Danke sehrquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind die gekke dokter rol nieks, dan bepaald de spelleider gewoon of iemand sterft...
Gekke dokter is wel lol als het niet aan de dokter verteld word. Er moet gewoon gezegd worden dat de gekke velddocter is, dan zal die blijven beschermen tot er opeens een slachtoffer valt. En dat is wel mooi.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind die gekke dokter rol nieks, dan bepaald de spelleider gewoon of iemand sterft...
Zat ik ook nog aan te denken inderdaad.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Gekke dokter is wel lol als het niet aan de dokter verteld word. Er moet gewoon gezegd worden dat de gekke velddocter is, dan zal die blijven beschermen tot er opeens een slachtoffer valt. En dat is wel mooi.
Maar Susi had gelijk over haar hintsquote:Op woensdag 19 november 2008 21:59 schreef SiestaGuru het volgende:
En wakker worden ging nog over mij ookGeweldig. PP. serieus man? Waarom heb je geswitched.
PPquote:
Sowieso dat je niet jezelf mag wisselen, net als een velddocter zichzelf niet kan beschermen. Wij gingen er helemaal van uit dat hij de driver niet was omdat hij verwisseld werd.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PP
Denk wel dat daar een regel bij moet komen, dat je niet 3 keer met de burgemeester kunt switchen ofzo, want dan ben je altijd veilig
Wat een flap ! Ik nog posten van dat er niet met Syb gewisseld zou moetne worden als de busdriver slim wasquote:Op woensdag 19 november 2008 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Susi had gelijk over haar hints
PP was dus de eerste nacht geswitched met Siesta
Gisteren koos hij Syb geloof ik, en als susi toen gedood zou hebben zou hij dus dood zijn geweestMar he was lucky
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:07 schreef Susi het volgende:
Als de busdriver verstandig is, verwisselt ie mij en Syb niet.
Dat mag niet? Is vaak zat gebeurdquote:Op woensdag 19 november 2008 22:15 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Sowieso dat je niet jezelf mag wisselen, net als een velddocter zichzelf niet kan beschermen. Wij gingen er helemaal van uit dat hij de driver niet was omdat hij verwisseld werd.
Echt waar?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat mag niet? Is vaak zat gebeurd
Mij een flap noemen. Lol.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat een flap ! Ik nog posten van dat er niet met Syb gewisseld zou moetne worden als de busdriver slim was
[..]
Je bent de bom jaquote:Op woensdag 19 november 2008 22:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Mij een flap noemen. Lol.
Ik had er 6 van de zes goed. ZES!
Jij bent een nerd dat je niks, maar dan ook niks overlegd hebt.
+ ik heb je gered + mijn driverability's waren gewoon de bom. + mijn hintoplossingen waren gewoon de bom2
+ ik heb me moeten wisselen met een vreemd iemand omdat jij weer zo voorspelbaar op timmm zou gaan.
Ineens zag ik Lekiamh. En toen volgde ik zijn stemgedrag en toen de jouwe. Toen wist ik het ineens.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:59 schreef SiestaGuru het volgende:
En wakker worden ging nog over mij ookGeweldig. PP. serieus man? Waarom heb je geswitched.
Trouwens:
1. Ladidadida
2. Isdatzo
3. Susi
4. Siestaguru
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |