SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Franubiz op 03-12-2008 08:10:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 1 december 2008 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik hoop dat ze vermoord door rene wordt, zal toch wel gebeuren?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef Frey het volgende:
[..]NEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt ze niet zomaar...daar komt vast een staartje aan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef Murmeli het volgende:
blijkbaar...
Ja viel opquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef vencodark het volgende:
Wat zei Irene daar nou...dat de situatie anders was 'omdat ze al 2 kinderen had'?
Heeft ze een kind ooit laten weghalen?
Eens, het was een aflevering om aan te zien. Vooral omdat de hoeveelheid Charlie beperkt bleef en er geen irritante muziek doorheen knalde. Dat zal morgen wel weer anders zijn met Rik en Anita....quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:35 schreef Frey het volgende:
Ik vond de scènes van de familie Huygens goed. En eindelijk weer eens goede muziek in plaats van weer een liedje.
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:11 schreef Franubiz het volgende:jajaja dat weten we nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet.. dan toch!
Ja vond ik ookal zo raar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef vencodark het volgende:
Wat zei Irene daar nou...dat de situatie anders was 'omdat ze al 2 kinderen had'?
Heeft ze een kind ooit laten weghalen?
Heeft Noud uberhaupt een opleiding afgerond?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:42 schreef Perico het volgende:
Ik mis het grote zakendoen. Liever dat, dan dat er iedere aflevering flink gehuild en gelieverd wordt.
Dan maakt het me niet eens uit dat Noud bouwt in realiteit niet kan, in deze hoedanigheid.
Als je namelijk geen eerstegraads monteur of elektriciën bent, ben je niet bevoegd om nieuwe elektrische circuits of andersoortige installaties te veranderen, aan te leggen of te ontwerpen. Tenzij iemand met die diploma's, alles dat je doet overziet, goedkeurt en aftekent (als je een groter bouwbedrijf bent, loopt er daar altijd wel iemand rond).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |