ach misschien wordt het tijd voor een 2de accountquote:Op woensdag 19 november 2008 20:33 schreef SiestaGuru het volgende:
De gekke dokter heeft 50% kans om iemand te doden, en 50% kans om iemand te beschermen. Aangezien je als je beschermd maar een kleine kans hebt dat het doel ook werkelijk aangevallen werd, zal de gekke dokter vooral gebruikt worden om mensen te vermoorden. Bij jou ging dat toevallig (en toch per ongeluk) goed.
O trouwens, syb nooit meer maffia maken. Hij heeft een punt in zn naam staan en daar raakt fok de hele tijd van in de war. Bij iedere keer dat je op "allen beantwoorden" klikt na een maffia berichtje verdween zijn naam weer uit het lijstje. Ik vermoed dat hij minstens de helft van de berichten nooit gehad heeft.![]()
*terugkopt*quote:
Oh dan kan het wel eens aan dat streepje liggen... Nuja erg vervelend iig.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Isdatzo het volgende:
met -SG- hadden we dat probleem ook, dacht ik.
Bij mijn weten nietquote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Syb-rund. het volgende:
hey hara, heb jij daar ook last ivm met de pm's ( je hebt ook zo'n punt achter je nick)
[..]
*terugkopt*
vandaar dat ik nooit reactie krijg van Hara als ik haar per PM iets vraag of voorstelquote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Syb-rund. het volgende:
hey hara, heb jij daar ook last ivm met de pm's ( je hebt ook zo'n punt achter je nick)
[..]
*terugkopt*
Jawelquote:
Ohquote:Op woensdag 19 november 2008 20:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
JawelJouw naam is ook altijd weg bij 'allen beantwoorden'.
face it, ze heeft een anderquote:Op woensdag 19 november 2008 20:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
vandaar dat ik nooit reactie krijg van Hara als ik haar per PM iets vraag of voorstel
Ik denk dat dat meer aan die 'voorstellen' van jou ligt, eigenlijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
vandaar dat ik nooit reactie krijg van Hara als ik haar per PM iets vraag of voorstel
Nee dat kon ik niet. Maar ik had vermoedens richting jequote:Op woensdag 19 november 2008 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom weten we dat al
En je kon er toch niet voor kiezen of je doodde, of wel?
Omgquote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer aan die 'voorstellen' van jou ligt, eigenlijk.
Zou ik iets directer moeten zijn, denk je?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer aan die 'voorstellen' van jou ligt, eigenlijk.
Dat doen zovelen, daar hoef je je niet voor te schamen hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 20:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
OmgIk moest om je lachen.
Omg omg omg ik moest om Isdatzo lachen
* Isdatzo mompelt iets over deksels en neuzenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:59 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zou ik iets directer moeten zijn, denk je?
Ja, jouw liefde had mij de das om kunnen doen. Erg attendquote:Op woensdag 19 november 2008 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik bracht alleen maar liefde
Ik was nog zo obvious in mijn verkiezingspraatje
We've been through this before honey...quote:Op woensdag 19 november 2008 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat doen zovelen, daar hoef je je niet voor te schamen hoor![]()
[..]
* Isdatzo mompelt iets over deksels en neuzen![]()
[..]
Ja, jouw liefde had mij de das om kunnen doen. Erg attend [ afbeelding ]

Oja, daar staat me nog iets van bijquote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We've been tHrough this before honey...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |