Hij komt nog steeds voor in dromen, dus de acteur was er nog in deze tijd.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:34 schreef Murmeli het volgende:
pff was wel weer saai zeg. nog steeds geen acties door rene...
volgens mij komt ie niet eens terug hoor, hij zou er ook maar een half jaar inzitten las ik ooit in de tv gids
Hij is toch pas na de zomerstop gekomen? Dan is zijn half jaar dus nog niet omquote:Op donderdag 27 november 2008 20:34 schreef Murmeli het volgende:
pff was wel weer saai zeg. nog steeds geen acties door rene...
volgens mij komt ie niet eens terug hoor, hij zou er ook maar een half jaar inzitten las ik ooit in de tv gids
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:44 schreef Murmeli het volgende:
ja ik hou het niet echt bij wanneer ie is gekomen, had het idee dat ie er al heeeel lang inzit...
nou ja er is nog hoop dus....
zucht... ik ben zelfs te dom voor gtst hahahahaha
SPOILER: Wanneer René waarschijnlijk terugkomtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Rene Goes on a Killing Spree.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:57 schreef Perico het volgende:
Wat leuk voor de Nederlandse politie moet dat zijn, dat de serie al 15 jaar anti-reclame maakt, dat niemand het oplosvermogen vertrouwt, dat iedereen eigen rechter speelt, en dat iedere rechercheur nors en hooghartig bejegend wordt, met de grootst mogelijke tegenzin.
En die quoten we maar.quote:
Gelukkig maar ja, ik was al bang dat hij zou ontsnappen aan de wraak van Ludoquote:
pziez!! janine had alles gewoon meteen aan ludo over moeten latenquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja, ik was al bang dat hij zou ontsnappen aan de wraak van Ludo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |