abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63371749
# Niet allé zwarte pieten hebben het beste met iedereen voor..
Rene natuurlijk tof
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_63373274
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_63373522
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:06 schreef Canisfire het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoilertags bitte!
know'm sayin?
word? word.
pi_63373555
Dat hebben we hier vroeger ook nooit gedaan.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_63376108
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:00 schreef Canisfire het volgende:
[ afbeelding ]
Op de begrafenis van Wik Jongsma I suppose?

En tja, de spoilers... kan er nog niet veel van zeggen. Ben wel benieuwd naar de Renékwestie.
pi_63376546
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:10 schreef Canisfire het volgende:
Dat hebben we hier vroeger ook nooit gedaan.
Maar vroeger was het ook niet spannend, nu wel weer, dus dan laat ik me liever verrassen
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 20 november 2008 @ 16:40:51 #57
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_63378026
Maar René is toch dood?? Of is hij inmiddels al opgestaan dat jullie gezien hebben? Ik heb even een paar afleveringen gemist en heb nog niet de tijd gehad om ze terug te kijken!
pi_63378998
hij bewoog ff in zn graf
het lijkt me trouwens een vreselijke escene om te spelen: je ogen openen terwijl er zand in word gegooit
pi_63379478
Mooie aflevering,Ik merk idd dat ze meer nadenken over de scenes en de stylering.Top!
pi_63379549
ja idd brrr dat zand in je oog....
ben echt benieuwd wat ie bij Janine gaat doen afmaken hoop ik, is zij ook meteen de serie uit
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 20 november 2008 @ 19:46:59 #61
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_63382745
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:47 schreef Murmeli het volgende:
ja idd brrr dat zand in je oog....
ben echt benieuwd wat ie bij Janine gaat doen afmaken hoop ik, is zij ook meteen de serie uit
Waarschijnlijk pakt hij Dorothea.
pi_63384402
Met Maxime klopt er ook iets niet.
Aids.
pi_63384522
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:42 schreef Mss het volgende:
Met Maxime klopt er ook iets niet.
Nee, die is volgens mij ook iets van plan.
pi_63385070
Ik vind Maxime tof
pi_63390160
hoe zou ze nou die dna test hebben gemanipuleerd?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 20 november 2008 @ 23:51:04 #66
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_63391502
Maxime is tof. En ze zit in de leader, die blijft nog wel een tijdje denk ik zo. En ik hoop dat ze niets van plan is, en als ze al iets van plan is, dat ze dan iig aan Ludo's kant staat.

Die scene met die chocolademelk en proefwerken sloeg echt nergens op btw, volgens mij was dat alleen maar om de tijd te vullen. En het vooruitblik, met Vicky ( ) die een lepel slagroom oid tegen Noud's neus duwt, wat een feest .
pi_63391808
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:51 schreef James1988 het volgende:
Maxime is tof. En ze zit in de leader, die blijft nog wel een tijdje denk ik zo. En ik hoop dat ze niets van plan is, en als ze al iets van plan is, dat ze dan iig aan Ludo's kant staat.

Die scene met die chocolademelk en proefwerken sloeg echt nergens op btw, volgens mij was dat alleen maar om de tijd te vullen. En het vooruitblik, met Vicky ( ) die een lepel slagroom oid tegen Noud's neus duwt, wat een feest .
Waarom nou weer aan Ludo zijn kant? Heel de serie staat vrijwel aan Ludo zijn kant, ik hoop juist op het tegendeel. Of dat er in ieder geval een tegenoffensief terug de serie in komt. Maar goed, dat hoop ik al jaren maar er gebeurd vooralsnog niks.
pi_63394015
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 00:01 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Waarom nou weer aan Ludo zijn kant? Heel de serie staat vrijwel aan Ludo zijn kant, ik hoop juist op het tegendeel. Of dat er in ieder geval een tegenoffensief terug de serie in komt. Maar goed, dat hoop ik al jaren maar er gebeurd vooralsnog niks.
D'r staat juist niemand aan zijn kant man, en bovendien met Ludo weg komen de Hogendoorns niet ineens terug hoor
Een heer met stijl
  vrijdag 21 november 2008 @ 06:55:46 #69
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63394730
Ik vind het wel goed dat Maxime Ludo's kant kiest... ze is een regelrechte verademing, voor mij de ster van de serie... maar wat de serie nodig heeft, is een grote tegenpool waar ze het tegenop moeten nemen.

Voor wie de X-files kent, het type "Cigarette Smoking Man", iemand die overal een (onzichtbare) hand in heeft en de spil is, met geheel eigen methodes.

Maar okee, het is dan wel een groot contrast met bizarre Engels proefwerken die achteloos nagekeken worden..
pi_63394779
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:51 schreef James1988 het volgende:

Mayo volgens mij.
pi_63401342
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 02:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

D'r staat juist niemand aan zijn kant man, en bovendien met Ludo weg komen de Hogendoorns niet ineens terug hoor
Haha, ik denk dat dat wel de misvatting is die menig man van mij heeft. Misschien zaak om eens te adresseren. Ik hoef Ludo helemaal niet weg, ik zou het slechts leuker vinden om meerdere slechteriken in het spel te hebben zoals dat vroeger het geval was. De georganiseerde misdaad dus. Ludo is zeker een goed personage maar hij komt naar mijn mening nog meer tot zijn recht met goede, waardige tegenstand. Dat blaast het hele gebeuren in mijn optiek weer nieuw leven in want Ludo doet dit, Ludo doet dat wordt mij na 10+ jaar een beetje eentonig persoonlijk.

Over wie er dan wel of niet aan zijn kant staan valt over te twisten. Misschien keurt niemand echt goed wat hij doet nee maar de familie Sanders vormt wel één front als het puntje bij paaltje komt. Dan heb je Nick, Nina, Janine en nu zoals het lijkt ook Maxime pal achter hem staan. Daarentegen zou ik willen aankaarten dat er ook zeker niemand tegen hem is, echt tegen. Tenminste geen invloedrijk iemand die hem een loer zou kunnen draaien zoals dat vroeger zo was in het spel der absolute macht. Nogmaals ik ervaar Ludo als een goed personage maar van mij mag er wel wat meer spanning in de vorm van een tegenoffensief komen, dan kunnen we nog eens tot leuke uitkomsten komen zowel voor als tegen Sanders.
pi_63403222
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:32 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat dat wel de misvatting is die menig man van mij heeft. Misschien zaak om eens te adresseren. Ik hoef Ludo helemaal niet weg, ik zou het slechts leuker vinden om meerdere slechteriken in het spel te hebben zoals dat vroeger het geval was. De georganiseerde misdaad dus. Ludo is zeker een goed personage maar hij komt naar mijn mening nog meer tot zijn recht met goede, waardige tegenstand. Dat blaast het hele gebeuren in mijn optiek weer nieuw leven in want Ludo doet dit, Ludo doet dat wordt mij na 10+ jaar een beetje eentonig persoonlijk.

Over wie er dan wel of niet aan zijn kant staan valt over te twisten. Misschien keurt niemand echt goed wat hij doet nee maar de familie Sanders vormt wel één front als het puntje bij paaltje komt. Dan heb je Nick, Nina, Janine en nu zoals het lijkt ook Maxime pal achter hem staan. Daarentegen zou ik willen aankaarten dat er ook zeker niemand tegen hem is, echt tegen. Tenminste geen invloedrijk iemand die hem een loer zou kunnen draaien zoals dat vroeger zo was in het spel der absolute macht. Nogmaals ik ervaar Ludo als een goed personage maar van mij mag er wel wat meer spanning in de vorm van een tegenoffensief komen, dan kunnen we nog eens tot leuke uitkomsten komen zowel voor als tegen Sanders.
Ik ben het tot zoverre met je eens dat Ludo niet meer direct betrokken moet raken met de conflicten, niemand moet hem aanvallen en hij moet ook niemand aanvallen, alleen als de nood aan de man is zoals in de loods tussen Sjors, Jack en Nick dan moet hij nog kunnen optreden. Ik vind het juist vervelend dat iedereen eeuwig de strijd tegen Ludo voert, laat er maar eens een leuke strijd losbarsten tussen andere slechteriken inderdaad. En nogmaals misschien is er niemand tegen, ze zijn ook zeker niet voor, maar waarom zou er eigenlijk iemand tegen hem moeten zijn? Hij doet toch niks?
Een heer met stijl
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:16:36 #73
32015 suus21
Andre rocks!
pi_63419298
werkt Rik nu voor vast in de koning?
fijn!
pi_63419745
De meeste dromen zijn bedrog onder de dagdroom van Lorena

Ohja hoor, controlfreak Ronja is zwanger, dat is nou echt zo'n type die nooit haar pil vergeet.
-6 geloofwaardigheid.
know'm sayin?
word? word.
pi_63419816
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:36 schreef alors het volgende:
De meeste dromen zijn bedrog onder de dagdroom van Lorena

Ohja hoor, controlfreak Ronja is zwanger, dat is nou echt zo'n type die nooit haar pil vergeet.
-6 geloofwaardigheid.
Precies en ook geen condoompies gebruiken in het begin van je relatie is ook niet enorm verstandig. Wat als hij nu ook onveilig seks heeft gehad met Lorena en ze beide zwanger zijn? Of een ziekte?
Die vrouwen in gtst zijn ook altijd gelijk zwanger he. Ook zo typisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')