Hier is het altijd warm. Komt door de kamers om me heen en die verwarmingsbuis die van onder tot bovenaan de flat loopt. Ik slaap ook het hele jaar door onder mn zomerdekbed.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus?! damn, het is freaking koud buiten!
In deze periode natuurlijk wel lekker want zo bespaar je mooi op de stookkosten en die zijn in deze periode toch wel erg hoog.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier is het altijd warm. Komt door de kamers om me heen en die verwarmingsbuis die van onder tot bovenaan de flat loopt. Ik slaap ook het hele jaar door onder mn zomerdekbed.
SR07-flashbackquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Brrr brr br, wat is het koud! Brrr brr br, wat is het koud! Brrr brr br, wat is het koud! Maar dat geeft niet, als jij maar van me houd!
De vorige keer moesten we 'm zelf mailen, dus ik denk 't niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Zou Roosmarijn Pepernoten en Appels in de computer hebben laten staan? Zo ja, dan kan ik em dus aanvragen
jammer dat Turn It Up hier nooit echt iets is gewordenquote:
Om te horen is ie ook erg mooi.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
navend![]()
* muisje-eliza heeft cd van Oasis binnen
ff eten en ik zal straks laten zien hoe mooi die cd is
Oasis!quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
navend![]()
* muisje-eliza heeft cd van Oasis binnen
ff eten en ik zal straks laten zien hoe mooi die cd is
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
@eliza , de bril zit weer toppie
maak mij even een boel jalours , ik ben sparerib junkiequote:Op dinsdag 18 november 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
* muisje-eliza kauwt ondertussen spare-ribs
je hebt je ook knap druk lopen maken misschien nu even signaal even rustig aan doen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:15 schreef Noortje. het volgende:
Wtf ik heb ineens steken in mijn hoofd, niet normaal.
die vent heeft best humorquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
Ben benieuwd wie Dries Roelvink in de woonkamer wil hebben![]()
![]()
Ik weet niet wat ik hier allemaal heb gepost.. Volgens mij over school enzo, dat valt nu wel mee godzijdank, ik heb het gevoel dat het weer iets beter gaat. Maar je hebt wel gelijk, had gister allemaal gedoe. Nou ja, eigenlijk niet, maar dat maakte ik ervan. Vanavond lekker vroeg naar bed en morgen eerste twee uur vrij. Hopen dat lang slapen helpt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt je ook knap druk lopen maken misschien nu even signaal even rustig aan doen.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
Goedensavonds
* Broekie heeft vanmorgen de Special Edition 2DVD vanWALL-E
gekocht.
Morgen weer met frisse moed weer op.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier allemaal heb gepost.. Volgens mij over school enzo, dat valt nu wel mee godzijdank, ik heb het gevoel dat het weer iets beter gaat. Maar je hebt wel gelijk, had gister allemaal gedoe. Nou ja, eigenlijk niet, maar dat maakte ik ervan. Vanavond lekker vroeg naar bed en morgen eerste twee uur vrij. Hopen dat lang slapen helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |