.00 te unblocken?![]()
maar goed dat je even geen contact zoekt. beter helemaal niet, maar dat is aan jou natuurlijk
Die ken ik niet, maar ik lees op Wikipedia dat hij de evolutietheorie verdedigt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben een beetje allergisch voor de selectieve perceptie van veel gelovigen. Met name wanneer alleen wetenschappelijke kennis die strookt met de aangehangen dogma's als waar wordt aanvaard en de rest als onzin wordt afgedaan.
Ik denk er ongeveer net zo over als Richard Dawkins.
Ja en ze waren ook echt gemeend hoor, niet om de dienst te wederkerenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
Vikje, ik zou er toch nog even een paar dagen (weken, maanden) achter plakken als ik jou was, aan je blockperiodeIk ben zo bang dat zij anders denkt 'Ah zie je, daar is ze alweer, makkie'. En dat gun ik haar niet. En jou niet
Vivi! Bedankt voor je nominaties!![]()
Ja, maar het erge is dat ik er meer last van heb dan zij. Wat ik nu doe: constant kijken of ze online is geweest (feature van MSN plus), zodat ik weet dat ze mijn afwezigheid ook echt opmerktquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
Vikje, ik zou er toch nog even een paar dagen (weken, maanden) achter plakken als ik jou was, aan je blockperiodeIk ben zo bang dat zij anders denkt 'Ah zie je, daar is ze alweer, makkie'. En dat gun ik haar niet. En jou niet
![]()
Ja, jij sleept minstens één award binnen en dat terwijl ik nog nooit van je gehoord had voor je Slank kwam binnenwalsenquote:Vivi! Bedankt voor je nominaties!![]()
Hehe, dat was vorige maand onze wc-lectuur.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk er ongeveer net zo over als Richard Dawkins.
En zo'n uitspraak is dus precies waar ik verschrikkelijke jeuk van krijg. Dat is dus simpelweg nonsens, dat is wat de geloofsfundies mensen proberen wijs te maken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik lees op Wikipedia dat hij de evolutietheorie verdedigt.
Het nadeel blijft gewoon dat het een theorie is, geen toetsbare hypothese. Niemand kan bewijzen dat het niet waar is maar ook niet dat het wel waar is. In zekere zin is het ook een geloof.
Ik vind dat boek niet zo lichtvoetig om het op de wc te leggenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hehe, dat was vorige maand onze wc-lectuur.
Ik ben juist zo atheïstisch als maar kan! Zelf geloof ik ook in de evolutietheorie, maar vertel jij me maar eens hoe je kunt bewijzen dat al het leven op aarde is ontstaan uit een ééncellig wezen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En zo'n uitspraak is dus precies waar ik verschrikkelijke jeuk van krijg. Dat is dus simpelweg nonsens, dat is wat de geloofsfundies mensen proberen wijs te maken.
Heiligschennis!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hehe, dat was vorige maand onze wc-lectuur.
Je wilt dat ze in je mailbox hangt of je smst, maar je bereikt het tegendeel door als eerste iets te laten horen natuurlijk... Hang in there! Wees sterk! Laat zij nou naar jou toekomen, echt, anders is het hek van de dam.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar het erge is dat ik er meer last van heb dan zij. Wat ik nu doe: constant kijken of ze online is geweest (feature van MSN plus), zodat ik weet dat ze mijn afwezigheid ook echt opmerkt. Want dat wil ik eigenlijk: dat ze in m'n mailbox hangt of me smst om te vragen waar ik uithang. En zoals ik al zei: ze is gewend dat ik keisnel terugmail (vaak binnen 't uur) en nu heb ik al 2 dagen niks van me laten horen, dus dat zegt hopelijk wel genoeg. Aaarggh, ik wil 't er niet eens over hebben
.
Nee joh gekkie. Het lijkt nu een berg omdat alle Slankies achter elkaar postenquote:Ja, jij sleept minstens één award binnen en dat terwijl ik nog nooit van je gehoord had voor je Slank kwam binnenwalsen.
Kejje nagaan wat we normaal lezen hieroquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat boek niet zo lichtvoetig om het op de wc te leggen.
Weinig dingen eten met een gezond aantal kcal dan maar? Als je gewoon alle calorieën optelt die je op een dag binnenkrijgt, kun je je maaltijden toch zo indelen dat je op het juiste aantal uitkomt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Even mijn eerste ontopic post
Ik heb door een ziekte een verminderd hongergevoel en eet dus echt erg weinig (ook al is het voor mijn doen veel), maar ik eet ook troep dus val ik niet af. Ik wil wel gezonder gaan eten maar ik wil ook niet veel afvallenmaar veel dingen met weinig cal eten gaat dus ook weer niet omdat mijn hongergevoel minder is.
Dilemma!
Lust je niet bijvoorbeeld crackers met lekker rosbief ofzo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Even mijn eerste ontopic post
Ik heb door een ziekte een verminderd hongergevoel en eet dus echt erg weinig (ook al is het voor mijn doen veel), maar ik eet ook troep dus val ik niet af. Ik wil wel gezonder gaan eten maar ik wil ook niet veel afvallenmaar veel dingen met weinig cal eten gaat dus ook weer niet omdat mijn hongergevoel minder is.
Dilemma!
Wat Greys zegt. Kan je niet ergens lekker thee gaan drinken ofzo na Humanitas?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt dat ze in je mailbox hangt of je smst, maar je bereikt het tegendeel door als eerste iets te laten horen natuurlijk... Hang in there! Wees sterk! Laat zij nou naar jou toekomen, echt, anders is het hek van de dam.
[
Je haalt misschien wat dingen dingen door elkaar. Evolutie is een feit, een bewezen feit. Er zijn verschillende theorieën over het hoe van evolutie (geleidelijk, met sprongen etc.), maar dat evolutie plaatsvindt, is zo klaar als een klontje.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben juist zo atheïstisch als maar kan! Zelf geloof ik ook in de evolutietheorie, maar vertel jij me maar eens hoe je kunt bewijzen dat al het leven op aarde is ontstaan uit een ééncellig wezen.
Hee dat is wel een goeie! Ik vind soep ook lekker dus misschien moet ik dat meer gaan eten. Zijn er ook nog goede/slechte soepen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:51 schreef Laureline het volgende:
Muis, kan je geen dingen bereiden die 'makkelijk' weg te eten zijn, ook zonder hongergevoel? Shakes met yoghurt en fruit, of gepureerde soepen kan je bijvoorbeeld zo naar binnen laten glijden. Oei, dit klinkt vies, maar het werkt wel is mijn ervaring. Of ijs, is ook goed te 'eten' (laten smelten op je tong) zonder trek.
Zie, terechte nominatie!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je haalt misschien wat dingen dingen door elkaar. Evolutie is een feit, een bewezen feit. Er zijn verschillende theorieën over het hoe van evolutie (geleidelijk, met sprongen etc.), maar dat evolutie plaatsvindt, is zo klaar als een klontje.
Dat het leven is begonnen met eencellige wezens, is ook een feit. Wat de wetenschap inderdaad nog niet kan, is het ontstaan van leven volledig nabootsen. Maar de theorie over hoe dit is gebeurd, is heel wat steekhoudender dan de 'theorie' die door 'intelligent design'-aanhangers wordt verkondigd. Die theorie is namelijk onwetenschappelijk / onfalsifieerbaar.
Er is heel erg veel misinformatie out there als het gaat om evolutie / de evolutietheorie. Veel van die misinformatie wordt opzettelijk de wereld ingebracht door gelovigen (al geloven zij misschien oprecht dat het klopt wat ze roepen). Dat is heel erg kwalijk.
Ik ga liever niet de hele discussie aan hier, maar in WFL is wel een interessante topicreeks hierover.
Dat kan ik misschien ook zijn met heiden6.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
User die het snelst na internetdate het bed indook?
DaD deed er een kwartier over; jij?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan ik misschien ook zijn met heiden6.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is geen wiskunde inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Isegrim: dat weet ik allemaal wel, maar de theorie als geheel heeft wel degelijk als groot nadeel dat hij geen toetsbare voorspellingen doet. Je kunt allerlei kleine onderdeeltjes ervan bewijzen en er zijn heel veel indicaties dat het inderdaad zo gegaan is, maar keihard bewijs blijft moeilijk omdat je niet kunt zeggen "als de theorie klopt, dan zal X gebeuren". Dat zegt tenminste de wetenschapper in mij.
Maar goed, ander onderwerp.
Ja en als jij met hem trouwt, dan nodig je ons uit en maken wij er een mooie rap van!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Alles wordt hier onthouden zeg!
Van de meeste soepen moet je heel wat eten om aan een fatsoenlijk aantal kcal te komen. Misschien moet je dan de iets ongezondere soepen proberen, champignonroomsoep of aspergesoep met room ofzo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee dat is wel een goeie! Ik vind soep ook lekker dus misschien moet ik dat meer gaan eten. Zijn er ook nog goede/slechte soepen?
Oh en mijn gezeik over niet af willen vallen komt vast heel stom overmaar 't is een groot probleem voor mij.
Kut, ik deed er wel een paar uur over.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
DaD deed er een kwartier over; jij?
Waar leid je dat nu ineens uit af en kom je daar nu pas achter?quote:
...en van wie het op FOK! bekend is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kut, ik deed er wel een paar uur over.
Oh SHE zei er wat over en ik wilde het even bevestigd zienquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar leid je dat nu ineens uit af en kom je daar nu pas achter?
Ja, dat klopt. Maar ik ben Lupa niet meer.
Voor jou is het gewoon andersom: niet te dun de winter in! Past toch prima, iedereen hier probeert gewoon bewuster met eten bezig te zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee dat is wel een goeie! Ik vind soep ook lekker dus misschien moet ik dat meer gaan eten. Zijn er ook nog goede/slechte soepen?
Oh en mijn gezeik over niet af willen vallen komt vast heel stom overmaar 't is een groot probleem voor mij.
Mag erwtensoep ook? En bruine bonensoep?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van de meeste soepen moet je heel wat eten om aan een fatsoenlijk aantal kcal te komen. Misschien moet je dan de iets ongezondere soepen proberen, champignonroomsoep of aspergesoep met room ofzo?
Ik kan me voorstellen dat het een probleem is als je geen eetlust hebt. Het is inderdaad wel even omschakelen om juist minder magere dingen te bedenken.
Dat bedoelde ik ook niet letterlijk, het was maar om te zeggen dat bij elke grote levensovertuiging wel een beetje vertrouwen komt kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is geen wiskunde inderdaad.Maar beweren dat de evolutietheorie 'ook een geloof' is, is echt onzin, dan heb je niet goed opgelet. Dat is zoiets als zeggen dat het maar de vraag is of WOII wel echt heeft plaatsgevonden.
Bij deze.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh SHE zei er wat over en ik wilde het even bevestigd zien.
Met die uitspraak kan ik me toch niet verenigen. Al was het maar omdat de evolutietheorie geen levensovertuiging is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet letterlijk, het was maar om te zeggen dat bij elke grote levensovertuiging wel een beetje vertrouwen komt kijken.
In jouw geval zou ik zeggen, als je er zin in hebt: go for it.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mag erwtensoep ook? En bruine bonensoep?
In het vorige topic (bijna aan het eindequote:Op dinsdag 18 november 2008 22:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij deze.Waar zei SHE dat, heb ik ff gemist.
Ik was er namelijk niet helemaal zeker van of zij het echt wist (vermoedde dat wel).
Het is in elk geval een theorie over al het leven op aarde, dat gaat verder dan alleen biologie. Het komt toch aardig op het terrein van de filosofie. Maar goed, volgens mij zijn we het verder best eens maar verwoorden we het alleen anders.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met die uitspraak kan ik me toch niet verenigen. Al was het maar omdat de evolutietheorie geen levensovertuiging is.
*schopt de fiesssse cambuurfan!*quote:
...en met een Fok!ker.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
...en van wie het op FOK! bekend is.
*note to self: Viking niet uitnodigen voor trouwerij*quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja en als jij met hem trouwt, dan nodig je ons uit en maken wij er een mooie rap van!.
Yep heb ik gedaan, en ik kwam rond de 1300 kcal per dag uit en daarmee kom ik dus niet aan en val ik niet af en het is inclusief troep (en met troep bedoel ik inderdaad ongezonde dingen, denk aan speculaas, baklava of af en toe chips).quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik zeggen, als je er zin in hebt: go for it.
Maar heb je al eens geprobeerd om calorieën te tellen? Dan weet je een beetje of je genoeg binnenkrijgt.
Ik lust geen koffiequote:Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel een heul sportieve reactie van BenchMark eigenlijk![]()
Muis, sorry, ik had het helemaal verkeerd begrepen, dat je juist niet wilt afvallen!
Lekker altijd slagroom op je koffie doen enzo?
Daar dus.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:12 schreef SHE het volgende:
Nou, ik zal het maar opbiechten,
Ik kwam er pas enkele weken geleden achter dat jij Lupa was
Had ik godverredomme die link helemaal nooit gelegd
Maar je post ook zoooooooooo anders tegenwoordig dat het niet in me opkwam!
Als vrouw heb je dan ook gemiddeld 2000 kcal nodig!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep heb ik gedaan, en ik kwam rond de 1300 kcal per dag uit en daarmee kom ik dus niet aan en val ik niet af en het is inclusief troep (en met troep bedoel ik inderdaad ongezonde dingen, denk aan speculaas, baklava of af en toe chips).
We komen redelijk dicht bij elkaar in de buurt iig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is in elk geval een theorie over al het leven op aarde, dat gaat verder dan alleen biologie. Het komt toch aardig op het terrein van de filosofie. Maar goed, volgens mij zijn we het verder best eens maar verwoorden we het alleen anders.
Ik heb op jou gestemdquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik stem niet, ik ken te weinig mensen en ben slecht in keuzes maken.
En terug van trainen. Knie zal ik morgen wel een fotootje van maken, ik denk dat ie heeeel mooi blauw gaat worden. En dat na 5 min al. Nu doodmoe, school voorbereiden, douchen en lekker slapen
.
Van 2000 kom ik dan weer aanquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als vrouw heb je dan ook gemiddeld 2000 kcal nodig!hoewel ik daar mee zou aankomen, dat verschilt ook per persoon natuurlijk
Relatief makkelijke manier om kcal binnen te krijgen: (verse) vruchtensap. Zit verbazend veel kcal in. Vervang je water/koffie/cola light voor vruchtensap en je krijgt al snel veel meer binnen, zonder veel meer volume naar binnen te werken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep heb ik gedaan, en ik kwam rond de 1300 kcal per dag uit en daarmee kom ik dus niet aan en val ik niet af en het is inclusief troep (en met troep bedoel ik inderdaad ongezonde dingen, denk aan speculaas, baklava of af en toe chips).
Hersentumoren?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van 2000 kom ik dan weer aanmijn metabolisme sowieso erg vreemd, want mijn lichaam is 24/7 om tegen mijn ziekte te vechten (hersentumoren) dus ik zou bij god niet weten hoeveel ik nou eigenlijk verbrand op een dag.
Van mij mag je winnen heur.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
...en met een Fok!ker.
Win ik dan eindelijk eens iets?.
[..]
*note to self: Viking niet uitnodigen voor trouwerij*
Achteraf had ik het ook moeten weten, want als ik heel diep graaf, herinner ik me idd dat Lupa ook iets met heiden6 hadquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar dus.Zelfs het feit dat ik met heiden6 samenwoon deed geen belletje rinkelen?
Zoals ik laatst al zei, ik ben ook nogal veranderd. Ten goede, naar mijn bescheiden mening.
Zohee, heftig!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van 2000 kom ik dan weer aanmijn metabolisme sowieso erg vreemd, want mijn lichaam is 24/7 om tegen mijn ziekte te vechten (hersentumoren) dus ik zou bij god niet weten hoeveel ik nou eigenlijk verbrand op een dag.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Achteraf had ik het ook moeten weten, want als ik heel diep graaf, herinner ik me idd dat Lupa ook iets met heiden6 had
Soylent net op MSN: "Ik wist wel dat ze allebei wat met heiden6 hadden."![]()
.
Kun jij nou nooit eens bitchy reageren?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel een heul sportieve reactie van BenchMark eigenlijk![]()
Muis, sorry, ik had het helemaal verkeerd begrepen, dat je juist niet wilt afvallen!
Lekker altijd slagroom op je koffie doen enzo?
Oja, goede vetten! Niet ongezond, wel veel kcal. Vette vis, noten, pindakaas...quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Relatief makkelijke manier om kcal binnen te krijgen: (verse) vruchtensap. Zit verbazend veel kcal in. Vervang je water/koffie/cola light voor vruchtensap en je krijgt al snel veel meer binnen, zonder veel meer volume naar binnen te werken.
Verder: koken met roomboter, overal room bij doen, avocado's, dingen als gehaktbrood (vette vleessoorten/mixen) etc. Is allemaal niet geweldig ongezond maar wel kcalrijk.
Doe hem een zoen van me!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Soylent net op MSN: "Ik wist wel dat ze allebei wat met heiden6 hadden."![]()
.
Die smiley erbij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja 4vroeger 5 dus ik ben optimistisch!
Maar dat is een heel lang verhaal
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee eigenlijk! Ik ben er doof van geworden (maar ik hoor wel door een hersenstamimplantaat) en mijn evenwicht is bagger. Oh en conditie opbouwen gaat nauwelijks bij mij. Maar voor de rest ben ik een topwijfquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
MuisWat heftig! Wel heel stoer dat je dat vertelt hier
![]()
Voel je je daar erg ziek van? Of is dat een gekke vraag?
Ha, nog een dove!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee eigenlijk! Ik ben er doof van geworden (maar ik hoor wel door een hersenstamimplantaat) en mijn evenwicht is bagger. Oh en conditie opbouwen gaat nauwelijks bij mij. Maar voor de rest ben ik een topwijf
Bitchy? Op BenchMark bedoel je?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun jij nou nooit eens bitchy reageren?.
Oh nee, dan raak je je nominaties weer kwijt.
Zo he, heftigquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is de instellingquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee eigenlijk! Ik ben er doof van geworden (maar ik hoor wel door een hersenstamimplantaat) en mijn evenwicht is bagger. Oh en conditie opbouwen gaat nauwelijks bij mij. Maar voor de rest ben ik een topwijf
Ze dachten vast allemaal dat jij Heiden van Lupa had afgepaktquote:
Nou, dat per definitie natuurlijk, ze kan ermee voort tot ze dood is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is de instelling![]()
nu even een cru vraagje hoor, maareh, kan je hier gewoon je hele leven mee voort offeh?![]()
Niet getreurd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze dachten vast allemaal dat jij Heiden van Lupa had afgepakt
Ik ken heel Lupa-voorheen-jij niet
En wat doen ze daaraan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Muis006 het volgende:
Vik, yep het is een soort CI, alleen is bij mij mijn slakkenhuis overgeslagen (want die is ook kapot) en hebben ze de elektrode rechtstreeks mijn hersenstam ingejast
En Isegrim: ja ze zijn goedaardig, maar 1 groeit helaas wel (die vijfde waar ik het over had groeide ook maar is verwijderd)
Dat heeft weinig met doof zijn maar meer met haast en lomp te maken denk ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Vorige week in de trein viel ik bijna volledig over een mevrouw heen, omdat ik zo nodig snel de trein uit wilde zijn.
Ik vind je nog steeds een harde tante.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, dat per definitie natuurlijk, ze kan ermee voort tot ze dood is.
Sorry, beetje zwarte humor.
Brrr. Dit klinkt engquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Muis006 het volgende:
Vik, yep het is een soort CI, alleen is bij mij mijn slakkenhuis overgeslagen (want die is ook kapot) en hebben ze de elektrode rechtstreeks mijn hersenstam ingejast
En Isegrim: ja ze zijn goedaardig, maar 1 groeit helaas wel (die vijfde waar ik het over had groeide ook maar is verwijderd)
En hoor je nu aan één kant of aan beide kanten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Muis006 het volgende:
Opereren en debulken (vergelijk het met het uithollen van een mandarijn maar de schil laten zitten), en als dat niet werkt bestraling (stereotactische bestraling, niet hetzelfde als bij kankergezwellen dus).quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, dat per definitie natuurlijk, ze kan ermee voort tot ze dood is.
Sorry, beetje zwarte humor.
Okee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Opereren en debulken (vergelijk het met het uithollen van een mandarijn maar de schil laten zitten), en als dat niet werkt bestraling (stereotactische bestraling, niet hetzelfde als bij kankergezwellen dus).
Ik zeg toch ook niet dat dat met doof zijn te maken heeftquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met doof zijn maar meer met haast en lomp te maken denk ik
Ik ben voor mijn ABI ook naar Engeland gegaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En hoor je nu aan één kant of aan beide kanten?
Over je CI-post trouwens: ik hoor te goed om voor één CI in aanmerking te komen, laat staan voor twee. Dan moeten beide oren slecht zijn. En volgens mij doen ze dat niet in Nederland, want dat moeten de ziekenhuizen zelf betalen (experimentele fase enzo). Ze doen het wel in Duitsland.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef Muis006 het volgende:
ik wou eigenlijk een t shirt met "Ik wou liever naar Salou"
Fijn, we zijn nu net aan je gewend, dus houwe zoquote:Oh en ik word er gewoon oud mee hoor
Progressief helaas, maar de laatste tijd gaat het wel goed. Kon op de meet ook vrij goed meekomen. Greys: "Kun je het wel volgennnnnnn??"quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn ABI ook naar Engeland gegaanhell, in Nederland deden ze dat toen nog niet eens dus ik ben officieel de eerste Nederlandse met een ABI. Is je gehoorverlies progressief of blijft het op dit niveau steken?
Met mij ben je wel een goede match wat dat betreft denk ik. Ik ben drie straten verderop ook altijd te horen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Progressief helaas, maar de laatste tijd gaat het wel goed. Kon op de meet ook vrij goed meekomen. Greys: "Kun je het wel volgennnnnnn??".
Naarling dat je er bentquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Progressief helaas, maar de laatste tijd gaat het wel goed. Kon op de meet ook vrij goed meekomen. Greys: "Kun je het wel volgennnnnnn??".
Gesprekken met >2 anderen zijn voor mij al niet te volgenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Naarling dat je er bent
Wees blij dat ik geen gebarentaal ging zitten improviseren...
Geile wijven! Laat mevrouw A. dat maar niet horen, dan moet je voortaan ook Popstars kijken als het heel niet uitgezonden wordtquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
*insluipt*
dank voor de nominaties geile wijven!![]()
alleen ondergewaardeerd!?!![]()
Mijn moeder heeft een gehoorapparaat dus ik moet altijd dui-de-lijk praten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahahaha. Nee serieus, je sprak best duidelijk. Zo dichtbij zat je ook weer niet en ik kon jou en Co gewoon prima horen
.
O, ik zeg bijna nooit dat iemand langzamer moet praten. Als ik iets niet versta, zeg ik meestal 'ja' of 'nee' en dan hoop ik dat ik het goede gezegd hebquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gesprekken met >2 anderen zijn voor mij al niet te volgenen dan zeg je "kan je wat langzamer praten" en dan worden mensen alleen maar zenuwachtiger en gaan ze heel hoog en snel praten
dolkomisch vind ik dat.
Ik ben 20quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:25 schreef Laureline het volgende:
Muis, hoe oud ben je? En hoe werd dit ontdekt bij jou, als ik mag vragen?
Beter dat dan dat je genegeerd wordtquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het lijkt mij stiekem ook wel erg leuk, zo'n cursus!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:24 schreef Miss_S het volgende:
Buikdansen was lekker
Nog 2 lessen en dan zit de beginnerscursus erop, hopelijk willen genoeg meiden doorgaan dan blijft deze groep gewoon verder gaan op de dinsdagavond
Ik heb vroeger liplezen geleerd van de logopediste en ik kan het heel goedquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Leren jullie dan eigenlijk ook liplezen, als je het minder goed verstaat?
Ik heb het inderdaad ook geleerd, heb er een cursus voor gevolgd op een audiologisch centrum. Ik ben er ook vrij goed in, maar wel minder goed dan toen ik mijn implantaat nog niet had. Ik vind het altijd leuk om te raden wat sporters voor scheldwoorden roepen als ze verliezenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger liplezen geleerd van de logopediste en ik kan het heel goed. Ik heb het ook echt nodig.
Maar iemand die op latere leeftijd doof is geworden, heeft altijd puur op zijn / haar gehoor kunnen vertrouwen, dus dan wordt liplezen een stuk moeilijker.
Meestal zijn dat veel van dat soort type meiden/vrouwen hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt mij stiekem ook wel erg leuk, zo'n cursus!
Maar waarschijnlijk vinden mede-cursisten mij dan reuze irritant omdat ik de halve les de slappe lach heb.
Neem haar een keer meequote:Op dinsdag 18 november 2008 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Meestal zijn dat veel van dat soort type meiden/vrouwen hoor
Gewoon doenis echt verslavend
Hehe, ik vraag me ook altijd af wat mensen op tv tegen elkaar zeggen als de eindmuziek al loopt...quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad ook geleerd, heb er een cursus voor gevolgd op een audiologisch centrum. Ik ben er ook vrij goed in, maar wel minder goed dan toen ik mijn implantaat nog niet had. Ik vind het altijd leuk om te raden wat sporters voor scheldwoorden roepen als ze verliezen
Beetje verquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als Oss niet te ver weg is kan dat altijd
Ga jij ook mee dan?
BUIKdansenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Ja dag! Miss_S is al bijna gevorderd, en als ik daar dan naast ga staan schudden met mijn kont dan zie je helemáál dat ik zo motorisch gestoord ben als maar zijn kan
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:41 schreef Laureline het volgende:
Heftig, Muis. Lijkt me echt een nachtmerrie, zowel voor jou als je omgeving.
O, en voor een beetje extra calorieën: jezelf bijvoeren met slagroomijs
Maar ik ben wat dat betreft echt motorisch gestoordquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
BUIKdansen
Rampeneren is iets anders!
Misschien heb je bilstress?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik ben wat dat betreft echt motorisch gestoord
Er zijn van die vrouwen die op tv zo sexy met hun schouders schudden. Als ik dat na probeer te doen dan lijkt met meer op kwispelen. Hoe ik het ook wend of keer, uiteindelijk schudt alleen mijn kont
Zou het?quote:
Ja, zie... daar heb je het probleem alquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:46 schreef Miss_S het volgende:
Nou je doet meer met je heupen dan met je buik hoor, heb nog geen moment iets met mijn buik moeten doen
Het begint met polsen, heupen, schouders/borsten
En ben nog erg beginner hoor Greys
Dat is ook het moeilijkste ookal denkt iedereen te kunnen schudden met haar borstenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zie... daar heb je het probleem al
Slaap wel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg heel rare mental images van deze discussie. Denk aan: Beyonce meets Terri Schiavo
Enfin, ik ga maar eens slapen (maar eerst nog een Friends aflevering kijken). Trusten!
Pindakaasquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker chickies die gaan rusten!![]()
Erik
heeft me ook genomineerd!
Hier ook nog even dikke dankjewel!
* Greys smeert boterham voor Erik
Coming straight up!quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik was naar ladies nightHoe girly! En ik vond het leuk! Ik ben bijna klaar voor de tupperware make up party's!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, haar trouwlocatieJe karmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meisjes dingen zijn eigenlijk heel leuk! En meisjesfilms! En ik heb eindelijk iemand gevonden die het niet erg vindt om ergens naar te kijken wat ik ook leuk vindquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Coming straight up!![]()
[..]Muts! Ik ben trots op je!
Bridget Jones move over, hier is PF!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Meisjes dingen zijn eigenlijk heel leuk! En meisjesfilms! En ik heb eindelijk iemand gevonden die het niet erg vindt om ergens naar te kijken wat ik ook leuk vindYeaah!
Jij was toch naar een make up feestje? Hoe was het
Seg... Ik kijk ook naar meidenfilms. En 't schijnt dat bepaalde series die ik zo regelmatig volg ook meidenseries zijn. Ben die actie soms ook spugzat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Meisjes dingen zijn eigenlijk heel leuk! En meisjesfilms! En ik heb eindelijk iemand gevonden die het niet erg vindt om ergens naar te kijken wat ik ook leuk vindYeaah!
Jij was toch naar een make up feestje? Hoe was het
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja zeker en goed dat je dat zo neer kan typen dan!
Zal ik dan maar brutally honest zijn?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar dus.Zelfs het feit dat ik met heiden6 samenwoon deed geen belletje rinkelen?
Zoals ik laatst al zei, ik ben ook nogal veranderd. Ten goede, naar mijn bescheiden mening.
ik vind het stom.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Foto spam van nieuwe haar! Nou ja nieuwI still like it!
[ afbeelding ]
O ik ga de kapper bellen of ze m'n haar weer aanplakken. De meeste mensen vinden het idd vreemd. Maar ik vind het leuk, en ik hoop dat iedereen het leuk vindt, maar zo niet, dan toch.quote:
Dat is wel tof ja! Ik wil jouw haar, zo langquote:Op woensdag 19 november 2008 01:04 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet het een beetje zo stylen PF
Dat van jou was toch ook vrij lang? Of nu niet meer?quote:Op woensdag 19 november 2008 01:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja! Ik wil jouw haar, zo lang
Inderdation!quote:Op woensdag 19 november 2008 01:04 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet het een beetje zo stylen PF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
]quote:Op woensdag 19 november 2008 00:05 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Seg... Ik kijk ook naar meidenfilms. En 't schijnt dat bepaalde series die ik zo regelmatig volg ook meidenseries zijn. Ben die actie soms ook spugzat.
't Is zo jammer dat er zoveel films gemaakt worden die zuiver genderspecifiek zijn gemaakt, op één gender doelgroep.
* zwahiel komt net van de film Loft af, die is dat gelukkig niet!
(aanrader trouwens als hij in Nederland komt)
Weer buiten vier koekjes op den helen dag geen tussendoortjes gehad, en de gestoomde groente de verse aardappelschijfjes (zelf gemaakt) met kipstukjes en aangekruid met paprika, zeezout, vierseizoenspeper en wat rozemarijn waren prima!
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Zal ik dan maar brutally honest zijn?
Ja,. Dat ben ik met je eens. Het feit dat ik je niet herkende, zegt genoeg.
Ik vond je vroeger een eng, oversext, aanmatigend kutwijf.
En ik vind je nu een volwassen, intelligente, betrokken en zachtaardige deerne.
Ik weet niet WAT je gedaan hebt, maar je transformatie is bewonderingswaardig. En je nieuwe lijf ook.
Punt.
Zo.
Jeejquote:Op woensdag 19 november 2008 00:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
WOAH EN FAKKING 8 VOOR HET PROJECT!!! en een V voor mijn verslag dus heb ik 5 studiepoints binnen! En ik had er al drie als het goed is dus sta ik nu 8 uit 15! Die 7 die ik mis zijn dus van de tentamensDus dit blok 6 tentamens ipv 3.
Oke, 8 van de 15 studiepunten op dit moment klinkt niet eens alsof ik verschrikkelijk slecht benIk heb een beetje vertrouwen opeens
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:05 schreef Merel het volgende:
En Vik mag vandaag NIET met de mevrouw praten, I repeat NIET met de mevrouw praten!!
Hmm, that sucks!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:16 schreef Faithy het volgende:
ik wil me nuttig maken, maar da's niet echt mogelijk hier tot nu toe.. moet maar 's gaan scouten voor andere werkgevers binnen 't bedrijf geloof ik
Als je het in een uur en zes minuten niet haalt is ie wel héél ver weg ja. En blijkbaar heb je dus best lang op de WC gezetenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
en om 7.45 was ik klaar om de bus van 8.51 te halen(heel dichtbije bushalte).
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:18 schreef Muis006 het volgende:
Zwarte humor is het bestik wou eigenlijk een t shirt met "Ik wou liever naar Salou" voor als ik weer geopereerd moest worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: vokorenknacker met hummus
L: yoghurt met muesli
T: handje amandelen
T: vokorenknacker met hummus
D: nog geen idee
Eventueel nog extra T's, bestaande uit worteltjes.
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Als je het in een uur en zes minuten niet haalt is ie wel héél ver weg ja. En blijkbaar heb je dus best lang op de WC gezeten
Knackebrot, maar ik was te lui om op te zoeken hoe je dat schrijft.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha, ik ben dus niet de enige die zo 'wakker' isEn zijn het nou crackers of knackebrotjes?
Knackerquote:Op woensdag 19 november 2008 09:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Knackebrot, maar ik was te lui om op te zoeken hoe je dat schrijft.
Nog maar een keer.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:05 schreef Merel het volgende:
En Vik mag vandaag NIET met de mevrouw praten, I repeat NIET met de mevrouw praten!!
nogmaals: niet door mijn foutquote:Op woensdag 19 november 2008 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Heb je het niet extra opgeslagen dan?.
Ergens anders een extra kopie gemaakt, voor noodgevallen, bedoelde ikquote:Op woensdag 19 november 2008 10:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
nogmaals: niet door mijn fout
iemand anders heeft in de software zitten klooien op een onverklaarbare domme manier
Dezelfde als vrijdag?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
nogmaals: niet door mijn fout
iemand anders heeft in de software zitten klooien op een onverklaarbare domme manier
gewoonquote:
Tissur?quote:
Hear hear!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:05 schreef Merel het volgende:
ze heeft zelfs de kopie verneuktquote:Op woensdag 19 november 2008 10:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ergens anders een extra kopie gemaakt, voor noodgevallen, bedoelde ik.
Anders PM je jouw eisenlijstje voor de mister even door aan Vik!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:05 schreef Merel het volgende:
Go Viking, go Viking!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben haar aan het mailen. Niet slaan, want ik denk dat jullie deze mail wel zouden goedkeuren.
Toen ik Mark zei wat ik aan 't mailen was, zei hij: "Oei oei!", maar ik mail het wel, want het zit me tot hier. Ik ben er zat van. Ik ga niet meer naar haar pijpen dansen en nu gooi ik alles eruit wat ik al maanden kwijt wil.
Alles opschrijven, NIET versturen. Wees eens superieurquote:Op woensdag 19 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben haar aan het mailen. Niet slaan, want ik denk dat jullie deze mail wel zouden goedkeuren.
Toen ik Mark zei wat ik aan 't mailen was, zei hij: "Oei oei!", maar ik mail het wel, want het zit me tot hier. Ik ben er zat van. Ik ga niet meer naar haar pijpen dansen en nu gooi ik alles eruit wat ik al maanden kwijt wil.
Dan is het een complot. Ik voel het aan mijn water. Ik voel trouwens ook aan mijn water dat ik moet pissenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
ze heeft zelfs de kopie verneukt
en ik heb de mogelijkheid niet om backups te maken van mn eigen werk hierben gebonden aan het programma waar ik in werk
Nu hebben ze me ook nog in de verkeerde duplicaat van het document laten werken, maar hebben ze in beide, zou dus eigenlijk onbedoeld toch een backup gehad moeten hebben, de boel zitten verneuken..
echt... ik zou bijna respect hebben voor het feit hoe ze het voor elkaar krijgen mij 3 dagen lang met hetzelfde domme kutklusje aan het werk te houden
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Dat dus....quote:Op woensdag 19 november 2008 10:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Alles opschrijven, NIET versturen. Wees eens superieur. Echt , het helpt jou beter, en zij denkt anders toch na 3 regels onverschillig: "He, wat een gezanik. Ik ga weer snel aan m'n dingetjes."
Nee, zij wordt ws boos en daarmee bevestigt ze precies wat ik in mijn mail typquote:Op woensdag 19 november 2008 10:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Alles opschrijven, NIET versturen. Wees eens superieur. Echt , het helpt jou beter, en zij denkt anders toch na 3 regels onverschillig: "He, wat een gezanik. Ik ga weer snel aan m'n dingetjes."
Dat snap ik ook wel... Als je nog dingen te zeggen hebt moet je dat ook gewoon doen, maar ik zou de keuze hoe het daarna verder moet niet af laten hangen van haar reactie op deze mail, want dat ze je niet waard is weten we nu ook al.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:42 schreef kwakveense het volgende:
ik snap vik wel een beetje... soms wil je gewoon nog even je zegje doen..ook al weet je dat je er eigenlijk boven moet staan...en is t eigenlijk niet verstandig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig hier!Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef Goodbye het volgende:
Post met een hoog F&F-gehalteOnze hond is ook gesteriliseerd nadat ze 1x loops is geweest, dat was echt een rampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig hier!
zo hitsig als ik weet niet wat en compleet onhandelbaar. Waarom mag je poes eigenlijk pas na een half jaar gesteriliseerd worden (en ja die zin is fout
)
Nouja, de dierenkliniek had dat als grens gesteld. Maar jouw poezels zijn dus al wel op die leeftijd onder het mes gegaan? Misschien even contact opnemen met andere klinieken dan..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:29 schreef SHE het volgende:
Wie zegt dat?, poesies kunnen makkelijk al met 5 maanden gesteriliseerd worden.
Hier zijn er 2 stuks met 5 maanden onder het mes geweest!
Oh my goodness, the horror!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
In het kader van Sinterklaas: wat is de Nicolas Cantata toch een heerlijk stuk.
Het koor en orkest waar ik lid van ben gaan hem uitvoeren, maar ik weet niet of ik wel aan de concerten mee kan doen want ik heb meer repetities gemist dan meegedaan.Als ik nog mee wil doen, moet ik vanavond voorzingen voor de dirigent. *bibber ende twijfel*
Hebben ze je geen reden gegeven?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, de dierenkliniek had dat als grens gesteld. Maar jouw poezels zijn dus al wel op die leeftijd onder het mes gegaan? Misschien even contact opnemen met andere klinieken dan..
Nee, puur op leeftijd. Ze zei trouwens wel dat de pil op langdurige termijn nare bijwerkingen heeft, dus het was meer als 'noodoplossing'. Klonk wel logisch, tot ik hoorde dat de jouwe dus al wel gesteriliseerd konden worden..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Hebben ze je geen reden gegeven?
Want het is onzin om het niet te doen, maar goed bij onze kliniek zijn ze weer niet zo happig op de pil. Die zetten het mes erin zodra ze geslachtsrijp kunnen zijn.
Onze jongste was zelfs nog geen 5 mnd, niets aan de hand hoor.
Hangt volgens mij erg af van de kliniek. Ik vind het wel een beetje ouderwets eigenlijk.
Moet je dan niet, zeg maar, bespreken?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit nu in een bespreking met projectgroepje
* BAF*quote:Op woensdag 19 november 2008 01:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Al die zeurderige verhalen van mij komen waarschijnlijk door een hele hoge drang naar bevestiging en een lage zelf effectiviteit. Nu gaat het weer over mij. Woah gertje!
Kan iemand mij slaan als ik weer een kutverhaal ga ophangen?
Goed voornemen:
1. een keer niet alles er uit flappen/vaker m'n kop dicht houden, mensen die zwijgen zijn tof en mysterieus!
2. ipv mijn geweten afkopen met donaties iets doen dat een beetje inspanning kost maar waar ik wel 1 persoon heel blij mee maak. Zoals op bezoek bij mijn oma, of zo iets. Gewoon niet met mij bezig zijn
Wish me luck! Een stom karakter is niet leuk!
ahh maar Gilles is lief, niet bang zijn!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Het koor en orkest waar ik lid van ben gaan hem uitvoeren, maar ik weet niet of ik wel aan de concerten mee kan doen want ik heb meer repetities gemist dan meegedaan.Als ik nog mee wil doen, moet ik vanavond voorzingen voor de dirigent. *bibber ende twijfel*
Ja maar alles wat ik zeg wordt afkeurend op gereageerdquote:Op woensdag 19 november 2008 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moet je dan niet, zeg maar, bespreken?![]()
*flauw*
Van Britten toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
* BAF*quote:Op woensdag 19 november 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
En dus ga je maar fokkenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar alles wat ik zeg wordt afkeurend op gereageerd
Whehe, dan weet hij toch niet wie ik ben.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ahh maar Gilles is lief, niet bang zijn!
zal ik ma anders even hyven dat ie lief voor je moet zijn? "hoi gilles mini_rulez wil heeeel graag meezingen, ah toe?"nee hoor, zal ik niet doen, ik zal wél aan je denken!
Een aardig en warm persoon ben ik ook niet. Maar dat is niet erg, daar kan ik aan werken.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:45 schreef Anosmie het volgende:
[..]
* BAF*
Lul niet zo slap. Je hebt geen stom karakter.
Je bent nogal wat klappen aan het uitdelen vandaagquote:
Alleen is mijn mede tuttelmeisje mijn vriendjequote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef Greys het volgende:
PF, nog even over je girliegirlie post van gister (had ik net gemist, toen ging ik snurken!).
Je klonk erg enthousiastEn wat leuk dat je het ook echt leuk vond! Ik had trouwens het idee dat jij al best wel een tuttelmeisje was, maar dat was dus verkeerd gedacht. Of eigenlijk nee, het zat er wel in, maar het kwam er nooit uit door het gebrek aan mede-tuttelmeisjes in je omgeving
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Alleen is mijn mede tuttelmeisje mijn vriendje [ afbeelding ]
Wij kunnen hier in dit kutgehucht tot 12.30 uur niet sassen want er is *iets* met de waterleiding. Dat wordt dus tussen 08.00 uur en 12.30 uur verholpen. Dus ik heb geen koffie, geen thee, kan niet sassen en ik heb een uur overleg met de alg. directeur erop zitten.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:29 schreef Faithy het volgende:
oh ja, plassen, dat moet ik ook al een uur
Hmpf. Ja das wel demotiverend ja.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar alles wat ik zeg wordt afkeurend op gereageerd
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef Greys het volgende:
Je bent nogal wat klappen aan het uitdelen vandaag
Moet je je afreageren?
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:55 schreef Anosmie het volgende:
Wij kunnen hier in dit kutgehucht tot 12.30 uur niet sassen want er is *iets* met de waterleiding. Dat wordt dus tussen 08.00 uur en 12.30 uur verholpen. Dus ik heb geen koffie, geen thee, kan niet sassen en ik heb een uur overleg met de alg. directeur erop zitten.
Ik ben zo verdrietig en moedeloos nu.
Niet kunnen plassenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wij kunnen hier in dit kutgehucht tot 12.30 uur niet sassen want er is *iets* met de waterleiding. Dat wordt dus tussen 08.00 uur en 12.30 uur verholpen. Dus ik heb geen koffie, geen thee, kan niet sassen en ik heb een uur overleg met de alg. directeur erop zitten.
Ik ben zo verdrietig en moedeloos nu.
ah, de zogeheten "projectzangers" ... ik haatte het ook toen ik bestuur was, maar inmiddels ben ik er zelf eentje die projectjes aflooptquote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, dan weet hij toch niet wie ik ben.
Ach ja, dat voorzingen overleef ik ook wel. Ik ken het andere stuk alleen niet zo goed en één van de concerten komt heel slecht uit dus ik twijfel of ik niet gewoon een keer moet overslaan.
Toen ik zelf nog in het bestuur van een koor zat had ik een hekel aan mensen die dat doen.
quote:
Dat is echt trouw!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah, de zogeheten "projectzangers" ... ik haatte het ook toen ik bestuur was, maar inmiddels ben ik er zelf eentje die projectjes aflooptmaarrrr ik ben nog wel erg trouw aan CM, alleen al omdat mn sociale leven daar grotendeels loopt en ik ook kamerkoor doe..dan blijf je minder snel weg, ook als t niet uitkomt (denk ik 3 repetities gemist in de afgelopen 2 jaar ofzo...)
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar picture ik dan wel zo'n dansje bij! "Doe de Conleche!" *boogies*
Nodig Greys uit!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:05 schreef SHE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet strijken.
Heel veel strijken
Kun je niet gewoon even googlen op een stukje tekst?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:03 schreef Merel het volgende:
Kwak en Mini (of anderen natuurlijk!), kennen jullie toevallig een stuk voor koor en orkest, redelijk modern, tekst in het Engels, dat gaat over de terugkeer van Odysseus? Dat heb ik gezongen in 1995 ofzo, ik vond het zo leuk toen, ken de tekst ook nog steeds uit m'n hoofd voor een groot deel, maar kan nergens m'n oude partituur terugvinden en ik weet niet meer wie het gecomponeerd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |