Grappig, voor je die hints vond stuurde sheep mij het bericht dat hij waarschijnlijk lekiamh ging doden omdat die teveel met de massa meeging, en altijd stemde op degene met veel stemmen. Dat heb ik niet gedaan, dus ik zie de overeenkomst niet.. Maar het heeft goed voor je uitgepaktquote:Op woensdag 19 november 2008 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ineens zag ik Lekiamh. En toen volgde ik zijn stemgedrag en toen de jouwe. Toen wist ik het ineens.
Alles moest anders en dat heb ik middels PM's voor elkaar gekregen. 3 uit 3
quote:Zeg je schietgebedje maar alvast, vuile roldief
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Deze war echt vet en moet in de wiki van de fok van de mafiaspelen
Jaeuh had je niet gevonden.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Mij een flap noemen. Lol.
Ik had er 6 van de zes goed. ZES!
Jij bent een nerd dat je niks, maar dan ook niks overlegd hebt.
+ ik heb je gered + mijn driverability's waren gewoon de bom. + mijn hintoplossingen waren gewoon de bom2
+ ik heb me moeten wisselen met een vreemd iemand omdat jij weer zo voorspelbaar op timmm zou gaan.
Ook een gokquote:Op woensdag 19 november 2008 23:07 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Jaeuh had je niet gevonden.Die was echt alleen mijn werk hoor.
Vergeef me voor mijn overbodige postquote:
Was een gok met een gedachte erachter. Ik wist natuurlijk niet 100% zeker. Maar door pm's vlak er voor ging ik voor Jaeuh ipv Susi.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook een gok
Maar wel tof om te zien dat dorp steeds meer gaat samenwerken. Daarom is stemmen ook best belangrijk
Zo mooi idd.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ineens zag ik Lekiamh. En toen volgde ik zijn stemgedrag en toen de jouwe. Toen wist ik het ineens.
Alles moest anders en dat heb ik middels PM's voor elkaar gekregen. 3 uit 3
Noooo, ik wil jou in mijn teamquote:Op woensdag 19 november 2008 23:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Was een gok met een gedachte erachter. Ik wist natuurlijk niet 100% zeker. Maar door pm's vlak er voor ging ik voor Jaeuh ipv Susi.
Ik wil wel SL zijn anders als niemand anders wil? I can do deadlines and stuff.![]()
Ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind mafia trouwens helemaal niet echt leuk of zo. Ben liever nachtwaker
Ik voel me dan altijd zo ontzettend gemeen als ik hints post naar iemand van t dorp of zoquote:Op woensdag 19 november 2008 23:18 schreef Syb-rund. het volgende:
maffia is moeilijk ja, maar dat is ook de uitdaging
Ik vind het juist heerlijk om te spammen en gespamd te wordenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:18 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.
Het is de macht die je in je eentje hebt hea?
Dat gespam steeds bij iedere lynch en nacht tussen de mafia onderling.Werd er echt gek van af en toe.
Klopt, zijn de meest tactische en strategische rollen. Hou ik ook van.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:22 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk om te spammen en gespamd te worden![]()
Ik ben helaas nog nooit nachtwaker/serie geweest, dat lijken me de mooiste rollen. Maar busdriver mag er ook wezen. Geniaal wat je daar allemaal niet mee uit kan vreten.
Geniaal potje inderdaad. Het mooiste was nog wel toen PP uit zichzelf opeens allemaal sterke hints naar susi ging posten..quote:Op woensdag 19 november 2008 23:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Maffia is leuk als je het zoals Siesta speelde dit spel. Beetje stoken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |