Hara is SLquote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je even uitlegen waarom?
Als je goede argumenten hebt wil ik je wel helpen .![]()
ff de tussenstand kopierenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef Syb-rund. het volgende:
##Vote timmm
De maffia is vele rondes het sterkst, maar meestal wint het dorp? Ik snap het niet?quote:De maffia is al vele rondes lang duidelijk het sterkst, deze ronde werd het close, maar meestal wint het dorp overtuigend.
Het is de avaquote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je even uitlegen waarom?
Als je goede argumenten hebt wil ik je wel helpen .![]()
Ik zat zelf aan een rol te denken van "bescherm engel"quote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef SiestaGuru het volgende:
[...]
Hohoho.Mijnes is lief.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat alles dat vind ik jou ava toch meer verdacht
Dat is net zo iets als velddocter. En een kutrol om teh hebbenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan een rol te denken van "bescherm engel"
Een dorpsbewoner die na zijn dood eenmalig iemand mag beschermen
Neenee. Britney=dodelijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar hij heeft toch een iets meer dode sweer omzich heen hangen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De maffia is vele rondes het sterkst, maar meestal wint het dorp? Ik snap het niet?
Zelf dood moeten gaan voor het activeren van je rol is een beetje jammer eigenlijk. Bom heeft wel wat, maar zou ook eerder een bij-rol moeten zijn dan een volledige.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan een rol te denken van "bescherm engel"
Een dorpsbewoner die na zijn dood eenmalig iemand mag beschermen
Het gaat juist heel erg gelijk op de laatste rondes.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:47 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Dat moest natuurlijk het dorp zijn (die het sterkst is)
Op zich gaan ze redelijk gelijk op, maar de maffia wint eigenlijk nooit. Daarom stel ik ook geen ingrijpende dingen voor, huurmordenaar/heks zijn al beter dan zombie, en de twee maffia rollen zijn ook maar ietsje beter.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het gaat juist heel erg gelijk op de laatste rondes.
ik speel nu ongeveer zo lang mee en de maffia heeft 2 keer gewonnen.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:15 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Op zich gaan ze redelijk gelijk op, maar de maffia wint eigenlijk nooit. Daarom stel ik ook geen ingrijpende dingen voor, huurmordenaar/heks zijn al beter dan zombie, en de twee maffia rollen zijn ook maar ietsje beter.
De laatste 8 rondes ofzo heeft de maffia maar 1 keer gewonnen
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:04 schreef Syb-rund. het volgende:
HAHAha ik leef nog!
hehequote:Op woensdag 19 november 2008 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
"HAHAha ik leef nog!" jubelde Syb. Op dat moment kwam iedereen uit dorp naar buiten en gooide keigrote stenen naar Syb. "HAHAha, dat zal hem leren!"
Syb-rund(mafia) ging lekker pijnlijk dood
zal wel weer zitten te internetten ipv bellen met d'r mobilloquote:
Mij halen ze eruit maar alle dooien mogen blijvenquote:
Ik ben de gekke dokterquote:Op woensdag 19 november 2008 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb niet alles teruggelezen, dus wat heeft Susi met mijn dood te maken?
ach misschien wordt het tijd voor een 2de accountquote:Op woensdag 19 november 2008 20:33 schreef SiestaGuru het volgende:
De gekke dokter heeft 50% kans om iemand te doden, en 50% kans om iemand te beschermen. Aangezien je als je beschermd maar een kleine kans hebt dat het doel ook werkelijk aangevallen werd, zal de gekke dokter vooral gebruikt worden om mensen te vermoorden. Bij jou ging dat toevallig (en toch per ongeluk) goed.
O trouwens, syb nooit meer maffia maken. Hij heeft een punt in zn naam staan en daar raakt fok de hele tijd van in de war. Bij iedere keer dat je op "allen beantwoorden" klikt na een maffia berichtje verdween zijn naam weer uit het lijstje. Ik vermoed dat hij minstens de helft van de berichten nooit gehad heeft.![]()
*terugkopt*quote:
Oh dan kan het wel eens aan dat streepje liggen... Nuja erg vervelend iig.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Isdatzo het volgende:
met -SG- hadden we dat probleem ook, dacht ik.
Bij mijn weten nietquote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Syb-rund. het volgende:
hey hara, heb jij daar ook last ivm met de pm's ( je hebt ook zo'n punt achter je nick)
[..]
*terugkopt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |